Is toch 5% meer , dus wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef amaranta het volgende:
Heel streng. Dus ga maar in de hoek staan.
Anyway, de ontvanger betaalt de boete. Denk dat ze om 1 gram niet moeilijk zullen doen bij de post.
wie weet moet TS 10 miljoen enveloppen posten dan is dat toch al gauw 3 miljoen euro hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Jezus, plak er gewoon een extra zegeltje op. Om 30 () cent gaan lopen kloten
Oke oke, als het er heel veel zijn, heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wie weet moet TS 10 miljoen enveloppen posten dan is dat toch al gauw 3 miljoen euro hoor
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:05 schreef Cavalinho het volgende:
Als het naar het buitenland gaat, betaal je zelf (afzender) de strafport.
Ze kunnen de brief natuurlijk ook weigerenquote:Op zondag 22 januari 2012 02:39 schreef RoodKussen het volgende:
als ik een in reepjes doe en stuur een paar reepjes in een envelop naar een random adres in eht buitenland (china ofzo of ergens waar mensen arm zijn) moeten zij die boete dan betalen
Ah ook wel terechtquote:Op zondag 22 januari 2012 09:03 schreef amaranta het volgende:
Nee, zo werrkt dat niet, bij buitenlandse post betaald de afzender de boete.
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/portokosten/
Niet lezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:23 schreef Rhone het volgende:
Een topic aanmaken om 50 cent te besparen
hoe goed geijkt is jouw weegschaal?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:56 schreef jip87 het volgende:
Ik moet een aantal enveloppen versturen waarvan het gewicht 21 gram per stuk. Officieel moet ik hier dus 2 zegels op plakken.
Is dit echt noodzakelijk of hebben jullie de ervaring dat 1 zegel voldoende is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |