Sprinten in Salt Lake.quote:Team Sprint demonstration event.
Team Sprint races over 3 laps are planned as demonstration events, according to the following competition format (further details to be provided):
• Inner lane demarcation defines the competition track (same track as for Team Pursuit).
• Start and finish in the middle of each of the straights (same as for Team Pursuit).
• Teams consist of 3 Skaters, each skater must be assigned a position nr 1, 2 or 3.
• Teams may be composed of skaters from different countries (mixed national teams allowed)
• Skater nr 3 must wear transponders for timekeeping, and all skaters (if so provided) numbers 1-2-3 or differently coloured armbands for easy identification.
• The first lap is skated with the Skater assigned as no. 1 leading the team, with the two other Skaters following. After one lap Skater no. 1 has to leave to the outside part of the track while the two other Skaters of the team pass. Skater no. 2 then has to lead the team through the second lap, before leaving the race in the same manner as skater no. 1. Skater no. 3 skates the last lap alone and finishes the race for the team.
Ze moest teveel naar binnen dankzij Yu..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
ze kon juist lekker naar dr toe rijden op de kruising
Ik vond het geen slechte tijden hoor. Alleen Yu en Wolf vielen echt tegen waardoor er geen WR in zat, en Oenema had ook misslagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hopen dat de mannen het beter doen.
Ze ging die bocht dramatisch in juist door Yu ja. Ze wilde de bocht nog hoog aansnijden, maar was door de enorm hoge snelheid inmiddels al lang in de bocht aanbeland. Daaraan zag je duidelijk dat Oenema deze snelheid totaal niet gewoon is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze moest teveel naar binnen dankzij Yu..
Volgens mij geen dweipauze, ondanks wat de commentator zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Mr_DG het volgende:
Hoelaat starten de mannen dan? Over een kwartier?
Ook niet nodig, ijs ziet er nog prima uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij geen dweipauze, ondanks wat de commentator zegt.
Ok, ze komen nu het ijs op, geen overbodige dweilpauze dit keer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij geen dweipauze, ondanks wat de commentator zegt.
34.35.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef franklop het volgende:
heeft Lobkov nog steeds dat PR staan van 37,25 in Moskou? Waar niemand bij was zeg maar
hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |