Sprinten in Salt Lake.quote:Team Sprint demonstration event.
Team Sprint races over 3 laps are planned as demonstration events, according to the following competition format (further details to be provided):
• Inner lane demarcation defines the competition track (same track as for Team Pursuit).
• Start and finish in the middle of each of the straights (same as for Team Pursuit).
• Teams consist of 3 Skaters, each skater must be assigned a position nr 1, 2 or 3.
• Teams may be composed of skaters from different countries (mixed national teams allowed)
• Skater nr 3 must wear transponders for timekeeping, and all skaters (if so provided) numbers 1-2-3 or differently coloured armbands for easy identification.
• The first lap is skated with the Skater assigned as no. 1 leading the team, with the two other Skaters following. After one lap Skater no. 1 has to leave to the outside part of the track while the two other Skaters of the team pass. Skater no. 2 then has to lead the team through the second lap, before leaving the race in the same manner as skater no. 1. Skater no. 3 skates the last lap alone and finishes the race for the team.
Ze moest teveel naar binnen dankzij Yu..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
ze kon juist lekker naar dr toe rijden op de kruising
Ik vond het geen slechte tijden hoor. Alleen Yu en Wolf vielen echt tegen waardoor er geen WR in zat, en Oenema had ook misslagen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef DennisDeBengel het volgende:
Hopen dat de mannen het beter doen.
Ze ging die bocht dramatisch in juist door Yu ja. Ze wilde de bocht nog hoog aansnijden, maar was door de enorm hoge snelheid inmiddels al lang in de bocht aanbeland. Daaraan zag je duidelijk dat Oenema deze snelheid totaal niet gewoon is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:23 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze moest teveel naar binnen dankzij Yu..
Volgens mij geen dweipauze, ondanks wat de commentator zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Mr_DG het volgende:
Hoelaat starten de mannen dan? Over een kwartier?
Ook niet nodig, ijs ziet er nog prima uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij geen dweipauze, ondanks wat de commentator zegt.
Ok, ze komen nu het ijs op, geen overbodige dweilpauze dit keer.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Volgens mij geen dweipauze, ondanks wat de commentator zegt.
34.35.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef franklop het volgende:
heeft Lobkov nog steeds dat PR staan van 37,25 in Moskou? Waar niemand bij was zeg maar
hahaquote:
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.htmlquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:36 schreef spiedermann het volgende:
iemand een stream voor de buitenlanders onder ons?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.html
34.55quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:38 schreef franklop het volgende:
groothuis dan ook eindelijk een 34ér?
34.52 is NR.quote:
3 honderdste erboven, magistrale ronde!quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:39 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij loopt die ISU stream voor op die van NOS.
Gewoon niet open doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
hopelijk blijft de visite nog even weg , kan ik de 500 nog uitkijken. ben benieuwd naar SMeekens
wou mn bel al uitzettenquote:
Gewoon die deur niet open doen, laat ze maar 3 minuten wachten :pquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:40 schreef franklop het volgende:
hopelijk blijft de visite nog even weg , kan ik de 500 nog uitkijken. ben benieuwd naar SMeekens
En de volgende keer niet meer uitnodigen.quote:
niet aan gedachtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
En de volgende keer niet meer uitnodigen.
Visite tijdens schaatsen.
Visitequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
En de volgende keer niet meer uitnodigen.
Visite tijdens schaatsen.
Met de vader van Voeckler gaan varen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:42 schreef danos het volgende:
Waar is die broer van koskela eigenlijk gebleven?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Met de vader van Voeckler gaan varen.
Zoals het hele jaar al.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef Felagund het volgende:
Zit wel allemaal heel dicht op elkaar.
Dat kan best, ze zaten vandaag binnen 1 tiende seconde.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef DennisDeBengel het volgende:
Ik begin me wel af te vragen wie er ooit het WR van Wotherspoon kan gaan halen
1,5 sec. eraf halenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Nuis zal in ieder geval een haal dik persoonlijk record gaan rijden.
Nee, het WR is nog wel wat scherper. Was bijna een 33-er.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat kan best, ze zaten vandaag binnen 1 tiende seconde.
34.03 toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Huh, WR is 34.03 he? Zit je niet met oud WR in je hoofd?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
WR Nesbittquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef danos het volgende:
Hopelijk kunnen de vrouwen er wat meer van bakken op de 1000
Ben benieuwd. Alleen dat record staat wel vlijmscherp op naam van Cindy Klassen. Gereden in haar hoogtijdagen.quote:
Van de 4 afstanden is het WR 100m vrouwen het 'makkelijkst' te breken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:12 schreef danos het volgende:
Hopelijk kunnen de vrouwen er wat meer van bakken op de 1000
1.13,11quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef sportfreak het volgende:
Ben benieuwd. Alleen dat record staat wel vlijmscherp op naam van Cindy Klassen. Gereden in haar hoogtijdagen.
Nesbitt heeft het BR, maar een kwart sec boven het WR.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Alleen dat record staat wel vlijmscherp op naam van Cindy Klassen. Gereden in haar hoogtijdagen.
Er word wel erg hard gereden vandaag inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
1.13,11
Moet wel kunnen. Ze gaan nu al 1.14.50.
Die is ook scherp hoor... (toch? )quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Zou voor Wust ook mooi zijn om eindelijk eens haar NR aan te scherpen.
1.13,83quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is ook scherp hoor... (toch? )
Nog geen 2/10 van het NR van Witty.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Arcee het volgende:
Richardson komt in vorm, dat was op de 500 al duidelijk.
Neuh, Nesbitt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:31 schreef danos het volgende:
Loll richardson was toch altijd favoriet voor de titel
Ja bedoel kanshebster, die man doet alsof ze uit het niks komt :pquote:
Okee, nou ja, gezien het voorseizoen is het wel verrassend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef danos het volgende:
Ja bedoel kanshebster, die man doet alsof ze uit het niks komt :p
Dat zal dus #3 worden...Of gaat Leenstra heersen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Onze Joris moet ook niet te veel zeuren, Wust staat voorlopig gewoon 2e.
Ze kwam nog dichtbij.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:37 schreef DennisDeBengel het volgende:
Dat wordt in ieder geval geen WR
Moet je nagaan. Met zo'n wissel en de laatste buitenbochtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel ruim een halve seconde van het PR af voor Leenstra.
Ach Wust is derde en het gat is wel eens groter geweest met Nesbitt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloos optreden van de vrouwen vanavond. Van ALLE vrouwen.
Het niveau is op alle afstanden matig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloos optreden van de vrouwen vanavond. Van ALLE vrouwen.
Ach ja, je moet wat te wensen overhouden hequote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Met zo'n wissel en de laatste buitenbocht
De mannen, de NLse mannen toch minstens, deden het best goed op de 500 tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het niveau is op alle afstanden matig.
Ik doelde meer op het algehele niveau van het vrouwenschaatsenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mannen, de NLse mannen toch minstens, deden het best goed op de 500 toch
Al kwam het WR ook daar bij lange niet in de buurt inderdaad
Denk het niet, die staat scherp.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks gaat Groothuis dus WR rijden
Nog heel even WR toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Koskela met zijn achteloze 1:07:00uit het niets.
volgens mij loopt mij stream achterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Koskela met zijn achteloze 1:07:00uit het niets.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij loopt mij stream achter
Ja, vreemd dat de NOS dit niet live uitzendt. Ik denk dat er net zoveel belangstelling is voor een worldcup in SLC als voor een EK op een buitenbaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:54 schreef TheGOAT het volgende:
Gods wat een verschil met vorige weken, toen op die buitenbaan, heb het idee alsof elke schaatser nu een WR rijdt
Ik denk het niet. En terecht, want de echte toernooien zijn belangrijk en leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat de NOS dit niet live uitzendt. Ik denk dat er net zoveel belangstelling is voor een worldcup in SLC als voor een EK op een buitenbaan.
Heerlijk lijstje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Voor Arcee zomaar een lijstje: http://evertstenlund.se/fly.htm
(dit nav het volle rondje van Groothuis)
Intrigerend om te zien hoe vaak Wotherspoon er wel niet bij staat...
Dat bedoelde ik. SLC en Calgary dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef TheGOAT het volgende:
Denk dat de NOS er goed aan doet om WB's niet meer uit te zenden, maar ik denk dat je een uitzondering moet maken voor een dag als vandaag. In Salt Lake en Calgery is er altijd spektal, met razendsnelle tijden en WR's. Dat doet de sport goed denk ik, veel mensen vinden dat leuk om te kijken.
Ja maar volgende week....ook alquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef TheGOAT het volgende:
Denk dat de NOS er goed aan doet om WB's niet meer uit te zenden, maar ik denk dat je een uitzondering moet maken voor een dag als vandaag. In Salt Lake en Calgery is er altijd spektal, met razendsnelle tijden en WR's. Dat doet de sport goed denk ik, veel mensen vinden dat leuk om te kijken.
Ja, topsite.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi lijstje. Toont maar weer eens Wotherspoon's klasse aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja echt hèquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:04 schreef Arcee het volgende:
"Daar komt niemand meer aan"
Waarom niet?
Ja, dat melkmuiltje moet z'n record maar kwijtraken vandaag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ook apart dat Nijenhuis nog steeds het NR heeft...
Wordt nooit saai.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:04 schreef Ericr het volgende:
Niet sneller dan Gerard, blijf ik toch de mooiste 1000m ooit vinden.
Hij had toch gelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
Ja echt hèDit is zeker een goede tijd, maar bijzonder echt niet.
Dat maakt niet zoveel uit. Hij gaat echt niet gediskwalificeerd worden. Het was alleen funest voor zijn tijd.quote:
Inderdaad.quote:
ISUquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:30 schreef Montov het volgende:
Nuis met een DQ pakt geen punten. Zeer zuur voor hem ivm plaatsing WK Afstanden.
Inderdaad, dit is dus een zeer verstandige keuze, want het WK is pas eind maart. In voorgaande seizoenen was ze dan dood en begraven...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nesbitt wil waarschijnlijk op het einde van het seizoen nog goed zijn.
Zullen ze de 100 halen?quote:
Het gat niet alleen om het fysieke herstel, maar ook om het mentale herstel...je moet je iedere keer toch maar weer opladen voor zo'n race...quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef danos het volgende:
Wat zijn dat voor afhakers....mensen missen kwalificatie soms op 1 honderdste en dan nokken mensen gewoon af na een race...Snap het wel maar krijg er toch een beetje raar gevoel bij, vooral doordat herstel van d sprintafstanden behoorlijk snel gaat imo.
Volgens mij zijn dit vrouwen idd.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Norrage het volgende:
Rechts bij de stream staat dat eerst de mannen rijden, maar dat is niet waar natuurlijk?
Maar ze zijn dus nog niet geweest dusquote:
denk het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat dat record van Nuyt eindelijk sneuvelen?
gewoon slechtquote:
Nopequote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Gaat dat record van Nuyt eindelijk sneuvelen?
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ze zijn dus nog niet geweest dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |