Mijn ex (tsja, t was blijkbaar niet genoeg om bij elkaar te blijven ) kon echt heel mooi zingen en goed gitaarspelen. In het begin van onze relatie pakte hij regelmatig z'n gitaar, stak een paar kaarsjes aan en ging speciaal voor mij zingen. Reken maar dat ik dat niet kon weerstaan
quote:Als hij dan tegen je aankruipt en je hoort dat zijn ademhaling wat sneller gaat..
Op 04 september 2000 15:04 schreef Barb het volgende:
denk ik horen hoe iemand ademhaalt (ja, ik ben soms een beetje raar ja, ik weet het).
Ben ik nu ook raar???
quote:Ja, ook een lekkere afknapper. Maar niet onoverkomelijk
Op 04 september 2000 15:23 schreef Vork het volgende:
als iemand rookt dus...
quote:Precies E.T. dat bedoel ik. Of als ie stokt als ie je aankijkt, vlak voordat je begint te zoenen
Op 04 september 2000 15:25 schreef E.T. het volgende:
Ik bedoelde dus ook, dat als zijn ademhaling wat sneller gaat doordat ie opgewonden begint te raken.. gewoon zachtjes, subtiel..
Wij zijn samen raar
quote:Van donker bruine ogen... dat vind ik echt het toppunt van schoonheid. Verder natuurlijk vooral van iemand's uitstraling. Glimlach en blik in de ogen, vooral bruine dus
Wat doet jou smelten?
quote:Een sigaret in je ogen is niet echt geweldig, nee.
Op 04 september 2000 15:29 schreef Vork het volgende:
roken is wel de afknapper in mijn ogen.
quote:Inderdaad Barb, wij begrijpen elkaar helemaal !
Op 04 september 2000 15:29 schreef Barb het volgende:
Of als ie stokt als ie je aankijkt, vlak voordat je begint te zoenen![]()
quote:auw
Op 04 september 2000 15:34 kraamde Arcee het volgende uit:
Een sigaret in je ogen is niet echt geweldig, nee.
Ach, als je het zo omschrijft ::zucht van verlangen::
quote:Je moet ook niet met die vork spelen...
Op 04 september 2000 15:36 schreef Vork het volgende:
auw
Met zo'n blik?!?! Ben ik absoluut gelijk verkocht! (meestal komt deze blik voor die ademhaling...)
quote:Jahaaa... wèl blijven adem halen hoor!
Op 04 september 2000 16:08 schreef E.T. het volgende:
Met zo'n blik?!?! Ben ik absoluut gelijk verkocht! (meestal komt deze blik voor die ademhaling...)
quote:tja, mijn ademhaling vergeet ik dan nog wel eens..(weet eigenlijk niet of die dan sneller gaat of juist niet) maar ik bedoelde zijn ademhaling natuurlijk
Op 04 september 2000 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Jahaaa... wèl blijven adem halen hoor!
Nog fokkers met mooie vocale kwaliteiten in bezit van gitaar aaanwezig?
quote:Helaas. Heb ooit voor een vriendin Je'veux lamour geschreeuwd door de karaokemachine. Ze wist de hele avond niet meer wie ik was. "Die jongen? Nee nog nooit gezien. Wat een eikel he?"
Op 04 september 2000 16:26 schreef Isabeau het volgende:Nog fokkers met mooie vocale kwaliteiten in bezit van gitaar aaanwezig?
Ik smelt van mensen die op straat laten zien dat ze verliefd zijn. Vink wel vertederend.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 04-09-2000 19:46]
quote:Zoenen?
Op 04 september 2000 15:34 schreef E.T. het volgende:
Inderdaad Barb, wij begrijpen elkaar helemaal !
quote:Sorry hoor Barb.... ga toch liever voor de andere sexe..
Op 04 september 2000 19:07 schreef Barb het volgende:
Zoenen?
maarre... *knuf*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |