VLC installeren, subs zitten als het goed is er gewoon in. Rechtermuisknop in VLC --> ondertitelspoorquote:
Forums zijn er sowieso om vragen te stellenquote:
Heb ik hem dus gegevenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik snap ook niet waarom mensen downloadnoobs als Michas niet gewoon Spotnet geven, das voor die doelgroep gemaakt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
VLC installeren, subs zitten als het goed is er gewoon in. Rechtermuisknop in VLC --> ondertitelspoor
[..]
Forums zijn er sowieso om vragen te stellen. Mensen die te lam zijn om iets uit te leggen of zich beter voelen dan iemand anders
![]()
[..]
Heb ik hem dus gegeven
Oh ik dacht friendzoned door scharrelquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet tof, net uit met zn vriendin.
Ach kerels die denken dat vrouwen alleen in keuken thuis horenquote:
Tyf opquote:
Nah niet echtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jullie zitten naast elkaar te fokken he? En dan afspreken wie als eerst reageert..
Iemand zit onder de plak zo te horenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach kerels die denken dat vrouwen alleen in keuken thuis horen. Waarschijnlijk hebben die vrij weinig te zeggen thuis, of hebben geen chickie en moeten elke week hun best doen om aandacht van een vrouw te krijgen
Dat moest ie net van haar zeggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iemand zit onder de plak zo te horen
Rightquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Iemand zit onder de plak zo te horen
Nee relatie van 1.5 jaar verbroken. Maarja boys als jullie niets meer van me horen dan ben ik aan een over dosis whisky gestorven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht friendzoned door scharrel
Sorry dan
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right, blijkbaar is het niet duidelijk
Comazuipen is voor breezersletjesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee relatie van 1.5 jaar verbroken. Maarja boys als jullie niets meer van me horen dan ben ik aan een over dosis whisky gestorven.
Stond je achteraan de rij toen god teelballen uitdeelde?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right, schijnbaar is het niet duidelijk
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stond je achteraan de rij toen god teelballen uitdeelde?
quote:
Jij met verstand?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stond je achteraan de rij toen god teelballen uitdeelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |