Ik heb ze eens een keer gebeld en toen ik na 20 minuten wachten werd geholpen knalden ze zo de hoorn erop zonder hallo te zeggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jawel, maar nu ik al klaar met ze ben dacht ik dat het niet meer kon. They proved me wrong.
Terecht, vrouwen die studerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ze eens een keer gebeld en toen ik na 20 minuten wachten werd geholpen knalden ze zo de hoorn erop zonder hallo te zeggen.
Vrouwen buiten de keukenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mannen die zeiken op vrouwen die studeren![]()
Emancipatiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen koken![]()
![]()
A.u.b niet beginnen over politiek en shit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef Tauchmeister het volgende:
ahhhahahahaa allemaal even klagen over duo
rustig maar jongetjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
A.u.b niet beginnen over politiek en shit.
Terecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:52 schreef dreamzk het volgende:
Hehe als je bij google images keuken of aanrecht in typt krijg je alleen maar vrouwen te zien. Google is sexistisch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WHAT DID YOU JUST SAY?!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Terecht, jij moet naar planet kitchen.
Bitch please, je moet nog respect verdienen hier. Deze buitenlands klinkende man heef zich al lang bewezen bij MW2.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WHAT DID YOU JUST SAY?!
Mr. NEINZIKZEGMIJNNAAMNIET
Ik zei: TERECHT, JIJ MOET NAAR PLANET KITCHEN.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WHAT DID YOU JUST SAY?!
Mr. NEINZIKZEGMIJNNAAMNIET
It's like that.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bitch please, je moet nog respect verdienen hier. Deze buitenlands klinkende man heef zich al lang bewezen bij MW2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |