abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107071426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:43 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Jawel, maar nu ik al klaar met ze ben dacht ik dat het niet meer kon. They proved me wrong.
Ik heb ze eens een keer gebeld en toen ik na 20 minuten wachten werd geholpen knalden ze zo de hoorn erop zonder hallo te zeggen. :')
pi_107071443
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb ze eens een keer gebeld en toen ik na 20 minuten wachten werd geholpen knalden ze zo de hoorn erop zonder hallo te zeggen. :')
Terecht, vrouwen die studeren :')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_107071445
En ik kreeg een mooie brief dat ik dit jaar 150 euro minder stufi zou krijgen omdat mijn moeder meer zou verdienen (eh, no way, juist minder). Dus kon ik allemaal formulieren met bewijsstukken in gaan sturen om de stufi waar ik recht op heb te krijgen :') :') :') :') :') :')
pi_107071452
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:46 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Terecht, vrouwen die studeren :')
Mannen die zeiken op vrouwen die studeren :') :')
pi_107071467
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mannen die zeiken op vrouwen die studeren :') :')
Vrouwen buiten de keuken :') :') :')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_107071470
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Vrouwen buiten de keuken :') :') :')
Mannen die niet kunnen koken :') :') :')
pi_107071478
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Mannen die niet kunnen koken :') :') :')
Emancipatie :')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_107071494
ahhhahahahaa allemaal even klagen over duo
pi_107071499
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Emancipatie :')
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_107071511
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef Tauchmeister het volgende:
ahhhahahahaa allemaal even klagen over duo
A.u.b niet beginnen over politiek en shit.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_107071528
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

A.u.b niet beginnen over politiek en shit.
rustig maar jongetje
pi_107071559
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_107071574
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:49 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

rustig maar jongetje
Dank voor je begrip.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_107071595
Hehe als je bij google images keuken of aanrecht in typt krijg je alleen maar vrouwen te zien. Google is sexistisch :')

Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_107071609
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:52 schreef dreamzk het volgende:
Hehe als je bij google images keuken of aanrecht in typt krijg je alleen maar vrouwen te zien. Google is sexistisch :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Terecht.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_107071616
pi_107071618
pi_107071644
FS:

pi_107071655
quote:
Terecht, jij moet naar planet kitchen.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_107071674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Terecht, jij moet naar planet kitchen.
WHAT DID YOU JUST SAY?!

Mr. NEINZIKZEGMIJNNAAMNIET :'(
pi_107071701
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

WHAT DID YOU JUST SAY?!

Bitch please, je moet nog respect verdienen hier. Deze buitenlands klinkende man heef zich al lang bewezen bij MW2.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_107071712
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

WHAT DID YOU JUST SAY?!

Ik zei: TERECHT, JIJ MOET NAAR PLANET KITCHEN.

Sheeeitt women.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_107071725
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Bitch please, je moet nog respect verdienen hier. Deze buitenlands klinkende man heef zich al lang bewezen bij MW2.
It's like that.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_107071746

tip voor als ze de keuken uitlopen
  zaterdag 21 januari 2012 @ 18:00:39 #125
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_107071793
Nick, again: Control your woman!
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')