This shit right here nigga?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij was brak, dus waarschijnlijk heb ik daarom gewonnen
welke had je voorkeur dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
Net in allemaal auto's testgereden en pas niet in mijn voorkeursauto's. Ben fucking te groot.
Piszooi
Begin het leuk te vindenquote:
Weet niet welk seizoen je bent?quote:
1quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet niet welk seizoen je bent?
nog zat te gaan, 1 vond ik zelf iets minder, maar 2 en 3 zijn wel weer bruut..quote:
Ik snipe alleen nog maar, en dan niet het campende soort.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
@kneus, het wordt voor mij tijd te stoppen met choppers zie ik![]()
Mijn spm is van 520 ofzo naar 490 gezakt en daar zit jij ook bijna op
Geen tepels gezien vanmiddag?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou ik moet die meid maar gewoon proberen uit mijn hoofd te zetten. Zal wel even duren maar dat komt ook wel weer.
Je kan ook cappen met die choppersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
@kneus, het wordt voor mij tijd te stoppen met choppers zie ik![]()
Mijn spm is van 520 ofzo naar 490 gezakt en daar zit jij ook bijna op
Fucked up.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee niggah niets nada noppes.
Je moet 'm ook niet allemaal bier geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:05 schreef Doopy-X- het volgende:
Fijn. Junior spuugt even de hele bovenverdieping onder.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kunnen mensen bij DUO nou helemaal niks goed doen?
Nope. Was dat al niet bekend?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kunnen mensen bij DUO nou helemaal niks goed doen?
Jawel, maar nu ik al klaar met ze ben dacht ik dat het niet meer kon. They proved me wrong.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope. Was dat al niet bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |