Begin daar anders maar niet aan. Met een vader die alleen maar hoerige nel zit te schreeuwen op de xbox en een moeder die niet eens een sandwich maakt als dat gevraagd wordt... Daar komt helemaal niks van terecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gekwoot voor het nageslacht
Neem een uitkering.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Michhas het volgende:
Overwerken staat hier gelijk aan AC/DC luisteren met collega's en om je heen kijken.
Verveel me kapot
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:06 schreef Bozz187 het volgende:
Ja me schatje is weer terug!
Had d'r ook al weer ff laten slippen en dus bijna weer op de grond gelegen, maar dat maakt niet uit. The biker is back!!
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gratis geld, wie wil dat nou niet?!
ikke want dan heeft het geld geen waarde meerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee, weer niet goed gelezenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft ziggo nou echt alle torrent sites geblocked? een vriend belt me net wanhopig dat ie geen enkele site meer op kan met torrents. En anders niks kan downloaden.
Deze zal jou verdomd goed staan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
piratebay doet het gewoon bij ziggo.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft ziggo nou echt alle torrent sites geblocked? een vriend belt me net wanhopig dat ie geen enkele site meer op kan met torrents. En anders niks kan downloaden.
ik lees niks, omdat ik geen ziggo hebquote:
Dus toch geen soldmayor 2012?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
SoldMayor even helemaal van de mat getikt, we laten hem eerst met 1-0 winnen en daarna slaan we 4x toe
BAM!
Hij was brak, dus waarschijnlijk heb ik daarom gewonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |