Mijn godquote:Op zondag 22 januari 2012 05:16 schreef Tauchmeister het volgende:
zl die vrouwen in deze topic GA GEWOON W~EG
Stef, kom eens naar Tilburg toe. Ff bakkie doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
dacht net dat ik genezen was van mijn slecht ziendheid?maar ik had gewoon mijn lenzen nog in
Sterkte sexy lexiequote:Op zondag 22 januari 2012 09:25 schreef dreamzk het volgende:
Gaat lekker hier.
Wou ik gisteravond net gaan slapen, belt mn pa op om te zeggen dat het heel slecht gaat met mn oma en ze gestopt zijn met geven van medicateKan dus elk moment komen te overlijden of er weer bovenop komen
On a positive note, ik mag zo meteen om 9.45 in de rij gaan staan om in de universiteitsbibliotheek een plekje te krijgen. Dat kreng gaat om 10u open en om 10u zit ie ook vol
Dat heb ik ook wel eens gehad en dan ook nog 1 sec serieus denken zou het...quote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
dacht net dat ik genezen was van mijn slecht ziendheid?maar ik had gewoon mijn lenzen nog in
Hihiquote:
Peter parker momentje.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ook last van een spin danquote:
Word tijd voor een luier dan.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:03 schreef PierreTT het volgende:
Ik pis nu al in mijn broek, morgen bakkie doen met Stef!
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:31 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Doopstah, is that you??
Er zijn ook andere manieren om een bruine piemol te krijgen hequote:Op zondag 22 januari 2012 14:25 schreef Doopy-X- het volgende:
Uitgeslapen, uitsmijtertje/spek gegeten, Youp gekeken, zonnebankie gepakt, gedouched, glad bekkie gemaakt en nu az - AJAX kijken. Goede ontspannen zondag!
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Er zijn ook andere manieren om een bruine piemol te krijgen he
Of jij bent gewoon een negatieve zuurpruim.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:57 schreef KoningStoma het volgende:
Soms denk ik dat iedereen in dit topic in hun eigen denkbeeldige wereldje leeft, waarin deze posts wél grappig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |