Voetbal.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:19 schreef Pixell het volgende:
Geen voetbal besproken hier trouwens, opvallend! McLaren heeft een goede 1e wedstrijd neergezet
Je bent weer ingemaakt?quote:Op zondag 22 januari 2012 02:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voetbal.
Fifa._!
![]()
![]()
Graftakken hoerenspel.
quote:Op zondag 22 januari 2012 02:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee die kankerzooi werkt gewoon niet![]()
quote:
even quote voordta het weg isquote:Op zondag 22 januari 2012 05:16 schreef Tauchmeister het volgende:
zl die vrouwen in deze topic GA GEWOON W~EG
quote:Op zondag 22 januari 2012 05:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Hier ga je spijt van krijgen. Ik zeg het je.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Sterkte Alex, maar kun je dan niet beter bij je oma langs gaan?quote:Op zondag 22 januari 2012 09:25 schreef dreamzk het volgende:
Gaat lekker hier.
Wou ik gisteravond net gaan slapen, belt mn pa op om te zeggen dat het heel slecht gaat met mn oma en ze gestopt zijn met geven van medicateKan dus elk moment komen te overlijden of er weer bovenop komen
On a positive note, ik mag zo meteen om 9.45 in de rij gaan staan om in de universiteitsbibliotheek een plekje te krijgen. Dat kreng gaat om 10u open en om 10u zit ie ook vol
Zei ik ook al maar ze heeft ons allemaal nog gezien bij kerst en mn tentamen moet ik ook halen dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2012 09:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sterkte Alex, maar kun je dan niet beter bij je oma langs gaan?
Gequote voor het nageslacht.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Achquote:Op zondag 22 januari 2012 01:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Illegale handelingen. Een echte piraatje dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |