Mja, nou, dan zitten er drie bij pubers bekende artiesten als jury met de rug naar de kandidaat toe. Die kandidaat gaat zingen en ze beoordelen dus de zangkwaliteit zonder uiterlijk. Dus dan gaat Waxxer daar staan zingen en dan denken ze, hey, wow, dat is vast een jonge, slanke den met een knállend uiterlijk en dan kunnen ze op een knopje drukken en dan draait de stoel om en juicht het publiek en huilen de ouders. En dan mogen ze door. En dan treden ze wekelijks op tot ze door het publiek weggestemd worden dmv sms'jes. Oh ja, de BN'er die zich omdraait wordt de coach van de kandidaat en als er meerdere zich omdraaien, mag de kandidaat kiezen. Gedurende het seizoen verkrachten de kandidaten doorlopend muziek van anderen, waar ze eigenlijk gewoon met hun poten vanaf moeten blijven.quote:
Gewoon saai werken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef Cavalinho het volgende:
Wat moet jij dagelijks zo vroeg doen dan?
Lieve schat, het staat gewoon op Facebook, bijna inclusief routebeschrijving vanaf jouw toko.quote:
Chris is op alle fronten beter dan die harpende tiet, maar goed. De Hordijk familie heeft al een keer iets gewonnen in een talentenjachtquote:
Oke schatteboutquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lieve schat, het staat gewoon op Facebook, bijna inclusief routebeschrijving vanaf jouw toko.. Ik wil het alleen niet op het forum hebben.
.
Zonder die harp is ze gewoon een tiet. Een vieze tietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Chris is op alle fronten beter dan die harpende tiet, maar goed. De Hordijk familie heeft al een keer iets gewonnen in een talentenjacht.
Een dikke, vette tiet ook *ril*quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zonder die harp is ze gewoon een tiet. Een vieze tiet
tis anders hier al 4x langs gekomen ofzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lieve schat, het staat gewoon op Facebook, bijna inclusief routebeschrijving vanaf jouw toko.. Ik wil het alleen niet op het forum hebben.
.
En al 4x te veel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis anders hier al 4x langs gekomen ofzo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:27 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Post anders een linkje naar je Facebook.
Waarom zet je het dan in godsnaam op Facebookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar niet iedereen hoeft te weten waar ik werk.
Omdat niet iedereen op Facebook het kan lezen. :3.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:31 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Waarom zet je het dan in godsnaam op Facebook
Maar jij hebt toch iedereen op facebookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen op Facebook het kan lezen. :3.
Jij krijgt een kus van mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:10 schreef Keukenkast het volgende:
Ik roep heel hard in de nachtelijke stilte van [HOMO]
Judith nooit zo over gehoord.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vannacht ondervonden dat lid van het frisofeest promoteam vooral veel borrelen inhoudt
betel/anders/slechter dan de zweedse film ?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:15 schreef TheVulture het volgende:
The girl with the Dragon Tattoo
Rooney Mara
En tof dat Iris gewonnen heeft!
Ik weet het niet en het kan me ook niks schelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar niet iedereen hoeft te weten waar ik werk.
Niet echtquote:
Waarom is het ongepast dat mijn vriend die vriend van hem toevoegt? Alsof hij de controle over die jongen heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet echt
Je moet het wel een paar keer lezen voordat het een beetje duidelijk isMaar waarom is hij gek?
Het is toch onzin? Die kennis gaat nu mijn vriend en mr 3 ontvrienden van fb lolquote:
dat is het verschil, judith liet een poster achter en ging weer, wij hebben ook praatjes gemaakt met de eigenaars, was ook wel nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Judith nooit zo over gehoord.
Volgens mij hou jij gewoon van borrelen
Net als al die nieuwjaars borrels.
In een krantenartikel gebruiken ze voor dit soort dingen gefingeerde namen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:33 schreef MisterO het volgende:
OMG Hilarisch!
Mijn 1vriend en ik waren naar een verjaardsfeestje van een 2kennis van mij.
Mijn 1vriend raakte gezellig aan de praat met 3een vriend van mijn 2kennis.
Nu hebben ze elkaar leuk toegevoegd op FB 1 en 3
Mijn 2kennis heeft vervolgens een boos mailtje gestuurd naar 3de vriend van mn kennis dat hij het zeeeer ongepast vindt dat hij bevriend is geworden op fb met 1mijn vriend.
Hi-la-risch. De jongen is gek.2
En wat als ik dat nu ben, ga je dan opeens anders over mij denken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet het niet en het kan me ook niks schelen.
Het zou maar zo kunnen dat je een collega van me bent. Die klootzak van de 3e, weet je wel?
Of die eikel van dat kamertje achterste deur links.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En wat als ik dat nu ben, ga je dan opeens anders over mij denken?.
Ik weet het wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou stel dat blijkt dat jij een collega bent, natuurlijk verandert dat het een en ander. Hier ken ik je niet, op werk ken ik je - als collega zijnde - wel.
Dus zowel jou als collega zijnde of als jou als medeforummert verandert de boel.
Maar goed feit is dat we het niet weten en ook niet zullen gaan weten.
Meneer heeft de griep.quote:
geen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef Cavalinho het volgende:
Is er wat byzonders op TV of zo bij jullie?
Wat een verschil.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jawel vrienden, voorlopig zit ik vast aan een nieuwe look http://yfrog.com/gz1y4vpj
Dat sliertje op de achtergrond lijkt wel aan je hoofd vast te zitten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jawel vrienden, voorlopig zit ik vast aan een nieuwe look http://yfrog.com/gz1y4vpj
Zit het ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dat sliertje op de achtergrond lijkt wel aan je hoofd vast te zitten.
Je hoefde vandaag niet te werken, he?quote:
Jawel. 8 tot 14,.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hoefde vandaag niet te werken, he?
Vrolijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
En ik overal tevergeefts zoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent hem helemaal gaan zoeken voor zn worst
Erbij neerleggen en qua kaal zou ik 't lekker kort houden, niet millimeteren of scheren. Maar dat is puur persoonlijke smaak.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef De_Directeur het volgende:
Wat doe je als je kaal en/of grijs wordt?
Verven? Milimeteren? Of je gewoon erbij neerleggen?
prachtige lieve film vond ik dat !quote:Op zondag 22 januari 2012 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Contracorriente... mooie film. Niet kijken nu, keukenkastje.
Mjah.... Oud worden vind ik nog niet het ergste, als ik maar een beetje mooi oud word.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Erbij neerleggen en qua kaal zou ik 't lekker kort houden, niet millimeteren of scheren. Maar dat is puur persoonlijke smaak.
Het zijn allemaal nogal amateurs heb ik het idee...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:27 schreef Cavalinho het volgende:
Onderbroeken showtje kijken ?
Je haalt de beginners er zo uit...
Is het een vereiste om jong ook mooi te zijn geweest?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Mjah.... Oud worden vind ik nog niet het ergste, als ik maar een beetje mooi oud word.
Goede vraag. Er zijn wel voorbeelden van mannen die jong mooi waren, maar die oud vrij lelijk zijn geworden.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is het een vereiste om jong ook mooi te zijn geweest?
Ja, een hele leuke krullebol uit mijn eerste jaar op de universiteit: nu helemaal kaal.quote:
Directeuren zijn altijd ietwat gezette mensen van boven de 50, in pak en in een dikke donkerblauwe Mercedes..quote:Op zondag 22 januari 2012 00:22 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Mjah.... Oud worden vind ik nog niet het ergste, als ik maar een beetje mooi oud word.
Hij keek wel boos daarnet. Zo:quote:Op zondag 22 januari 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en hij is toch zo verwijfd dat het niet meer uitmaakt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Directeuren zijn altijd ietwat gezette mensen van boven de 50, in pak en in een dikke donkerblauwe Mercedes..
Hmm... jij ook al.quote:Op zondag 22 januari 2012 04:22 schreef Steve het volgende:
Slapen wil niet echt lukken deze nacht..
Ik sliep ook al heel slecht vannacht.quote:
Nee, ik voldoe aan geen enkel aspect van jouw beschrijving. Maar het is wel typerend dat dit het beeld is wat jij hebt van directeuren. Zitten jouw ouders toevalling in de zorg of onderwijs ofzo?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of voldoe je an die beschrijving?![]()
Dan heb ik niks gezegd.
In de zorg ja, hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2012 11:40 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Nee, ik voldoe aan geen enkel aspect van jouw beschrijving. Maar het is wel typerend dat dit het beeld is wat jij hebt van directeuren. Zitten jouw ouders toevalling in de zorg of onderwijs ofzo?
Ja, ik ga dan in bed liggen in de hoop snel in slaap te vallen, maar mijn brein denkt daar dan heel anders over. Die vindt het dan wel een goed moment om allerlei twijfels en onzekerheden, mogelijke problemen in de toekomst etc aan de orde te stellen.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sliep ook al heel slecht vannacht.
S to the terftquote:Op zondag 22 januari 2012 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en hij is toch zo verwijfd dat het niet meer uitmaakt.
Dan heb je een erg stereotype baas.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In de zorg ja, hoezo?
Ik zit zelf in de ICT en het beeld klopt daar ook! Mijn schamel wagentje steekt mager af tegen die S-klasse van me baas.
Hmja. Het is zoals het is.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:42 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Dan heb je een erg stereotype baas.
Ja dit ongeveer. En de meeste van die twijfels best ongefundeerdquote:Op zondag 22 januari 2012 11:41 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Ja, ik ga dan in bed liggen in de hoop snel in slaap te vallen, maar mijn brein denkt daar dan heel anders over. Die vindt het dan wel een goed moment om allerlei twijfels en onzekerheden, mogelijke problemen in de toekomst etc aan de orde te stellen.
Meidquote:Op zondag 22 januari 2012 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dit ongeveer. En de meeste van die twijfels best ongefundeerd.
Ja, je kan je helemaal niet overgeven aan je liefje. Je hebt twijfels en neemt niet genoegen met een woord/zinnetje die je eigenlijk de rust en stilte moet geven.quote:
Een echte vent is zo zeker van zichzelf dat hij gewoon emoties durft te tonen.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, echte mannen tonen geen emoties...
Dat ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Een echte vent is zo zeker van zichzelf dat hij gewoon emoties durft te tonen.
Waar ga je dan naartoe??quote:Op zondag 22 januari 2012 12:30 schreef Steve het volgende:
Dadelijk skiën. Helaas niet op een leuk bergje in Zwitserland ofzo, gewoon hier in Nederland, maar ach, ook leuk..
quote:
De Lumix, zonder twijfel. Camera's van Sony zijn niet zo heel best meer de laatste jarenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:35 schreef Renesite het volgende:
http://www.digicamshop.nl(...)ot-dsc-hx9-gold.html
Hmmm
Offff
http://www.digicamshop.nl(...)c-lumix-dmc-lx5.html
Hmmmm
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe je op nieuwjaarsdag mee met de kampioenschappen in Garmisch Vlarpenkirchen.
Valkenswaard.quote:Maar waar ga je hee-heeennnn..?
De reviews van die Sony zijn wel erg sterk.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De Lumix, zonder twijfel. Camera's van Sony zijn niet zo heel best meer de laatste jaren.
Een olifant is ook heel sterk, betekent niet dat je er foto's mee wil maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
De reviews van die Sony zijn wel erg sterk.
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:39 schreef Steve het volgende:
[..].
Wat heb je toch een vreemd beeld van me..
[..]
Valkenswaard.
Geen idee of die een beetje goed is, korte helling hoorde ik al.
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een olifant is ook heel sterk, betekent niet dat je er foto's mee wil maken.
[..]
...quote:Op zondag 22 januari 2012 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blame Cosmo!quote:
Vraag je nou of ie ondertussen weer masturbeertquote:Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je weer in touch met jezelf inmiddels?
Dat was ook waar ik aan dachtquote:Op zondag 22 januari 2012 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag je nou of ie ondertussen weer masturbeert?
Ja ik dacht ik doe even aan wat nazorg.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag je nou of ie ondertussen weer masturbeert?
Lief van jequote:Op zondag 22 januari 2012 12:51 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe even aan wat nazorg.
[..]
Ik heb mezelf vandaag al wel een aantal keer aangeraakt ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ben je weer in touch met jezelf inmiddels?
Naar die van mij en dan 's avonds even de stad in en dan blijven slapen.quote:
Heb er net 3 nachten op zitten... Ben blij dat-ie ff oprotquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar die van mij en dan 's avonds even de stad in en dan blijven slapen.
OMGquote:Op zondag 22 januari 2012 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar die van mij en dan 's avonds even de stad in en dan blijven slapen.
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb er net 3 nachten op zitten... Ben blij dat-ie ff oprot
Heb je wel eens in een onderbroek in een bomvol theater gestaan?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zijn allemaal nogal amateurs heb ik het idee...
Oh , laat 't m niet lezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb er net 3 nachten op zitten... Ben blij dat-ie ff oprot
Wij kunnen het hebbenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh , laat 't m niet lezen.
Nu moet je voorstellen dat je bij een vaste huisje-boompje-beestje-baantje-relatie jaar-in jaar-uit elke nacht met dezelfde vent in 1 bed ligt. Zie je dat zitten?
Eh nee... Maar als iemand daar z'n werk van wil maken, mag hij er wel voor zorgen dat hij het allemaal wat serieuzer neemt...quote:Op zondag 22 januari 2012 14:12 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een onderbroek in een bomvol theater gestaan?
Neem me lekker serieusquote:Op zondag 22 januari 2012 14:21 schreef Cavalinho het volgende:
Ik verheug me er op, elke nacht in zijn armen. Maar ik moet nog twee weken wachten.
Dat is een beetje wat Cavalinho doet, dingen serieus opnemen.quote:
Daniel Radcliffe stond zelfs op het podium in zijn joedelidokie. Naast een paard.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:12 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een onderbroek in een bomvol theater gestaan?
Eerst specificatiesquote:
Met een bandrecorderquote:Op zondag 22 januari 2012 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een beetje wat Cavalinho doet, dingen serieus opnemen.
Ik ben lesbisch.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's moeilijk, ik neem altijd iedereen serieus hier.
Succes danquote:Op zondag 22 januari 2012 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's moeilijk, ik neem altijd iedereen serieus hier.
Yuri! Wat ben jij een leuke roze guitige jongen! Want dat moet wel, dat jij dat bent.quote:
Toch Renee.quote:
que?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Yuri! Wat ben jij een leuke roze guitige jongen! Want dat moet wel, dat jij dat bent.
oh okquote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Alles wat op het Forum staat is waar.
We zijn nu eenmaal homo's.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:48 schreef Keukenkast het volgende:
Ik zie dat jullie weer onwijs lief voor elkaar zijn, jongens?
Moet ik nog meemaken.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ook homo's kunnen zachtmoedig zijn,hoor.
Lijkt me gaaf om te doen, al zou ik wel falen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef Steve het volgende:
Dat snowboarden was zwaar voor mijn knieën zeg. Rechts zit echt een enorme bult op.. Maar wel erg tof om te don, ging best goed op het eind.
.
Is echt supertof. Wel eerst een lesje, want het eerste uur is echt meer liggen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om te doen, al zou ik wel falen..
A-relekst aangezien de laatste trein hooguit 23:00 gaat en ik niet ga wachten tot de eerste.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, er is meer buiten Groningen natuurlijk...
Leuk!quote:Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wauw, hoor dit nou toch eens op 4 minuut 20, ik ben zeer vereerd
wat een eer, ik ben er stil van
ik zit er gewoon om te janken, wat een onverwachte krans op mijn werk
Superquote:Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wauw, hoor dit nou toch eens op 4 minuut 20, ik ben zeer vereerd
wat een eer, ik ben er stil van
ik zit er gewoon om te janken, wat een onverwachte krans op mijn werk
Je hebt toch een auto?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
A-relekst aangezien de laatste trein hooguit 23:00 gaat en ik niet ga wachten tot de eerste.
t is goedkoper om met zn tweeen in 1 auto te reizen dan elk met de trein. plus onafhankelijk van de tijd.quote:
Is niet goedkoper. Heb OVquote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
t is goedkoper om met zn tweeen in 1 auto te reizen dan elk met de trein. plus onafhankelijk van de tijd.
Dat je een avondje gezelligheid laat afhangen van de lokatie zeg....
Je hebt wel heel erg snel je mening klaar he?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
t is goedkoper om met zn tweeen in 1 auto te reizen dan elk met de trein. plus onafhankelijk van de tijd.
Dat je een avondje gezelligheid laat afhangen van de lokatie zeg....
Dunno.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aha... Nouja maar goed. En Pat dan?
ik zie het zo vaak...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt wel heel erg snel je mening klaar he?
Oooow sowieso.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
weet je niet of ie een OV-kaart heeft?
Wat zie je zo vaak?quote:
Ik vind het gewoon niet prettig 2 uur heen en 2 uur terug te reizenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zie je zo vaak?
Dat mensen zelf een keuze kunnen maken of ze een bepaald bezoek wel of niet uitvoeren afhankelijk van de te reizen afstand?
Nee dat vind ik ook niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet prettig 2 uur heen en 2 uur terug te reizen
Dan kunnen we ook niet, Nationaal Songfestival. Steve, Erik, Peter en ik gaan er live bijzijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef MisterO het volgende:
Ik ben voor een meet, maar dan niet op 26 februari want dan ben ik jarig.
Ooow echtquote:Op zondag 22 januari 2012 21:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook niet, Nationaal Songfestival. Steve, Erik, Peter en ik gaan er live bijzijn..
Gaaf. Ik wilde vorig jaar naar Dusseldorf.. maar Azerbadijan vind ik net iets te ver dit jaarquote:Op zondag 22 januari 2012 21:21 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nee ze komen de finale houden in mijn woonkamer.
Duh..
Ik heb zo vaak na meets gerend om de laatste trein te halen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
A-relekst aangezien de laatste trein hooguit 23:00 gaat en ik niet ga wachten tot de eerste.
Ja precies en zo hoort het ook. Wat boeit het verderquote:Op zondag 22 januari 2012 21:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak na meets gerend om de laatste trein te halen.. Rond half 11, 11 uur meestal.
Renesite heeft een vriendquote:Op zondag 22 januari 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Neem een hotel... misschien versier je nog iets leuks als tijdverdrijf
Dan nodigt hij die toch uitquote:
Een meet +1, dat wordt één grote orgie jongeeeequote:
En zo hoort het ook? Wie bepaalt dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja precies en zo hoort het ook. Wat boeit het verder
De diehardsquote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En zo hoort het ook? Wie bepaalt dat dan?
?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, die facebookstatus gaat dus niet aangepast worden. So much voor mijn goede gevoelens van 2012.
Correct.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
ik geloof dat Tha_Erik toch geen vriendje heeft
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, die facebookstatus gaat dus niet aangepast worden. So much voor mijn goede gevoelens van 2012.
Hmmm, en begreep je dat ook?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Bottom line, hij vond dat we te verschillend in het leven stonden, en dat het niet werkte samen.
Ik kan dat niet ontkennen, die verschillende instellingen. Maar ik zag daar geen probleem in. Ik dacht dat we er beiden iets van de ander uit konden halen. ofzo. ik weet het niet. Maar het doet wel pijn zeg maar. Best veel.quote:
Meeeh...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Bottom line, hij vond dat we te verschillend in het leven stonden, en dat het niet werkte samen.
quote:Ware liefde betekent betrokkenheid, en betrokkenheid betekent inspanning.
Het is geen ware liefde als je je niet vrijwillig geroepen voelt om van diegene waarvan je houdt te zorgen, want liefde is geven, samen plannen maken, bieden wat je bent en wat je hebt.
Enrique Rojas
Wat is dat?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:03 schreef Renesite het volgende:
Even een grappige foto onder een linkje:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)7036_381506178_n.jpg
Kan als 'policy gevoelig' gezien worden. But it aint what it is.
Owww..... kut...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ongetwijfeld ben ik het over een tijdje met je eens.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:13 schreef Cavalinho het volgende:
Gnagna, zo'n big toch.
Tha_Erik![]()
Maar, als hij je niet wil voor wat je bent en waar je voor staat, ben je eigenlijk beter af zonder hem, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |