Whehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet aan ons liggen.
Yep. En het is kankersmerig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel ooit hotwings gegeten?
Gewoon via internet, stoer zo'n low blow jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha inderdaad! Hij heeft stiekem wel die moves.
[..]
Faya, al gewoon het derde individu in Fernandes die d'r zo noemt. Wauw
.
Een vreemde eend in de bijt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Heb je überhaupt wel ooit hotwings gegeten?
Heh, was die goos niet het land uitgevlucht?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
http://nos.nl/artikel/332(...)adio-overvallen.html
Zal me niet verbazen als de daders kk mocro's blijken te zijn
En kennelijk is ie weer terug jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heh, was die goos niet het land uitgevlucht?
Mooie welkom terug welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
En kennelijk is ie weer terug ja
Ally kom eff naar tc dan, heb zin in heete gesprekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yep. En het is kankersmerig.
[..]
Gewoon via internet, stoer zo'n low blow ja.
Wel een beetje karma toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef Ron.Jeremy het volgende:
http://nos.nl/artikel/332(...)adio-overvallen.html
Zal me niet verbazen als de daders kk mocro's blijken te zijn
Zijn niet mijn woorden hè, ik citeer slechts.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon via internet, stoer zo'n low blow ja.
Noem me geen indo plzquote:
Waarom moet ik hier zo hard om lachenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem me geen indo plz. Ik ben Moluks, en dat is een wereld van verschil. Ik spuug op indo's.
Waarom heeft hij een opgezette drol op zijn linkerborstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam deze foto tegen
[ afbeelding ]
Dat is toch precies die gast van de muppets
[ afbeelding ]
RMS MALUKUquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem me geen indo plz. Ik ben Moluks, en dat is een wereld van verschil. Ik spuug op indo's.
Het komt van een blog met allemaal waardeloze zelfgemaakte producten die mensen hebben gekocht en verkopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een opgezette drol op zijn linkerborst
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een opgezette drol op zijn linkerborst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |