International Tourism. Why you ask?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:54 schreef Juminelle het volgende:
Sinji, welke opleiding doe jij eigenlijk?
We weten dat je van de bueno van kinderen houdtquote:
Ey dushiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Allure_ je bent hier niet meer welkom na die KFC haat.
Tevens, hey jullie.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We weten dat je van de bueno van kinderen houdt.
Security Feeling Himself: Little Kid Vs Security Guard Dance Battle!
http://www.worldstarhipho(...)wshhLw5UIITq5o0n7AYs
'sup e-bff <3
Nah, goedkoopste en kleinste geval is 4,50 en het grootste is 9,50. Maar bij Jisca krijg je sowieso kortingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is wel goed te eten, alleen duur voor de portie die je krijgt. En Surinaams/Javaans/Chinees sowieso boven Thais.
Zo naar de shop, Super Lemon Haze halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
Het is vrijdag, geen lica,tabaks en assi in huis
Fok staat er op de planning dan?
Kquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:00 schreef Chocolatebear het volgende:
Allure_ je bent hier niet meer welkom na die KFC haat.
Tevens, hey jullie.
Men zal wel zeggen dat de kid heeft gewonnen omdat de het een kid is. Maar die guard wint hands downquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We weten dat je van de bueno van kinderen houdt.
Security Feeling Himself: Little Kid Vs Security Guard Dance Battle!
http://www.worldstarhipho(...)wshhLw5UIITq5o0n7AYs
'sup e-bff <3
Kulaaar!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo naar de shop, Super Lemon Haze halen.
Vuile slet dat je dr bent!quote:
Nah, ik vroeg het me af omdat ik je vanmidadg iets zag posten over je opleidingquote:
Ga halen dan, ik kreeg al plaatsvervangende afkickverschijnselenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
Het is vrijdag, geen lica,tabaks en assi in huis
Fok staat er op de planning dan?
Is bij die zwarte wat luxere etalage toch? Volgens mij haalde m'n ma d'r ooit shit en was het ¤25 voor 2 porties ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nah, goedkoopste en kleinste geval is 4,50 en het grootste is 9,50. Maar bij Jisca krijg je sowieso korting
Heb je überhaupt wel ooit hotwings gegetenquote:
Haha inderdaad! Hij heeft stiekem wel die movesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Men zal wel zeggen dat de kid heeft gewonnen omdat de het een kid is. Maar die guard wint hands down
Faya, al gewoon het derde individu in Fernandes die d'r zo noemtquote:
Het is rood met zwart ja, achter de appie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga halen dan, ik kreeg al plaatsvervangende afkickverschijnselen.
[..]
Is bij die zwarte wat luxere etalage toch? Volgens mij haalde m'n ma d'r ooit shit en was het ¤25 voor 2 porties ofzo?
Dan zal het wel niet aan ons liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Faya, al gewoon het derde individu in Fernandes die d'r zo noemt. Wauw
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |