Is t ook niet, maar had een leukere/mooiere verwachtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Zij geloofd in mij - Hazes - De vlieger
Leek me toch niet heel moeilijk
De TT staat los van de OP. Dat jullie geloven in mij is fantastischquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is t ook niet, maar had een leukere/mooiere verwacht
Geloofdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij geloofd in mij - Hazes - De vlieger
Leek me toch niet heel moeilijk
Er is een verschil tussen geloven in jou en je geloven in dit specifieke gevalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De TT staat los van de OP. Dat jullie geloven in mij is fantastisch
Oh woman... get yourself a tissue.quote:
Dat doe ik ook in de sportschoolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:22 schreef MNR het volgende:
Bij mij in de sportschool zie ik heel veel vrouwen met 'streepjes'. Echt perfect bijgehouden (ja, het is niet echt dat je dat kun ontwijken, die smeren hun lichaam zelfs met bodylotion in, een been op de bank geleund).
Af en toe word ik er even verdrietig vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh woman... get yourself a tissue.
I see those things coming by like every 15 minutes or less
Heul nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geloven in jou en je geloven in dit specifieke geval
Ah joh, er gaat ook een meute de kleedkamer in om hun tas te pakken, schoenen om te wisselen jas aan te doen en thuis douchen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt te preuts voor de sportschool
Paar keer naar de sauna gaan, ben je er zo vanaf.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt te preuts voor de sportschool
Soms wel ja! Maar ik moet er wel bij zeggen dat áls ik douche in de sportschool, ik meestal de enige ben in de kleedkamer, ik begin dan meestal om 7 uur met sporten en dan is er rond 9 uur niemand meer in de kleedkamer. Er gaan uberhaupt weinig vrouwen 's morgens naar de sportschool. 's Middags ga ik na het sporten niet douchen, geen zin inquote:
Ik wissel m'n schoenen niet eensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah joh, er gaat ook een meute de kleedkamer in om hun tas te pakken, schoenen om te wisselen jas aan te doen en thuis douchen.
Omkleden doe ik dan nog wel, op LL ga ik ook gewoon douchen en omkleden in de gemeenschappelijke ruimte, maar om uitgebreid in m'n naakte kale doos al zittend m'n benen op te tillen, gaat me te verquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah joh, er gaat ook een meute de kleedkamer in om hun tas te pakken, schoenen om te wisselen jas aan te doen en thuis douchen.
Ik zie zo'n vrouwtje die dat standaard doet. Dan heb ik toch zoiets van: "jee, die string of hipster of wat dan ook kan toch wel ff aan? Ik hoef niet zo nodig recht daarin te kijken"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms wel ja! Maar ik moet er wel bij zeggen dat áls ik douche in de sportschool, ik meestal de enige ben in de kleedkamer, ik begin dan meestal om 7 uur met sporten en dan is er rond 9 uur niemand meer in de kleedkamer. Er gaan uberhaupt weinig vrouwen 's morgens naar de sportschool. 's Middags ga ik na het sporten niet douchen, geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |