Niet zo boos mijn kleine Bossche Bol.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
De arrogantie! We kunnen niet allemaal Limburgs!
Ja, Eindhovens is makkelijker voor mij hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
De arrogantie! We kunnen niet allemaal Limburgs!
Met Eindhovens modder ik ook altijd maar een beetje aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, Eindhovens is makkelijker voor mij hoor.
Jammer dat deze geniale grap volledig genegeerd wordtquote:
:-( ik voel me een beetje aangevallen. Terwijl ik niet echt het idee heb dat ik oppervlakkig ben, of weinig deel. :-( als ik wel wat doe dat anderen ergert, zeg het dan.. Kan ik daar een beetje rekening mee houden.quote:[b]Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef DancingPhoebe (Lezzer bij de Draak, V met Dots voedselavonturen, Skunk met een wwoof updateje, Erik die vliefd is, Fiets die Fietst, etc.)
DPquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jammer dat deze geniale grap volledig genegeerd wordt
En ja. Dit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Omdat je in die quote niet genoemd wordt?
Ik vind dat juist altijd heel leuk. Kan ik lekker meedoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voel me ook aangevallen omdat ik hysterisch ben en doe
endatvertaaldingstruikelteroverquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
geenspatiesmeergebruikenwantzeweettochnietwaareenwoordophoudt.
Ze noemt BE toch ook niet, of Nizno, Nirak etc. Ze noemde gewoon een paar voorbeelden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:51 schreef LizzyAdam het volgende:
Ook ja. Ist niet leuk om dingen van mij. Te lezen? :-( boo hoo.
Iig wel door mijn stukje tekst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:51 schreef LizzyAdam het volgende:
Ook ja. Ist niet leuk om dingen van mij. Te lezen? :-( boo hoo.
Maar.. Voelikmetenonrechteaangevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |