abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107020134
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

pi_107020187
:9~

Dat verdient een nieuw topic :Y

Nu toch echt werken.
:*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:48:19 #3
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_107020450
Een leuk gespreksonderwerp hoeft m.i. niet persé over persoonlijke gebeurtenissen te gaan. Het is gewoon moeilijk om een onderwerp aan te snijden dat iedereen interessant vindt. Maar wat ik vaak zie is dat er een leuke conversatie wordt afgekapt doordat er een semi-grappige opmerking geplaatst wordt, waarschijnlijk omdat die persoon het niet interessant genoeg vindt.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_107021014
^^ Eens :)
pi_107021544
Dat roept bij mij niet echt een feest der herkenning op.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:08:15 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107022224
Ik vind dat er vrij vaak serieuze gesprekken gevoerd worden hier, en dat er ook met respect mee om wordt gegaan en dat er godzijdank ook ruimte is voor een grap af en toe en wat onzinnigheden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107022287
Gmorgen Lesbeaus! :W

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 08:57 schreef Vanyel het volgende:
Das op zich natuurlijk inherent aan een reeks waar het niet om een gedeelde interesse gaat. De meeste onderwerpen die voorbij komen zijn maar voor een select groepje interessant.
Een tijdje gelee werd dat dan afgekapt of de rest poogde geïnteresseerd te zijn.
Nu zijn/lijken we daar allemaal te lam voor.

Of de onderwerpen waren ook wat generieker, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb wel vaker dan eerst dat ik t topic open, niks nieuws zie waar ik ook maar enige interesse voor kan opbrengen (maar hee, SAD) en dan niks zeg of het over iets anders heb.
Dat. Maar ook vaak niet, terwijl het dan nergens over gaat. Ik ben nogal van de brainfarts. Ik vind het dus eik wel leuk om de losse flodders (Lezzer bij de Draak, V met Dots voedselavonturen, Skunk met een wwoof updateje, Erik die vliefd is, Fiets die Fietst, etc.) te lezen. Want dan weet ik ooohtralallala het gaat wel goed met iedereen. Of juist niet en dan is dat een reden tot dieper ingaan op.

Ik vind ze dus leuk om te lezen en dus plaats ik ze ook maar. En soms blijft dat een hoop hangen in oppervlakkigheden, maar gihgihgi ik hou van oppervlakkigheden.

Vroegah, was ik wat makkelijker heel persoonlijk op internet. Ik merk dat ik daar een stuk terughoudender in ben geworden omdat mijn nicks bekend zijn bij mensen waarvan ik niet (meer) wil dat ze die persoonlijke dingen kennen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:48 schreef Blue-eyes het volgende:
Een leuk gespreksonderwerp hoeft m.i. niet persé over persoonlijke gebeurtenissen te gaan. Het is gewoon moeilijk om een onderwerp aan te snijden dat iedereen interessant vindt. Maar wat ik vaak zie is dat er een leuke conversatie wordt afgekapt doordat er een semi-grappige opmerking geplaatst wordt, waarschijnlijk omdat die persoon het niet interessant genoeg vindt.
En dit herken ik ook niet moet ik zeggen. Misschien een goed idee om een seintje te geven wanneer je de dingen zo ervaart? want ik kan me voorstellen dat dat kwetsend is en dat niemand dat zo bedoelt..?

quote:
3s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat er vrij vaak serieuze gesprekken gevoerd worden hier, en dat er ook met respect mee om wordt gegaan en dat er godzijdank ook ruimte is voor een grap af en toe en wat onzinnigheden.
En dit. Ik vind dit voor mijzelf heel belangrijk. Zonder de grap kom ik nooit uit het dal. Daarom reageer ik ook zo naar anderen in een dal. Maar ja, anderre mensen kunnen daar wel eens heel anders mee omgaan natuurlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:51:45 #8
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_107023542
Misschien begrijpen jullie me verkeerd. Ik heb helemaal niets tegen humor, ik vind de humor juist een van de dingen wat het hier (en het hele leven) zo leuk maakt. Maar het gaat mij om de onrelevante humoristisch bedoelde opmerkingen. Als er iets besproken wordt en er wordt een quasi-grappige opmerking gemaakt die op dat moment niets met het onderwerp te maken heeft, daar heb ik wel eens moeite mee. In reallife kom ik het ook wel eens tegen en dan maak ik meestal de opmerking "kom je weer aandacht tekort?"...

Maar don't mind me, jullie hoeven daar ook niet in te veranderen. Het is gewoon iets wat ik zo ervaar en neem jullie ook niets kwalijk :{w
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:16:45 #9
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_107024283
Maar misschien komt het doordat ik in reallife ook heel slecht tegen schreeuwerige aandachttrekkers kan en dat ik misschien dan bepaalde opmerkingen hier met dat soort types associeer.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:17:32 #10
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_107024300
En vanmiddag mag ik weer naar de huisarts omdat ik na 3 weken nog steeds niet goed kan horen ;(
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:46:20 #11
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107025105
Iets voorgevallen qua gehoor?
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:48:31 #12
309079 Bakfiets.
Kaleidoscopisch glibberpaard.
pi_107025180
Ik vind dat als je dat soort dingen vervelend vind, het ook op dat moment moet zeggen, en niet naderhand. Ik merk van mezelf dat ik wel eens opmerkingen plaats waarvan ik me later afvraag of dat wel zo verstandig was, maar als niemand er wat van zegt, dan neem ik aan dat het wel oké is.

Als er mensen nu pas gaan roepen dat dit soort dingen en dat soort dingen niet leuk zijn, dan kan ik me echt niet herinneren of ik dat nou ooit gedaan heb en dan kan ik dat dus ook niet verbeteren. Dan heb ik liever dan men me even een PM stuurt op het moment dat het fout gaat, zoals bijvoorbeeld Lezzer ooit gedaan heeft.Ik snap dat nu het moment is van evaluatie en dat daarom deze dingen worden gezegd, maar dat is gewoon wat ik voortaan liever heb. Enzo. Etc. Mijn mening, je weet zelluf.

De reden dat ik de laatste tijd zo weinig post is omdat ik er achter ben gekomen dat er iemand al waarschijnlijk heel lang meeleest en mij persoonlijk kent, terwijl ik soms dingen hier post, alleen maar omdat ik hier nog redelijk anoniem ben. Mja. Dus. Kusjessss. :*
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:51:34 #13
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107025264
Bakkes, waag het niet weg te blijven :(.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:51:56 #14
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107025276
En waarom heeft iedereen stalkers die meelezen behalve ik :(! Terwijl ik echt hele boeiende dingen over mezelf post :(!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:54:10 #15
309079 Bakfiets.
pi_107025344
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Bakkes, waag het niet weg te blijven :(.
Nooit! Voor altijd de jouwe. O+
pi_107025377
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vind dat als je dat soort dingen vervelend vind, het ook op dat moment moet zeggen, en niet naderhand. Ik merk van mezelf dat ik wel eens opmerkingen plaats waarvan ik me later afvraag of dat wel zo verstandig was, maar als niemand er wat van zegt, dan neem ik aan dat het wel oké is.

Als er mensen nu pas gaan roepen dat dit soort dingen en dat soort dingen niet leuk zijn, dan kan ik me echt niet herinneren of ik dat nou ooit gedaan heb en dan kan ik dat dus ook niet verbeteren. Dan heb ik liever dan men me even een PM stuurt op het moment dat het fout gaat, zoals bijvoorbeeld Lezzer ooit gedaan heeft.Ik snap dat nu het moment is van evaluatie en dat daarom deze dingen worden gezegd, maar dat is gewoon wat ik voortaan liever heb. Enzo. Etc. Mijn mening, je weet zelluf.

De reden dat ik de laatste tijd zo weinig post is omdat ik er achter ben gekomen dat er iemand al waarschijnlijk heel lang meeleest en mij persoonlijk kent, terwijl ik soms dingen hier post, alleen maar omdat ik hier nog redelijk anoniem ben. Mja. Dus. Kusjessss. :*
Wat een ongelofelijk lange en serieuze post van van jouw hand O+

En Fiets-stalkerd, ga eens weg! Ksstt :(
  vrijdag 20 januari 2012 @ 12:56:46 #17
309079 Bakfiets.
pi_107025413
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:55 schreef lezzer het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijk lange en serieuze post van van jouw hand O+
Ben je trots? O+ Ik kreeg er bijna emotionele RSI van!
quote:

[..]
:N Ik geloof niet dat dat werkt.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:01:00 #18
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107025549
quote:

Skunk, we bedoelen niet jou!
Hoogachtend,
Erik.
pi_107025553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 12:56 schreef Bakfiets. het volgende:

[..]

Ben je trots? O+
Ja, echt wel O+ w/
quote:
:N Ik geloof niet dat dat werkt.
Moet ik m'n tuinbroek aan gaan trekken dan? }:|
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:02:50 #20
309079 Bakfiets.
pi_107025602
Ik snap niet dat ze de Nederlandse culturele waarde van een tuinbroek snapt, ze is namelijk buitenlands en Google Translate alles. Zo eng is 't. ;(
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:04:17 #21
309079 Bakfiets.
pi_107025653
Maar als je 'm hebt, graag. :D
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:05:07 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107025672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik snap niet dat ze de Nederlandse culturele waarde van een tuinbroek snapt, ze is namelijk buitenlands en Google Translate alles. Zo eng is 't. ;(
Freaky.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107025678
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:02 schreef Bakfiets. het volgende:
Daar kunnen we wel leuke dingen mee doen natuurlijk :P
Zullen we in het Limburgs posten?
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:07:12 #24
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107025740
De arrogantie! We kunnen niet allemaal Limburgs!
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 13:07:17 #25
309079 Bakfiets.
pi_107025746
Of alle eerste en laatste letters omdraaien. Of random scheldwoorden. Ik ben al maanden niet in Limburg geweest namelijk. :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')