Gmorgen Lesbeaus!

quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 08:57 schreef Vanyel het volgende:Das op zich natuurlijk inherent aan een reeks waar het niet om een gedeelde interesse gaat. De meeste onderwerpen die voorbij komen zijn maar voor een select groepje interessant.
Een tijdje gelee werd dat dan afgekapt of de rest poogde geïnteresseerd te zijn.
Nu zijn/lijken we daar allemaal te lam voor.
Of de onderwerpen waren ook wat generieker, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb wel vaker dan eerst dat ik t topic open, niks nieuws zie waar ik ook maar enige interesse voor kan opbrengen (maar hee, SAD) en dan niks zeg of het over iets anders heb.
Dat. Maar ook vaak niet, terwijl het dan nergens over gaat. Ik ben nogal van de brainfarts. Ik vind het dus eik wel leuk om de losse flodders (Lezzer bij de Draak, V met Dots voedselavonturen, Skunk met een wwoof updateje, Erik die vliefd is, Fiets die Fietst, etc.) te lezen. Want dan weet ik ooohtralallala het gaat wel goed met iedereen. Of juist niet en dan is dat een reden tot dieper ingaan op.
Ik vind ze dus leuk om te lezen en dus plaats ik ze ook maar. En soms blijft dat een hoop hangen in oppervlakkigheden, maar gihgihgi ik hou van oppervlakkigheden.
Vroegah, was ik wat makkelijker heel persoonlijk op internet. Ik merk dat ik daar een stuk terughoudender in ben geworden omdat mijn nicks bekend zijn bij mensen waarvan ik niet (meer) wil dat ze die persoonlijke dingen kennen.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 09:48 schreef Blue-eyes het volgende:Een leuk gespreksonderwerp hoeft m.i. niet persé over persoonlijke gebeurtenissen te gaan. Het is gewoon moeilijk om een onderwerp aan te snijden dat iedereen interessant vindt. Maar wat ik vaak zie is dat er een leuke conversatie wordt afgekapt doordat er een semi-grappige opmerking geplaatst wordt, waarschijnlijk omdat die persoon het niet interessant genoeg vindt.
En dit herken ik ook niet moet ik zeggen. Misschien een goed idee om een seintje te geven wanneer je de dingen zo ervaart? want ik kan me voorstellen dat dat kwetsend is en dat niemand dat zo bedoelt..?
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 11:08 schreef Tha_Erik het volgende:Ik vind dat er vrij vaak serieuze gesprekken gevoerd worden hier, en dat er ook met respect mee om wordt gegaan en dat er godzijdank ook ruimte is voor een grap af en toe en wat onzinnigheden.
En dit. Ik vind dit voor mijzelf heel belangrijk. Zonder de grap kom ik nooit uit het dal. Daarom reageer ik ook zo naar anderen in een dal. Maar ja, anderre mensen kunnen daar wel eens heel anders mee omgaan natuurlijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors