In het Engels omdat er volgens mij nog geen Nederlandse sites zijn die hierover hebben bericht, maar dit is zeer belangrijk nieuws aangezien het grote gevolgen kan hebben.quote:Reuters
McLEAN, Va. (AP) — Federal prosecutors in Virginia have shut down one of the world’s largest file-sharing sites, Megaupload.com, and charged its founder and others with violating piracy laws.
The indictment accuses the company of costing copyright holders more than $500 million in lost revenue from pirated films and other content. The indictment was unsealed Thursday, one day after websites shut down in protest of two congressional proposals intended to thwart the online piracy of copyrighted movies and TV programs.
Megaupload.com has claimed it is diligent in responding to complaints about pirated material.
The indictment says at one point, Megaupload was the 13th most popular website in the world.
Developing – please check back for updates…
Alle servers zullen ook gewoon in beslag genomen wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef benx het volgende:
Denken dat megaupload verder gaat na echt juridisch down te zijn gehaald
Jij bent piratebay nu al vergeten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef luckass het volgende:
Torrentsites waren toch toegestaan omdat ze zelf geen content hosten?
Of is dat inmiddels ook verworpen?
In principe is de jacht geopend op P2Pquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef luckass het volgende:
Torrentsites waren toch toegestaan omdat ze zelf geen content hosten?
Of is dat inmiddels ook verworpen?
Maakt weinig uit. Megaupload. ph.ru.ir.kq etc etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alle servers zullen ook gewoon in beslag genomen worden
Nou, nee. Zal niet gebeuren. Maar leuk om te zien wat ze allemaal doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef benx het volgende:
Denken dat megaupload verder gaat na echt juridisch down te zijn gehaald
quote:
Verder gaan zou zijn: Alle content weer beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Megaupload. ph.ru.ir.kq etc etc.
Dat de oorsprong van de eigenaren in de VS zit wil nog niet zeggen dat anderen niet verder kunnen gaan.
Nee, maar ik heb dat niet zo heel goed gevolgd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent piratebay nu al vergeten?
Het is het gat, niet de gat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verder gaan zou zijn: Alle content weer beschikbaar.
Wat er nu gebeurt is dat men sites beginnen om de gat in de markt op te vullen
van alles een beetjequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is het gat, niet de gat.
Ik dacht ik zeg het even
Dat kan alleen een mod!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Zipportal het volgende:
Volgende keer even in de reeks houden, wanneer er een topic gemacht wordt. ^^
Aaaaawh. Ik download gwn alles via Usenet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
van alles een beetje
ook anime's
quote:If you are running Windows 7 follow these steps to connect to the Google public DNS and fix Megaupload (thanks 360baller):
Start -> Control Panel -> Network and Internet -> Network and Sharing Center -> Change adapter settings -> Find the connection for which you are using (eg. Ethernet, Wireless) and right click it -> Select properties -> Might be prompted to type your admin password -> Select the Networking tab -> Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) or Internet Protocol Version 6 (TCP/IPv6) -> Properties -> Click Advanced and select the DNS tab
Enter preferred:8.8.4.4 --- alternative:8.8.8.8
Megaupload Fix for XP (thanks Alpro101):
control panel ->network connections ->local area connection>properties ->click internet protocol then click properties then enter this dns:
preferred: 208.67.222.222 --- alternate: 208.67.220.220 (open DNS)
or
preferred: 8.8.4.4 --- alternate: 8.8.8.8 (Google Public DNS)
Megaupload fix for Mac OS:
System Prefrences -> Network -> Advanced (close to bottom right of the window) -> DNS
Enter 8.8.4.4 and 8.8.8.8 in the left column
quote:Greetings World. We are Anonymous. Recently the United States Goverments tyranical leaders have chosen to censor,beat and detain us.T his injustice will not go unpunished.
We Will Not Fall.
We Will Stand True.
We Will Stand United
We Are Legion
Expect Us
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:30 schreef Bill_E het volgende:
http://www.utahchiefs.org/ Gehacked
[..]
[ afbeelding ]
Waarom die site? Alsof de polite van Utah iets betekent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal daarom ook wel gemakkelijk zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom die site? Alsof de polite van Utah iets betekent.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:30 schreef Bill_E het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn servers in Utah in beslag genomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom die site? Alsof de polite van Utah iets betekent.
Wat een onzinquote:
Join The Movement! Anonymous! Stop SOPA!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Maver24 het volgende:
Op die utah site zie ik nu weer gewoon het normale. Niets raars
Jij denkt serieus dat er niet Terra bytes vol staan aan data online?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verder gaan zou zijn: Alle content weer beschikbaar.
Wat er nu gebeurt is dat men sites beginnen om de gat in de markt op te vullen
nee hoor :quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
Alles is weer up btw. Behalve justice.gov
Dat laatste. Het zijn 6000 buurmannen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef benx het volgende:
ff een vraag tussen door, wie of wat is anonymous, weet de mensheid uberhoud wie ze zijn of kan het mijn buurman zijn ?
Puisterige linux gastjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef benx het volgende:
ff een vraag tussen door, wie of wat is anonymous, weet de mensheid uberhoud wie ze zijn of kan het mijn buurman zijn ?
BIj mij laadde er net zeker 4 gwn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef Bill_E het volgende:
[..]
nee hoor :
www.mpaa.org
www.universalmusic.com
www.riaa.com
www.hadopi.fr
www.justice.gov
www.bmi.com
www.usdoj.gov
Allemaal stuk
Ik was er ook niet zeker van, maar las het hier: http://firstsearchblue.com/megaupload-down/quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzin
De servers zijn niet online. Dan kan je van DNS veranderen wat je wilt maar het helpt niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat er niet Terra bytes vol staan aan data online?
Kan misschien een dag of wat duren, maar een site als Mega zal echt wel een backbone hebben in Noord Korea.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
Die utah site was gehackt, log-in info was publiekelijk gemaakt op de frontpage van die site;
Login: Heather
Password: butterfly
Werkt alleen niet meer omdat één of andere anonoob dat accountje voor zichzelf heeft geclaimed.
wat een makkelijke inlogcodesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:38 schreef BBQSausage het volgende:
Die utah site was gehackt, log-in info was publiekelijk gemaakt op de frontpage van die site;
Login: Heather
Password: butterfly
Werkt alleen niet meer omdat één of andere anonoob dat accountje voor zichzelf heeft geclaimed.
bmi is (hier in elk geval) weer up.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef Bill_E het volgende:
[..]
nee hoor :
www.mpaa.org
www.universalmusic.com
www.riaa.com
www.hadopi.fr
www.justice.gov
www.bmi.com
www.usdoj.gov
Allemaal stuk
Hier gaat geen enkele open. Misschien met ziggo te maken.quote:
For all I know is het mijn buurman wiens laptop ik vaker fix omdat hij "er geen verstand van heeft"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef benx het volgende:
Gewoon venster lang open laten staan .Het is allemaal een beetje traagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Hier gaat geen enkele open. Misschien met ziggo te maken.
Een botje hier en een botje daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef vosss het volgende:
[..]
For all I know is het mijn buurman wiens laptop ik vaker fix omdat hij "er geen verstand van heeft"!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef vosss het volgende:
[..]
For all I know is het mijn buurman wiens laptop ik vaker fix omdat hij "er geen verstand van heeft"!
Je gaat al snel denken dat de Nederlandse regering aan het censureren is geslagen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon venster lang open laten staan .Het is allemaal een beetje traag
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:43 schreef Zipportal het volgende:
Die gehackte Utah site, is dat voor ons normale gebruikers niet een beetje gevaarlijk? Ze kunnen toch zo onze de IP-adressen achterhalen, nadat we de site bezocht hebben? Willen ze een onderzoek naar de hackers instellen, staat de politie hier op de stoep?
Of is dat dikke onzin?
Onzin.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:43 schreef Zipportal het volgende:
Die gehackte Utah site, is dat voor ons normale gebruikers niet een beetje gevaarlijk? Ze kunnen toch zo onze de IP-adressen achterhalen, nadat we de site bezocht hebben? Willen ze een onderzoek naar de hackers instellen, staat de politie hier op de stoep?
Of is dat dikke onzin?
Die wil uiteraard voorkomen dat ze zelf offline gehaald worden..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:43 schreef Bill_E het volgende:
Trouwens, twitter is lekker de trending topics aan het censureren..
Lol ben je op die site geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:43 schreef Zipportal het volgende:
Of is dat dikke onzin?
De gemiddelde "hacker" doet dat niet. Van die huis, tuin en keuken hackersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef Tegan het volgende:
Die gebruiken gewoon proxy's denk ik? Om te hacken dus. Niet bezoeken.
Staan waarschijnlijk binnen nu en 5 minuten op de stoep! Waren net ook bij mij thuis maar liet dit topic zien en er was niks aan de handquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:43 schreef Zipportal het volgende:
Of is dat dikke onzin?
Bij mij blijft bij alle URL's het scherm gewoon wit na 10 seconden ( UPC )quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BIj mij laadde er net zeker 4 gwn.
Denk het ook na refresh deed ie niks meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef BBQSausage het volgende:
Die utahsite krijgt nu ook een DDoS op z'n kop zo te zien.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De gemiddelde "hacker" doet dat niet. Van die huis, tuin en keuken hackers
Hou maar vast wat zonnecreme gereed, het is al gauw zo'n 30 graden overdag in Guantanomo bay.quote:
Die hacked de wifi van de buren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De gemiddelde "hacker" doet dat niet. Van die huis, tuin en keuken hackers
Wat was er te zien?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:45 schreef Bill_E het volgende:
check http://www.utahchiefs.org/wordt steeds leuker
maak wel printscreenquote:
Gelukkig is mijn wifi beschermd voor onbekende mac-adressenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hacked de wifi van de buren.
Mac adressen zijn gigantisch makkelijk te spoofenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn wifi beschermd voor onbekende mac-adressen.
Geef je hierbij aan dat je lid van Anonymous bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Vaarwel vrij internet, bedankt United States of Assholes.
Mochten jullie een tijdje niets meer van me vernemen dan zit ik waarschijnlijk in guantanamo bay of in een ander illegaal hol waar Amerikanen mensen mogen waterboarden.
Je weet maar nooit. Je laat toch altijd sporen achter op het web.quote:
Koffie staat klaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:46 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Staan waarschijnlijk binnen nu en 5 minuten op de stoep! Waren net ook bij mij thuis maar liet dit topic zien en er was niks aan de hand
Fail.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn wifi beschermd voor onbekende mac-adressen.
Iedereen is lid, en niemand is lid..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geef je hierbij aan dat je lid van Anonymous bent.
Zal aan de extensie liggen. megaupload.ph staat buiten de jurisdictie van de VS en kan gewoon binnen een minuut draaien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als hebben ze een backbone op mars, megaupload gaat voorlopig niet meer werken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mac adressen zijn gigantisch makkelijk te spoofenErg zwakke beveiliging dus
Als ik bezig ben met shit zorg ik wel dat ik mijn IP adres maskeer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Je laat toch altijd sporen achter op het web.
[..]
Koffie staat klaar.
Wat ben jij een Snitch of zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geef je hierbij aan dat je lid van Anonymous bent.
Ik ben geen lid hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Iedereen is lid, en niemand is lid..
Iedereen kan een megaupload achtige site opzetten, daar gaat het niet om. Het gaat er om de content die geupload was direct terug te krijgen en dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zal aan de extensie liggen. megaupload.ph staat buiten de jurisdictie van de VS en kan gewoon binnen een minuut draaien.
Backbone server van 20TB kost nog geen 50k per maand. Iets wat MU met gemak voor elkaar kan krijgen, helemaal als ze het in een land doen wat de schurft heeft aan de VS>
Verborgen is nog slechterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Tegan het volgende:
[..]. En hij is verborgen enzo. Beter dan niets enzo.
Ja even makkelijk als niet verborgen dus. Plus, hij is altijd verbonden of uitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verborgen is nog slechter
1. Je kan verborgen netwerken makkelijk terugvinden incl naam.
2. Je laptop of andere Wifi apparaat zenden continu de SSID van je netwerk uit als die je netwerk niet kan vinden. Als je het netwerk niet verbergt doet die dit niet.
quote:ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the requested URL the following error was encountered:
Unable to forward this request at this time.
Footprint 4.8/FPMCP
Generated Fri, 20 Jan 2012 00:50:36 GMT by 209.84.2.124 (Footprint 4.8/FPMCP)
Geen enkele wifi is verborgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:49 schreef Tegan het volgende:
[..]. En hij is verborgen enzo. Beter dan niets enzo.
Ze hebben tientallen miljoenen verdiend aan piraterij. Dat ze daar zwaar voor worden aangepakt is niet zo vreemd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:50 schreef ACT-F het volgende:
Ik kreeg een persbericht van de piratenpartij over deze kwestie. Vooral de straffen die ze boven het hoofd hangen vind ik absurd:
====
Piratenpartij Nederland
Persbericht
Donderdag 19 januari 2012
Megaupload Schandaal
Piratenpartij Nederland uit gealarmeerd te zijn als gevolg van de
aanhoudende pogingen tot het buitensporig handhaven van Amerikaanse
wetgeving buiten Amerikaans rechtsgebied.
De Amerikaanse openbaar aanklager heeft één van de grootste
internetwebsites ter wereld, Megaupload.com, geliquideerd en haar oprichter
en 6 medewerkers gearresteerd. Ze zijn in staat van beschuldiging gesteld
omwille van het vormen van een "internationale criminele organisatie". Vier
van de verdachten, waaronder een Nederlander met een dubbele nationaliteit,
zijn nu in Amerikaanse bewaring gesteld, nadat ze in Nieuw-Zeeland zijn
gearresteerd.
Geen van de gearresteerde mensen is Amerikaans staatsburger. Allen zullen
naar verwachting minimaal 5 jaar celstraf krijgen, dat is 1 jaar méér dan
de arts van Michael Jackson kan verwachten. Als de verdachten worden
veroordeeld op basis van alle aanklachten kan het zelfs oplopen tot 60 jaar
per persoon.
Megaupload is een in Hong Kong gevestigd bedrijf dat zich sinds 2005 bezig
houdt met innovatieve bestandsopslag-diensten. Gedurende haar 7-jarig
bestaan heeft Megaupload altijd gehoor gegeven aan zogenaamde "takedown
notices" van rechthebbenden, zonder dat de klachten van de rechthebbenden
als zijnde geldig waren aangetoond.
De aanklacht bevat de absurde claim dat rechthebbenden circa 500 miljoen
dollar aan schade zouden hebben opgelopen als gevolg van zogenaamd 'gemiste
verkopen' wegens Megaupload haar bedrijvigheid. Zoals inmiddels
gebruikelijk als het om auteursrecht gerelateerde zaken gaat ontbreekt ook
in deze zaak iedere vorm van bewijs. Ondertussen boeken de grote
mediabedrijven, volgens hun eigen cijfers, ieder jaar hogere winsten.
Deze provocatieve daad komt een dag nadat wereldwijd vele grote en kleine
websites op zwart ging uit protest tegen draconische wetgeving op het
gebied van internetcensuur, bedoeld om digitale piraterij uit te bannen. De
wetgeving staat bekend onder de acroniemen SOPA, PIPA en OPEN. De
autoriteiten in Amerika ontkennen echter enig verband. Vorige week deed een
rechter in Nederland de uitspraak dat internet providers XS4ALL en Ziggo
The Pirate Bay moeten censureren, en ook in Finland werd de populaire site
geblokkeerd.
Piratenpartij Nederland roept de 5 grote mediabedrijven op hun
rent-seeking[1] praktijken te staken omdat hun beste klanten waarde hechten
aan een vrij internet en ons allen burgerrechten.
[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Rent-seeking
Ja maar als je apparaat ff geen verbinding heeft of je bent ergens anders blijf je wel je netwerknaam uitzenden via je laptopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja even makkelijk als niet verborgen dus. Plus, hij is altijd verbonden of uit.
Ow je hebt mee zitten LOIC-en?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Vaarwel vrij internet, bedankt United States of Assholes.
Mochten jullie een tijdje niets meer van me vernemen dan zit ik waarschijnlijk in guantanamo bay of in een ander illegaal hol waar Amerikanen mensen mogen waterboarden.
Fixed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ze hebben tientallen miljoenen verdiend aan piraterij. Dat ze daar zwaar voor worden aangepakt is niet zo vreemd. een file upload site.
Geheel offtopic oplettende lezer. Wist jij dat Mark Rutte graag netkousen en stilettohakken draagt?quote:
Ik ben nooit ergens andersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja maar als je apparaat ff geen verbinding heeft of je bent ergens anders blijf je wel je netwerknaam uitzenden via je laptop
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Geheel offtopic oplettende lezer. Wist jij dat Mark Rutte graag netkousen en stilettohakken draagt?
Typisch fokkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nooit ergens anders. Of dan weten ze toch niet waar ik woon
.
Je kunt je IP maskeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je aan de LOIC mee doet gewoon zeggen dat je een virus had. LOIC is gewoon een virus die je zelf aanzet
Jawelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Conclusie: Er is geen veilige setup?
quote:
nietquote:
editquote:
Op IRC kun je gwn anoniem zijn..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je niks aan als er logs van IRC kanalen verschijnen
Oh, dat had ik ooit. Nu gewoon WPA2 + mac filter + netwerknaam verbergen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jawel
Gewoon netwerk naam aan, Mac filter kan uit (is praktischer) en WPA2-PSK aanzetten. Is veilig
Is ook te kraken, duurt wat langer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jawel
Gewoon netwerk naam aan, Mac filter kan uit (is praktischer) en WPA2-PSK aanzetten. Is veilig
Met een vHost misschien maar verder maakt het niks uit. Dan blijf je het ip adres van je computer of proxy behoudenquote:
Idd. Veilig en internet is a hoax.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook te kraken, duurt wat langer.
Ben je érg lang bezig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is ook te kraken, duurt wat langer.
Waar zie jij diequote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:59 schreef boekenplank het volgende:
Mijn god alle anonymous hackers ter wereld komen nu samen op Fok! Ze kraken en maskeren dat het een lieve lust is.
Uit interne mail is al gebleken dat piraterij enorm belangrijk voor ze was en ze daarom nooit echt meewerkten aan het blokkeren van copyrighted materiaal. In tegenstwlling tot bv youtube, welke daarom wel open mag blijven.quote:
Via TOR>quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met een vHost misschien maar verder maakt het niks uit. Dan blijf je het ip adres van je computer of proxy behouden
Dat heb je wel vaker bij sites die down zijnquote:
Helemaal gecensureerd ondertussen..quote:#ILovePeopleThat
#SiCierranTwitter
#CNNDebate
Jenny Sanford
Lucas Taylor
Kobe vs LeBron
Jacob Latimore is Our Inspiration
FBI
Jay Williams
Miguel Ángel Mancera
Zoals ik al zei, als ze een Backbone hebben is dat een kwestie van seconden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Iedereen kan een megaupload achtige site opzetten, daar gaat het niet om. Het gaat er om de content die geupload was direct terug te krijgen en dat gaat niet gebeuren.
mooi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:00 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat heb je wel vaker bij sites die down zijn
Youtube is van Google, zou dat niet het verschil zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:59 schreef kipknots het volgende:
[..]
Uit interne mail is al gebleken dat piraterij enorm belangrijk voor ze was en ze daarom nooit echt meewerkten aan het blokkeren van copyrighted materiaal. In tegenstwlling tot bv youtube, welke daarom wel open mag blijven.
Tor is anonimiteit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tor is schijnveiligheid. Je weet totaal niet waar je verkeer doorheen loopt.
Hebben jullie ook zo'n gevoel van rellen en revolutie?quote:
yepquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:02 schreef Zapato het volgende:
[..]
Hebben jullie ook zo'n gevoel van rellen en revolutie?
Het wordt via TOR gestuurd naar andere TOR users, die sturen het weer door, dan die etc etc. Het is relatief veilig en het behoudt je anonomiteit. EN je kunt er het deepweb mee opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tor is je verkeer sturen naar mensen die je niet kent. Ik vind het maar niks
quote:Below is a comment from RIAA Chairman and CEO Cary Sherman:
The government has many tools at its disposal, including criminal prosecution. But if this service were hosted and operated, for example, in a foreign country, our government would be essentially powerless to do anything about it. That needs to change.”
Beetje dom om rechtsonder een linkje voor login te hebben. Dan vraag je er omquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:02 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje gaar screenshot, maar goed.
Van http://www.utahchiefs.org/ dus.
Juist je weet totaal niet bij wie je verkeer komt en wat die er mee doet, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het wordt via TOR gestuurd naar andere TOR users, die sturen het weer door, dan die etc etc. Het is relatief veilig en het behoudt je anonomiteit. EN je kunt er het deepweb mee op.
Bingo is een kansspel. Vergeet je niet je winst op te geven aan de belastingdienst?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:59 schreef boekenplank het volgende:
Trusten mannen ik ga naar de bingo, wel zo veilig.
1 erg, 10 nieuwe anderenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:03 schreef Tegan het volgende:
Over een week is dit allemaal weer oud nieuws enzo. RIP MegaUpload. Gebruikte het nooit dus ach.
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut, ik heb net 8000 attacks gestuurd naar fbi.gov
Heb wel dat gevoel. Site van de FBIquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:04 schreef Maver24 het volgende:
Heb ik het nou mis of is dit een historische nacht aan het worden op cyber gebied
Alleen jammer dat het totaal geen invloed gaat hebben op allesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:04 schreef Maver24 het volgende:
Heb ik het nou mis of is dit een historische nacht aan het worden op cyber gebied
Ach zolang die plat liggen boeit dat niet zo heel veel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
Oh kut, ik heb net 8000 attacks gestuurd naar fbi.gov
Naah, dit is niet echt super bijzonder ofzo. Pas wanneer de servers echt worden gehackt en worden gecrashed, dan is het bijzonder.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef Zapato het volgende:
[..]
Heb wel dat gevoel. Site van de FBI
Er stond een leuk linkje, ik dacht, hé, da's irritant.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach zolang die plat liggen boeit dat niet zo heel veel.
Buiten dat zou ik persoonlijk wel even achter wat proxies gaan zitten als ik dat zou doen!
qftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet slapen maar wil niet eigenlijk
Neem aan dat de FBI ook wel zijn mannetjes heeft om dat te achterhalen/?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach zolang die plat liggen boeit dat niet zo heel veel.
Buiten dat zou ik persoonlijk wel even achter wat proxies gaan zitten als ik dat zou doen!
De FBI gaat echt niet achter scriptkiddies aanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Neem aan dat de FBI ook wel zijn mannetjes heeft om dat te achterhalen/?
Als ze achter huismoeders aangaan die 5 liedjes hebben gedownload doen ze dat ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De FBI gaat echt niet achter scriptkiddies aanDaar hebben ze de mankracht niet voor
Allemaal nachtje cel. Leuk tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De FBI gaat echt niet achter scriptkiddies aanDaar hebben ze de mankracht niet voor
In combinatie met de schaal lijkt de symboolwerking me wel aanwezig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naah, dit is niet echt super bijzonder ofzo. Pas wanneer de servers echt worden gehackt en worden gecrashed, dan is het bijzonder.
Alles kan. Anon is niet een heilige organisatie met speciale krachten ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:07 schreef Senor__Chang het volgende:
Klein vraagje. Kan Anon ook meer dan ddossen? Systeem hacken en laten crashen enzo/
Anonymous is geen organisatie ofzo. Gwn allemaal mensen die elkaar niet kennen en op IRC channels uithangen. Een paar, "the core" kennen elkaar wel een beetje en dat zijn de échte hackers. Die kunnen meer, maar die zijn niet dom en willen de gevangenis niet in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:07 schreef Senor__Chang het volgende:
Klein vraagje. Kan Anon ook meer dan ddossen? Systeem hacken en laten crashen enzo/
Dat zijn erg makkelijke targets.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze achter huismoeders aangaan die 5 liedjes hebben gedownload doen ze dat ook wel.
Jaja, je zit gewoon te LOIC-en jong! Ik heb de politie al ingelicht!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Er stond een leuk linkje, ik dacht, hé, da's irritant.
Maar daar doe ik maar niet aan mee.
Utahchiefs is wel gehackedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:09 schreef Tegan het volgende:
Voor de leken. DoSen en DDoSen is gewoon een pagina 9938492839042384 keer opvragen zodat hij het niet meer aankan en down gaat. Vandaar dat het niet zo'n spannend kunstje is en meestal dat het na een uur weer up is. Het is totaal iets anders dan hacken ofzo.
Waaronder een Nederlands jochie van 15 toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De enige waar ze achter zullen gaan zijn degene die de LOIC via irc kanalen beheren. De vorige keer waren er ook een paar opgepakt
Ze zullen wel een bekende exploit hebben gebruikt voor het software pakketquote:
Heb het script even bekeken, het was een simpel javascriptje dat een stuk of 20 httprequests per seconde stuurde naar het desgewenste domein.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaja, je zit gewoon te LOIC-en jong! Ik heb de politie al ingelicht!
Ja zat een Nederlandse puber tussen ja. Ik weet niet wat er met hem is gebeurd. Zal wel een taakstraf hebben gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waaronder een Nederlands jochie van 15 toch?
Diegene die het beheren, de meesten, weten wel hoe ze niet kunnen worden getraceerd. Wie weet ben ik er wel 1.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De enige waar ze achter zullen gaan zijn degene die de LOIC via irc kanalen beheren. De vorige keer waren er ook een paar opgepakt
Die was ook wel erg simpel.quote:[img]http://i.fokzine. net/p/7s.gif[/img] Op vrijdag 20 januari 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Utahchiefs is wel gehacked.
En dan via FOK! gepakt worden. Zou wat zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Diegene die het beheren, de meesten, weten wel hoe ze niet kunnen worden getraceerd. Wie weet ben ik er wel 1.
De vorige keer toen Anon zat te DDoSen (Paypal, Mastercard enzo) waren er een paar opgepakt. Zo slim zijn ze niet. Gewoon scriptkiddies die kant en klare software pakketten gebruiken. De echte hackers zetten hun eigen botnetwerk wel op via een virusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Diegene die het beheren, de meesten, weten wel hoe ze niet kunnen worden getraceerd. Wie weet ben ik er wel 1.
Zorgen dat je backups hebt is het enige wat je ertegen kan doen volgens mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef Tegan het volgende:
Fok wordt ook weleens geDDoSt, niet zo heel boeiend zolang het enkel downtime is en niet dat ze daadwerkelijk bij de database kunnen. Wat doe je ertegen? Ip's blokkeren en verder vrij weinig? Wachten op de volgende lolbroek.
5600 lolbroeken tegelijk wordt al wat lastiger voor de servers...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef Tegan het volgende:
Fok wordt ook weleens geDDoSt, niet zo heel boeiend zolang het enkel downtime is en niet dat ze daadwerkelijk bij de database kunnen. Wat doe je ertegen? Ip's blokkeren en verder vrij weinig? Wachten op de volgende lolbroek.
Volgens mij heeft hij ook wat nachtjes in de cel doorgebracht. Arm kindquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja zat een Nederlandse puber tussen ja. Ik weet niet wat er met hem is gebeurd. Zal wel een taakstraf hebben gehad
Het was niet echt een moeilijk wachtwoord zullen we maar zeggenquote:
Backups, waarom zou je die nodig hebben bij een DDoS-aanval?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zorgen dat je backups hebt is het enige wat je ertegen kan doen volgens mij.
Sommige vormen van DDoS kan je blokkeren maar ik weet niet precies hoe. Maarja, zelfs Microsoft kan GeDDoSt wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:12 schreef Tegan het volgende:
Hij wist volgens mij niet echt waar hij mee bezig was.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook wat nachtjes in de cel doorgebracht. Arm kind. Daarom doe ik niet mee aan al die shit hoor.
niet bij een DDoS nee..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Backups, waarom zou je die nodig hebben bij een DDoS-aanval?
Dat weet niemand. Maar ze Twitterde net tegen de 6000. Maar dat ligt aan de actie wie er meedoetquote:
Nu doen er zo'n 6000 mee, is dat normaal? veel? weinig?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen vast aantal. Je doet mee, of niet..
Dan had ik het verkeerd gelezenquote:
Voor een DDoS weinig, voor Anonymous veel blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu doen er zo'n 6000 mee, is dat normaal? veel? weinig?
No worries.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:15 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan had ik het verkeerd gelezen
Sorry
Ligt eraan hoeveel met een botnet erbij zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor Anon is dat veel. Voor sommige servers is dat ook veel. Niet zo bijzonder tho. Kan je beter een Russisch botnetwerk kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nooit echt aantallen gehoord. Die 6000 is ook een schatting, want je kunt dat niet controleren. Iedereen doet mee in kleine groepjes of zelfs individueel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het van een enkel ip komt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sommige vormen van DDoS kan je blokkeren maar ik weet niet precies hoe. Maarja, zelfs Microsoft kan GeDDoSt worden
DDoS is altijd van meerdere ip'squote:
Van die 6000 zijn er minstens een handjevol met een aardig botnet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor Anon is dat veel. Voor sommige servers is dat ook veel. Niet zo bijzonder tho. Kan je beter een Russisch botnetwerk kopen
Sorry las ff maar een Dquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lijkt me nogal lastig DDoS'en dan.
Die 6000 zal wel het totaal zijn en dus zonder extra botnetwerken. De meeste sites laden nog oftewel de load is net op het randjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Van die 6000 zijn er minstens een handjevol met een aardig botnet hoor
This is just the beginning.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef SpermaDonor het volgende:
Het zou toch veel mooier zijn als ze al die sites naar de klote helpen, maar dan ook echt naar de klote...
Net als Megaupload.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef SpermaDonor het volgende:
Het zou toch veel mooier zijn als ze al die sites naar de klote helpen, maar dan ook echt naar de klote...
Maar wel gevaarlijker. Voor als je niet in de cel wil belanden enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:17 schreef SpermaDonor het volgende:
quote:
Tsjah, ze moeten er wel wat voor over hebben hèquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar wel gevaarlijker. Voor als je niet in de cel wil belanden enzo.
Ik beland niet graag in de cel zodat jullie heel misschien een vrij internet hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:19 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
[..]
Tsjah, ze moeten er wel wat voor over hebben hè
Dat ze kunnen DDoSsen? Dat wisten we alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:20 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel naamsbekendheid weer voor anon dit.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik beland niet graag in de cel zodat jullie heel misschien een vrij internet hebben.
Niet iedereen weet dat. Het signaal kan sterker zijn dan de daadwerkelijke actie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ze kunnen DDoSsen? Dat wisten we al. Niets spannends doen ze verder.
Maar de meeste mensen weten niet wat dat is. Het enige wat ze zien is "anonymous strikes again"quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
De DDoSers zijn het bekende ja. Maar er zitten genoeg mensen tussen die aan het echte hackwerk beginnen wanneer ze dat nodig vinden, kijk maar naar Sony.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja helaasch. Anonymous wordt ook weggezet als een groep, terwijl het meer een gedachtegoed/visie is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen weten niet wat dat is. Het enige wat ze zien is "anonymous strikes again"
ofzo.
Mja, maar dit kunstje doen ze al jaren zonder effect. Maar goed. Heb het eerder gezegd, en idd, zolang ze er een punt mee willen maken doen ze maarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:21 schreef Zapato het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat. Het signaal kan sterker zijn dan de daadwerkelijke actie.
Je kan ips gaan blokken. Verder afwachten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Stel je wordt aangevallen op je server door middel vvan een DDoS-aanval, kan je dat als beheerder van je server tegen gaan of moet je wachten tot ze uit geDDost zijn?
Ze krijgen langzamerhand meer bekendheid, komt vaker voorbij op TVquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen weten niet wat dat is. Het enige wat ze zien is "anonymous strikes again"
ofzo.
maar dan zou je dat moeten doen via SHL of niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan ips gaan blokken. Verder afwachten.
Dat zou juist hun zwakte worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:24 schreef Smoofie het volgende:
Eigenlijk zou anon echt een core network moeten opzetten voor gerichte en hardere acties.
Ja ik vergeet altijd dat niet iedereen zo'n nerd is als ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze krijgen langzamerhand meer bekendheid, komt vaker voorbij op TV
Iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat zou juist hun zwakte worden.
Een netwerk bedoel ik een core groep die elkaar niet kent maar wel met elkaar in contact kan komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die bestaan al jaren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een netwerk bedoel ik een core groep die elkaar niet kent maar wel met elkaar in contact kan komen.
Dat kan niet. Iets dat in contact is met elkaar kent elkaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een netwerk bedoel ik een core groep die elkaar niet kent maar wel met elkaar in contact kan komen.
Idd de kracht zit hem nu juist dat er geen directe groep is. Door uberhaupt al mee te helpen met het vergroten van de awereness voor dit soort acties ben je eigenlijk al anonymous.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsjah, jij bent er een vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik vergeet altijd dat niet iedereen zo'n nerd is als ik.
Wat ken je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tsjah, jij bent er een van
Ik ken het ook pas een paar maanden
Nee hoor, hoe dacht je dat Warezgroups werken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan niet. Iets dat in contact is met elkaar kent elkaar.
Hmn nee. Er is een groot verschil tussen Route en Connection. Kijk maar naar de slavernij in de USA (lol USA godwinnetje -1 voor mij, sorry).quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan niet. Iets dat in contact is met elkaar kent elkaar.
Anonymous.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat ken je?
Ik ben geen Anonymous'er hoor. Ik volg het gewoon graag als nerd zijnde.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe dacht je dat Warezgroups werken.
Nouja ok. Maar als ik het strafrechterlijk bekijk. Mij zou het als aanklager weinig interesseren dat je elkaar niet kent als je wel contact met elkaar hebt en illegale dingen doet samen. Dat is imo genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hmn nee. Er is een groot verschil tussen Route en Connection. Kijk maar naar de slavernij in de USA (lol USA godwinnetje -1 voor mij, sorry).
De route was bekend. De paden waren bekend. Maar niemand kende elkaar ten tijde van de grote vluchtelingen route van zuid naar Noord.
40 websites, en 1500 leden inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:28 schreef Smoofie het volgende:
Vergeet trouwens niet dat "anon" ook op deepweb child porn sites had ontdekt en de members allemaal had gepost en alles aan de FBI had gegeven enz.
Is daar meer info over of linkjes?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
40 websites, en 1500 leden inderdaad.
Thanks, wist ik niets vanquote:
Moet je het wel eerst ontdekken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Nouja ok. Maar als ik het strafrechterlijk bekijk. Mij zou het als aanklager weinig interesseren dat je elkaar niet kent als je wel contact met elkaar hebt en illegale dingen doet samen. Dat is imo genoeg.
en FOKquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Ben bang dat Sopcast ook gaat verdwijnen
Het komt ook een beetje over als een of andere organisatie, terwijl het in feite iedereen kan zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja helaasch. Anonymous wordt ook weggezet als een groep, terwijl het meer een gedachtegoed/visie is.
Dat is ook wel de 'kracht' van de groep. Power in masses enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het komt ook een beetje over als een of andere organisatie, terwijl het in feite iedereen kan zijn.
Even zonder grapjes. Ik had dit gesprek ook net op msn. Misschien maar nummers uitwisselen voordat morgen het internet niet meer bestaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laten we MSN uitwisselen, dan kunnen we nog in contact blijven
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks, wist ik niets van.
Zelf dit al gevonden. http://www.examiner.com/a(...)ng-hacks-lolita-city
Owja, goed puntquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je het wel eerst ontdekken.
http://en.wikipedia.org/wiki/WASTE
Moet je niet slapen? Of mis je iemand naast je?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Even zonder grapjes. Ik had dit gesprek ook net op msn. Misschien maar nummers uitwisselen voordat morgen het internet niet meer bestaat.
Irc is gewoon een chat protocol.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:35 schreef Darkestrah het volgende:
Is IRC dan eigenlijk nog wel legaal? Het is verder geen website enzo.
4chan is dan ook de oorsprong van anon.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je niet slapen? Of mis je iemand naast je?
Trouwens, op 4chan zitten ook veel van de anon kiddies.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4chan is dan ook de oorsprong van anon.
soms begin ik te twijfelen of 4chan er wellicht eerder was dan de mensheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
4chan is dan ook de oorsprong van anon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |