In het Engels omdat er volgens mij nog geen Nederlandse sites zijn die hierover hebben bericht, maar dit is zeer belangrijk nieuws aangezien het grote gevolgen kan hebben.quote:Reuters
McLEAN, Va. (AP) — Federal prosecutors in Virginia have shut down one of the world’s largest file-sharing sites, Megaupload.com, and charged its founder and others with violating piracy laws.
The indictment accuses the company of costing copyright holders more than $500 million in lost revenue from pirated films and other content. The indictment was unsealed Thursday, one day after websites shut down in protest of two congressional proposals intended to thwart the online piracy of copyrighted movies and TV programs.
Megaupload.com has claimed it is diligent in responding to complaints about pirated material.
The indictment says at one point, Megaupload was the 13th most popular website in the world.
Developing – please check back for updates…
Alle servers zullen ook gewoon in beslag genomen wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef benx het volgende:
Denken dat megaupload verder gaat na echt juridisch down te zijn gehaald
Jij bent piratebay nu al vergeten?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef luckass het volgende:
Torrentsites waren toch toegestaan omdat ze zelf geen content hosten?
Of is dat inmiddels ook verworpen?
In principe is de jacht geopend op P2Pquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef luckass het volgende:
Torrentsites waren toch toegestaan omdat ze zelf geen content hosten?
Of is dat inmiddels ook verworpen?
Maakt weinig uit. Megaupload. ph.ru.ir.kq etc etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alle servers zullen ook gewoon in beslag genomen worden
Nou, nee. Zal niet gebeuren. Maar leuk om te zien wat ze allemaal doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:23 schreef benx het volgende:
Denken dat megaupload verder gaat na echt juridisch down te zijn gehaald
quote:
Verder gaan zou zijn: Alle content weer beschikbaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Megaupload. ph.ru.ir.kq etc etc.
Dat de oorsprong van de eigenaren in de VS zit wil nog niet zeggen dat anderen niet verder kunnen gaan.
Nee, maar ik heb dat niet zo heel goed gevolgd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij bent piratebay nu al vergeten?
Het is het gat, niet de gat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Verder gaan zou zijn: Alle content weer beschikbaar.
Wat er nu gebeurt is dat men sites beginnen om de gat in de markt op te vullen
van alles een beetjequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is het gat, niet de gat.
Ik dacht ik zeg het even
Dat kan alleen een mod!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Zipportal het volgende:
Volgende keer even in de reeks houden, wanneer er een topic gemacht wordt. ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |