was n grapjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ben benieuwdlaat maar weten of het werkt
ik ken die grapjes met een kern van waarheidquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef famousje het volgende:
Ach... Over 100 jaar zijn we allemaal dood.
Precies!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Triest ja dat jij je leven laat afhangen van een vent die jou niet wilt.
Kom op! Je bent toch meer dan een (afgedankte) tweede keus? En een les voor de toekomst: begin nooit iets met een gozer die al bezet is.
De kloon is wel aangemaakt voor een ventquote:Op zondag 22 januari 2012 18:33 schreef Spygisch het volgende:
mn leven laat afhangen van n vent? mag ik even iemand missen waarmee ik erg lang contact had. naast dat gaat mn leven gewoon verder hoor. ben heel productief geweest afgelopen dagne.
bovendien zei iemand me vandaag: "wat nou een duidelijk punt nodig, die heb je toch gehad verdomme!" gelukkig kreeg ik daarna een knuffel :p (hollanders, meteen agressief)
k heb heel lang over je tekst zitten nadenken, maar wat bedoel je met kloon?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
De kloon is wel aangemaakt voor een vent
Oh, ik dacht dat jij een kloon was van een user die hier al langer post?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:24 schreef Spygisch het volgende:
[..]
k heb heel lang over je tekst zitten nadenken, maar wat bedoel je met kloon?
o zo, tweede account. neuh geen sprake vanquote:Op zondag 22 januari 2012 19:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een kloon was van een user die hier al langer post?
Wat zijn de leeftijden in deze soap?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef Spygisch het volgende:
[..]
o zo, tweede account. neuh geen sprake van
ik: 26 hij: 27quote:Op zondag 22 januari 2012 19:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zijn de leeftijden in deze soap?
Gefeliciteerd, na deze ervaring ben je nu eindelijk volwassenquote:
ben jij al bedrogen dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, na deze ervaring ben je nu eindelijk volwassen
Half 1x...quote:
kwam er pas later achterquote:Op zondag 22 januari 2012 20:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Half 1x...
Nee maar op bezette mannen verliefd worden is meer voor 22 jarige meisjes..
Verantwoord vreemdgaan heet een open relatie. Maar dat had hij nietquote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef Spygisch het volgende:
[..]
kwam er pas later achter
t is bovendien ook gewoon een vreemde opmerking die je maaktvreemdgaan is niet leeftijdgebonden, dat is onbedoeld verliefd worden op iemand ook niet. t is eerder onverantwoord.
jah, bedankt voor de informatieve aanvullingquote:Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verantwoord vreemdgaan heet een open relatie. Maar dat had hij niet
Geen dank.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:26 schreef Spygisch het volgende:
[..]
jah, bedankt voor de informatieve aanvulling
k heb geen succes nodig voor t italiaans aspect van mn leven, dat gaat gewoon goedquote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen dank.
Succes met je Italiaanse leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |