abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107015276
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Triest ja dat jij je leven laat afhangen van een vent die jou niet wilt.

Kom op! Je bent toch meer dan een (afgedankte) tweede keus? En een les voor de toekomst: begin nooit iets met een gozer die al bezet is. ;)
true..
pi_107015358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:26 schreef famousje het volgende:
Ach... Over 100 jaar zijn we allemaal dood.
Ik zet alvast een streep op mn wand. Een dag voorbij. Of zal ik donderdag ook meetellen? Dan hoeven we nog maar 99dagen en 463dagen te gaan.
pi_107015476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:32 schreef Spygisch het volgende:

Ik zet alvast een streep op mn wand. Een dag voorbij. Of zal ik donderdag ook meetellen? Dan hoeven we nog maar 99dagen en 463dagen te gaan.
Rekenen was niet je beste vak zeker :P

met 562 dagen zijn er nog geen 100 jaar voorbij :P
pi_107015564
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:35 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Rekenen was niet je beste vak zeker :P

met 562 dagen zijn er nog geen 100 jaar voorbij :P
Kwam niet verder dan 1+1 van beyonce..

jaar moest er staan: 363 dagen en 99dagen.
pi_107015743
Wil je ff dit testje maken? Ik wil eigenlijk wel even weten wat er bij jou uitkomt: http://www.web-research-design.net/cgi-bin/crq/crq.pl

Je kan de eerste pagina trouwens gewoon overslaan.
pi_107016152
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:44 schreef Hijsbakkie het volgende:
Wil je ff dit testje maken? Ik wil eigenlijk wel even weten wat er bij jou uitkomt: http://www.web-research-design.net/cgi-bin/crq/crq.pl

Je kan de eerste pagina trouwens gewoon overslaan.
Combining your anxiety and avoidance scores, you fall into the preoccupied quadrant. Previous research on attachment styles indicates that preoccupied people tend to have highly conflictual relationships. Although they are comfortable expressing their emotions, preoccupied individuals often experience a lot of negative emotions, which can often interfere with their relationships.

Erg in beslag genomen door emotie. Geen moeite me open te stellen. Maar onzeker over zijn liefde voor mij. En dat pakt in een relatie negatief uit volgens de test. Maareh, zaken liggen ingewikkelder we hadden geen gewone relatie namelijk.
pi_107016349
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 22:37 schreef Spygisch het volgende:
Maar nu komt het vreemde. Hij bedriegt, liegt, voelde waarschijnlijk niks voor mij, was bij tijden gemeen en toch haal ik het in mijn hoofd hem vreselijk te missen.
Logica en emotie gaan echt niet samen in de liefde,
Dus niet teveel over nadenken ook al spreekt het elkaar tegen.
Ga maar rouwen want sucks natuurlijk big time deze situatie.
pi_107016493
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:04 schreef zuipuzuipu het volgende:

[..]

Logica en emotie gaan echt niet samen in de liefde,
Dus niet teveel over nadenken ook al spreekt het elkaar tegen.
Ga maar rouwen want sucks natuurlijk big time deze situatie.
rouwen.. wat een treffend goede term voor wat ik nu voel... ben bang voor de confrontatie waarin ik moet accepteren dat hij weg is.
pi_107016515
grinnik.. acceptatie is de eerste stap he.
pi_107016563
bij overmaat van ramp kan de topic ook niet verwijderd worden zie ik... great.
pi_107016703
Waarom verwijderen?
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
pi_107016781
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 00:57 schreef Spygisch het volgende:

[..]

Maareh, zaken liggen ingewikkelder we hadden geen gewone relatie namelijk.
Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).

Een leuke term voor waar jij ook last van hebt is Drama Bias (zelfverzonnen, weet niet de correcte term zo) d.w.z. dat je je extra hecht aan personen met wie je (emotionele & dramatische) dingen meegemaakt hebt. Een bias is nooit goed en het gaat hier dus niet om oprechte hechting maar om een zwaar gekleurde bril.

Zo lang je niet in secure valt en/of omgaat met mensen die in secure vallen die jou naar dat type kunnen krijgen zul je dit soort problemen blijven houden, sorry.
pi_107016788
lees mn eigen letters te vaak over, raak er weer overstuur van
pi_107016815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Spygisch het volgende:
lees mn eigen letters te vaak over, raak er weer overstuur van
Log gewoon uit en ga slapen :)
pi_107016862
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:25 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Log gewoon uit en ga slapen :)
dat zou ik moeten doen...
pi_107016893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:24 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen de meeste preoccupied types over hun "relaties" (wil je dit echt zo noemen?).

Een leuke term voor waar jij ook last van hebt is Drama Bias (zelfverzonnen, weet niet de correcte term zo) d.w.z. dat je je extra hecht aan personen met wie je (emotionele & dramatische) dingen meegemaakt hebt. Een bias is nooit goed en het gaat hier dus niet om oprechte hechting maar om een zwaar gekleurde bril.

Zo lang je niet in secure valt en/of omgaat met mensen die in secure vallen die jou naar dat type kunnen krijgen zul je dit soort problemen blijven houden, sorry.
ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...
pi_107016951
ik ben heus niet over-emotioneel of ziekelijk gehecht aan mensen. Ben vrij normaal zelfs. Het feit dat hij dat niet is, maken de zaken voor mij ingewikkeld, niet af, onopgelost. En dáár ligt mijn probleem, de behoefte aan een duidelijke punt, dingen uit willen praten. En jah... ik mis hem. Zo ernstig is het niet. Emoties worden wat aangedikt.. morgen is het minder. t Is nu al minder dan voordat ik de topic opende. Ik baal maar dat ebd weg, dat besef ik heus. Het is gewoon jammer dat het zo moest lopen.
pi_107016990
Ik zie het misschien zwart/wit. Maar of je houdt op met janken, maakt een standpunt en stapt eroverheen. Of blijf bij die ellendige vent en ga je eigen lekker ellendig voelen. Je zit al zijn negatieve eigenschappen op te noemen maar wil hem toch niet kwijt. Wat wil je van de fokkers horen hier?
pi_107017011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:28 schreef Spygisch het volgende:

[..]

ik zal de lijst en mn stempel meenemen voor de eerstvolgende date. dan prop ik m later in een hokje waar we beide inpassen. plak m wel vast dit keer, kan die niet weg lopen he...
Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.

Nou ja, dus mijn punt is gewoon dat je met je volgende date moet proberen om wat minder met je basisemoties (okee, bij mannen noemen we dat met hun pik denken, maar om dat over een vrouw te zeggen klinkt oncharmant maar intussen is dat wel waar het op neerkomt) je keuze te maken en proberen een partner te vinden waarmee je niet dit soort gezeik krijgt.
pi_107017037
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Dagkaart het volgende:
Ik zie het misschien zwart/wit. Maar of je houdt op met janken, maakt een standpunt en stapt eroverheen. Of blijf bij die ellendige vent en ga je eigen lekker ellendig voelen. Je zit al zijn negatieve eigenschappen op te noemen maar wil hem toch niet kwijt. Wat wil je van de fokkers horen hier?
Wil je ook een blokje chocola? k Heb ook koekjes als je wilt.... ?
pi_107017050
Fck die gast hij was zonde van je tijd en zonde van je leven.
En een psychische gestoorde jongen is geen aanvulling maar een blok aan je been.
Wees blij en het kutgevoel is over een tijd weg.
pi_107017087
Hoe wil je dingen uitpraten met een leugenaar, denk dat juist in zo'n gesprekken hij nog meer zal liegen over waarom het zo is tussen jullie. Ik snap dat je nu emoties hebt, maar denk dat tijd en genoeg afleiding op dit moment het beste helpt.
pi_107017105
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:33 schreef Hijsbakkie het volgende:

[..]

Toch werkt die test bijzonder goed in mijn ervaring. Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat wanneer je twee mensen met emotionele beschadigingen of beperkingen of hoe je het ook noemen wilt bij elkaar zet je altijd dit soort drama krijgt. En ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat je vriendje ook niet in secure valt, ik gok dat hij een dismissive-avoidant is.

Nou ja, dus mijn punt is gewoon dat je met je volgende date moet proberen om wat minder met je basisemoties (okee, bij mannen noemen we dat met hun pik denken, maar om dat over een vrouw te zeggen klinkt oncharmant maar intussen is dat wel waar het op neerkomt) je keuze te maken en proberen een partner te vinden waarmee je niet dit soort gezeik krijgt.
Goed, dan tover ik mn waslijst aan eisen weer tevoorschijn. Strategisch een man plukken. hmm...
pi_107017128
Heb hier nog wat M&M's als je wilt :P
pi_107017129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:35 schreef zuipuzuipu het volgende:
Fck die gast hij was zonde van je tijd en zonde van je leven.
En een psychische gestoorde jongen is geen aanvulling maar een blok aan je been.
Wees blij en het kutgevoel is over een tijd weg.
:)

dank..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')