Wait watquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef Allure_ het volgende:
KFC is wel echt de kanker van alle fastfood ketens. Gelukkig worden al veel van die onnodig-ruimte-innemende-tenten al gesloten.
Is onzin, die op franchise-gebaseerde onderneming is juist uit op expansie uit in Nederland. Geen stressquote:
Hij was hier in Eindhoven wel een tijd dicht, plus het is 2012 dus ik ben extra op m'n hoedequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is onzin, die op franchise-gebaseerde onderneming is juist uit op expansie uit in Nederland. Geen stress.
Dude dat kan echt nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 19 was nog een jonko geklapt in de nachtbus. Schandalig en triest ofc, maar peer pressure
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hij was hier in Eindhoven wel een tijd dicht, plus het is 2012 dus ik ben extra op m'n hoede
Hallelujaquote:Wereldwijd bewijzen meer dan 15.500 restaurants het succes van ons merk KFC. Omdat de expansie-inspanningen eerst geconcentreerd waren op de Aziatische markten en China, staan we in Nederland met onze restaurants aan het begin van onze expansie. Ons doel is om van 35 restaurants te groeien naar 75 restaurants in 2015. De stabiele omzetgroei van de reeds bestaande restaurants, geeft ons vertrouwen om dit doel te bereiken.
Voor de uitvoering van ons plan hebben we daarom locaties nodig in de binnenstad, voor Drive Thrus, de zogenaamde Free Standers op de uitvalswegen en in de industriële gebieden, als Foodcourts, bijvoorbeeld in grote winkelcentra. Ter ondersteuning van onze groei zijn wij op zoek naar projectontwikkelaars, investeerder, verhuurders of eigenaars van stukken grond. Ontdek op onze site meer over de mogelijkheden tot samenwerking.
Mua weg is overdreven, maar wel een stuk minder iig. Om nou op een winkelcentrum van 20 winkels 2 mcdonalds te zetten, ik snap het nut nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van mij mogen de mcdonalds en burger king ook weg.
I know, was wel echt zo'n lange bus met 3 van die segmenten ofzo dat je mijlenver achterin kon zittenquote:
KFC geeft me van die 3 dan nog het meeste gevoel dat ik ook werkelijk een natuurproduct aan het knagen benquote:Ik schaam me trouwens wel echt als ik een Mac of een BK in loop. Maar Hotwings zijn gewoon.
Gewoon alles weg, die vadsig makende gezwel veroorzakende amerikaanse ketensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mua weg is overdreven, maar wel een stuk minder iig. Om nou op een winkelcentrum van 20 winkels 2 mcdonalds te zetten, ik snap het nut niet![]()
maja soms is het wel gewoon lekker
Wil jij dan mcchickens voor mij maken als ik die nodig heb?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon alles weg, die vadsig makende gezwel veroorzakende amerikaanse ketens.
Ja, paar keer in de week fastfood eten gaat me ook wat verquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gewoon alles weg, die vadsig makende gezwel veroorzakende amerikaanse ketens.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je de bedrijfspoedel van die snitch ook weer.
minder drinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in een McD of BK was.
So hardcorequote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Sinji het volgende:
Ik heb nog een stapel van die over datum coupons voor 2 McChickens.
En toch. Gewoon pokerface opzetten en halen. Gangsta
Loempia's man, bij ons zit zo'n tentje bohh da's hemels op dat momentquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..].
Als ik na het uitgaan iets ga eten is dat bijna altijd pizza, of thuis tostis of zo.
Ik heb een paar van die exchange students uit China in mijn klas, zitten allemaal onder de acne en die zeggen dat het komt omdat het voedsel hier zo ongezond isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben daar helemaal van genezen. In Azie had je nog ontelbaar van die vadsige ketens zoals kenny rogers roasters enzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |