Idem, mijn maagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed plan wel. Ik heb alleen door het lezen van die naam alweer zin
.
Mmh ik ga vanavond naar de KFC, m'n moeder gaat zo kaolo lekkere curry maken vertelde ze net.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed plan wel. Ik heb alleen door het lezen van die naam alweer zin erin
![]()
.
Ik heb elke dag nog haat voor het sluiten van KFC Ferdinand Bolstraat, ik was er met 5 minuten lopen, nieteensquote:
Deze man is klaar voor vandaagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh ik ga vanavond naar de KFC, m'n moeder gaat zo kaolo lekkere curry maken vertelde ze net.
Ik zou kankerhard hatenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb elke dag nog haat voor het sluiten van KFC Ferdinand Bolstraat, ik was er met 5 minuten lopen, nieteens. Van alle filialen in A'dam sluiten ze precies die
. Helemaal naar Dam of Oost elke keer
.
HAHA, infinite money trollscience shit inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
Kfc in de bijlmer een bron van onuitputtelijke inkomsten
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stap 2 is weer goodwill proberen te kweken met een typisch Fernandes-onderwerp?Snitch.
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef Sala-adin het volgende:
Kfc in de bijlmer een bron van onuitputtelijke inkomsten
Marketing strategie enzo, Swot analyse allesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, infinite money trollscience shit inderdaad. Die hotwings daar zijn wel pittiger hè! Volgens mij
.
Welke school?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.![]()
Maandje terug gingen we daar die supermarkt in, hadden we een hele kip gekocht en in de kantine opgegeten. De blikken die we kregenClassic.
Rijstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Jajong het volgende:
Ik heb KFC in Jakarta gegeten. Die shit is pas pittig. Als je dat hier probeert te verkopen vallen er doden. En je krijgt daar rijst bij je wings
Hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb daar van de week nog een bucket gehaald.![]()
Maandje terug gingen we daar die supermarkt in, hadden we een hele kip gekocht en in de kantine opgegeten. De blikken die we kregenClassic.
Whaha, rijstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Jajong het volgende:
Ik heb KFC in Jakarta gegeten. Die shit is pas pittig. Als je dat hier probeert te verkopen vallen er doden. En je krijgt daar rijst bij je wings
HvAquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welke school?
Ik heb hele maaltijden gechapt in die ROC van bijlmer
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha. Ik schaam me altijd om shit van KFC in het openbaar te knagen op één of andere manier
![]()
. Niet echt schamen, maar het voelt zo awkward. Zo'n lopend stereotype (of, prototype, zoals Allure_ zou zeggen)
.
Nope, helaas niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Woon je ook in A'dam eigenlijk?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:57 schreef Ethanolic het volgende:
Dat heb ik met bier drinken in de trein. (oke dat heb ik echt nog nooit gedaan)
Ik heb toen ik 19 was nog een jonko geklapt in de nachtbusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef Sala-adin het volgende:
Bier drinken in de trein heb ik vaak zat gedaanen ja in de nineties mocht je ook blowen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |