quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:55 schreef Ethanolic het volgende:
Op dagen als deze zou ik willen dat ik nooit geboren was.
Mwhehe, pussy. Kan me er wel iets bij voorstellen jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik had een fles drank gekregen surinaams likeur maar die shit brand daaauwd! En ik krijg nog wat maar weet niet wanneer aangezien laatste vandaag in NL aankomt
Heb die fles bij andere mattie gelaten, shit is fokkin sterk
Is Danny je pa of Yvonne je moeder ofzo?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo toegeven? Je mag dat soort plaatjes gewoon niet posten. Remlof laat het alleen staan omdat ie op het plaatje geilt.
Sowieso broederliefde voor mijn kleiner geschapen mattie tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha. Ik had 't eigenlijk echt moeten doen dus. Praatjesmaker
Terugdenken aan de tijd dat je nog geen door- en door verzuurde kut had?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:04 schreef Allure_ het volgende:
kk 400 foto's laten afdrukken wat moet ik daarmee
Kom met iets leuks dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Terugdenken aan de tijd dat je nog geen door- en door verzuurde kut had?
Twee weken??!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mmh dat duurt nog wel 2 weken ofzo
Hahahaquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
Kom we snitchen die baby.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha!
Kom we snitchen die baby.
Probeer er maar grappen over te maken, je bent gewoon lelijk op je plek gezetquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga op de uitkijk om je de volgende keer weer te snitchen.
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Probeer er maar grappen over te maken, je bent gewoon lelijk op je plek gezet.
Hooowkeeey.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb net gehuild in een hoekje, kunnen we nu verder?
Je hebt gelijk, ik ga naar de KFC.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
You're asking me??!
Gewoon 0 weken, 0 dagen. Kwel jezelf geen seconde langer
Stap 2 is weer goodwill proberen te kweken met een typisch Fernandes-onderwerp?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:36 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurturen onder je culo.
Goed plan welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ga naar de KFC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |