Heerlijk toch, met dit weer slapen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef Juminelle het volgende:
Goedemorgen y'all
Maar 3 uurtjes geslapen door dit weerHet lijkt alsof m'n ramen elk moment kapot gaan barsten.
Zal voortaan mijn naam er onder zetten sorry.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:26 schreef krioro het volgende:
Om 6:40u wakker gesmst worden door een meid die ik niet ken.
Ik zou het niet weten, ik zat alleen maar te kwijlen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice! Alleen jammer van die hakken waardoor de moves nét niet perfect soepel zijn geloof ik.
Jij mag me wel wakker smsen hoor titi.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zal voortaan mijn naam er onder zetten sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er zeer zeker wel appetijtelijk uit verder ja, thanks for sharing broquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef krioro het volgende:
Ik zou het niet weten, ik zat alleen maar te kwijlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nog![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
Press-on nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nog![]()
Welke nagels?quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Sala-adin het volgende:
You started it, and I'mma finish it off.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Wesh denk je je kan me overrulen ouleh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier voor je!
SPOILER: X-rated!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje rare kit-kat.
Hahaha ik moest 'm toch van je posten, pussyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
Haha teringlijer die heb ik in een DM naar jou gestuurd
Snitchquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |