Ik heb een tollie in me djokkie, alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwww, mi wittie roosoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Nepsurinamer dat je d'r bent, wittie rosoe? Echt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb een tollie in me djokkie, alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwww, mi wittie roosoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nepsurinamer dat je d'r bent, wittie rosoe? Echt?
Weti rowsu dus.
En ja hoor, we hebben een ekte blakamang in onze midden, of zal ik zeggen blakavrouw?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nepsurinamer dat je d'r bent, wittie rosoe? Echt?
Weti rowsu dus.
HAHAHA!quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:49 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Ik heb een tollie in me djokkie, alleen voor jouwwwwwwwwwwwwwww, mi wittie roosoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tante mien, mag ik uw poessie ff zien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHAHA!
Mi ab wan bana in' me djok'
Alleen voor jouuu
Mi blaka tollieeee
No. Maar dát wist ik welquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:55 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
En ja hoor, we hebben een ekte blakamang in onze midden, of zal ik zeggen blakavrouw?
I will. En jij weer verder met voetjes verkrachten enzo ehquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:02 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Kennelijk weet je dus niet heel erg veel, ga maar weer lekker aan de drugs
wow harde dissquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:02 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Kennelijk weet je dus niet heel erg veel, ga maar weer lekker aan de drugs
Zal ik doen, hoop de jouwe ooit nooit te hoeven liefkozen, met je schoenmaat 42quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I will. En jij weer verder met voetjes verkrachten enzo eh
40 gewoonquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:04 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Zal ik doen, hoop de jouwe ooit nooit te hoeven liefkozen, met je schoenmaat 42
leer lezen a zemmelquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:05 schreef Ron.Jeremy het volgende:
http://nos.nl/artikel/332(...)nnen-basisbeurs.html
Dus mensen, met name allochtonen, haal nog ff snel een master nu het nog goedkoop kan
Deze man weetquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:06 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Bigi futu is wel te pruimen op zich
Zag gister een goed voorbeeld van die 'als'-zinsconstructie, was alleen op m'n mobiel toen en weet niet meer waarquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Maisnon het volgende:
is nu al ingegaan, alleen als je er al mee bezig bent vanaf september geloof ik, dan geld het niet
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man weet! Naast de kakastong
.
[..]
Zag gister een goed voorbeeld van die 'als'-zinsconstructie, was alleen op m'n mobiel toen en weet niet meer waar.
Dus niet stoppen zoals de meeste allochtonen doen maar gewoon ervoor gaan, met een bachelor alleen kom je tegenwoordig nergens meer aan de bak en als je al werk vind, dat krijg je laag betaald in vergelijking met een master/doctor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:07 schreef Maisnon het volgende:
is nu al ingegaan, alleen als je er al mee bezig bent vanaf september geloof ik, dan geld het niet
Pfff, zit al vanaf m'n 4e op school man, ik ga echt niet nóg langer doorquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Dus niet stoppen zoals de meeste allochtonen doen maar gewoon ervoor gaan, met een bachelor alleen kom je tegenwoordig nergens meer aan de bak en als je al werk vind, dat krijg je laag betaald in vergelijking met een master/doctor.
Mattie, studeren en docent worden op een hbo instellingof uni, en je hele leven gratis jonge studentes boelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pfff, zit al vanaf m'n 4e op school man, ik ga echt niet nóg langer door![]()
. Ga ik naar school tot tegen m'n 30e zowat, kan ik me daarna 35 37 jaar het apezuur in werken zeker. Mij niet gezien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |