quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we mensen zo als jouw hebben om de boel op waarde in te schatten. Het feit dat het jouw niet raakt of iets doet geeft mij wel te denken over hoe jij de wereld bekijkt. Maar goed, ik laat jouw in je waarde.
Zinloze opmerkingen zonder maar ergens in discussie te gaan. Krijg het idee dat je er ervaring mee hebt en weet dat je het af gaat leggen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:01 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Deze opmerkingen doen het gelukkig altijd goed hier, je stijgt weer in waarde.
Verstandig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Je gelooft toch niet dat ik een discussie met iemand aanga die bij voorbaat niet de intentie heeft om er wat van op te steken. Dan wordt het de zoveelste discussie om de discussie zelf. Sorry, geen zin in.
Heb er een paar keer gekeken met een open mind.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:24 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ga dan eens kijken en heb een open mind.
Het ging over Zeitgeistquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb er een paar keer gekeken met een open mind.
Vond het een gezellige hippiebijeenkomst met enthousiaste mensen die niet zo goed konden uitleggen waarom ze daar bivakkeerden.
Nu nog?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Het ging over ZeitgeistNiet over de Occupy beweging. Daar zie ik op dit moment ook weinig in als ik eerlijk ben, maar dat kan nog best vorm gaan krijgen.
Me dunkt dat ze de tijd hebben gekregen. En wat is er bereikt? Concreet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ja natuurlijk, zulke dingen hebben tijd nodig om vorm aan te nemen.
Ah, ik dacht dat ik al de enige was die zijn tactiek doorheeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Je gelooft toch niet dat ik een discussie met iemand aanga die bij voorbaat niet de intentie heeft om er wat van op te steken. Dan wordt het de zoveelste discussie om de discussie zelf. Sorry, geen zin in.
Jij schudt de gemeenplaatsen zo uit je mouwquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:47 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik denk een deuk in het ego, en een stuk wijzer voor wat betreft de do's en dont's. Maar dat is niet erg, alles in het leven gaat met vallen en opstaan.
Ik zie je met niemand in discussie gaan. Dat is het trieste ervan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Beknopt is niet het juiste woord vind ik. Het zijn vooral veel cliché's, en zo kom je niet tot een discussie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:54 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Totaal geen moeite mee inderdaad. Eindeloos lange verhalen hebben net zo veel zin, dus dan maar lekker beknopt. Dat is mijn specialiteit geworden.
Beginnen? Ik post hier al vanaf topic 1 over Occupy.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:03 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Begin maar zou ik zeggen, ik haak wel in.
Komt er ook 1 deel 17 binnen wandelen met een ego die groter is dan zijn lichaam...quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:03 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Begin maar zou ik zeggen, ik haak wel in.
Geef jij dan maar deze nieuweling het goede voorbeeld, jij ouwe rot in deze Occupy-topicreeks.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Komt er ook 1 deel 17 binnen wandelen met een ego die groter is dan zijn lichaam...
Begin eens bij deel 1 in te lezen voor je verdere onzin post.
Al gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Geef jij dan maar deze nieuweling het goede voorbeeld, jij ouwe rot in deze Occupy-topicreeks.
Hoi Lavenderr,quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beginnen? Ik post hier al vanaf topic 1 over Occupy.
Okee, mijn post over het Shellgebouw dat a.s. vrijdag wordt ontruimd. Wat is jouw reactie daar op? Want daar zaten/zitten ook Occypy'ers.
Mijn idee ook!quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:48 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Maar als ik afga op de eerste indruk, vind ik het een op zijn minst gezegd een onhandige actie van de actievoerders, en om eerlijk te zijn vind de gehele naam Occuppy een naam die niet erg goed gekozen is. Dit vind ik omdat het de een afgeleide van bezetten is, en dus erg ongemakkelijk gekozen daar de actie juist gaat om bevrijden van ?
Ik hoop dat als er in de toekomst nog een poging wordt gedaan dat er dan een andere tactiek wordt gekozen om meer sympathie te krijgen van de bevolking.
Heldere argumentatie en een zinvol concept om eventueel mee aan de slag te gaan is een vereiste. Ik moet daarbij ook eerlijkheidshalve zeggen dat ik mij niet genoeg heb verdiept in de Occupy om er een gefundeerde mening over te geven, zeker omdat het ook een versplinterde beweging is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |