Ja anders was er ook geen groende meerderheidquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar er waren dus 3 groene en 2 rode kaarten?
Dat geloof ik niet want dan zou het hele spel met dat stemmen niet eerlijk zijn en ging het geld sowieso uit de pot.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mol wist misschien al wat de anderen hadden gestemd, en kon daar dus prima de eigen stem op aanpassen. Zou me niets verbazen als we in de terugblikaflevering te zien krijgen dat de mol even de andere kaarten bekijkt.
Ik denk niet dat de makers meteen 2 kandidaten zullen elimineren als mogelijke mol, dus daar zou ik niet vanuit gaan. Bovendien is de kans groot dat het sowieso 'mis' zou gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Omdat die geen invloed hadden op het legen van de pot...
Ja daar moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef tochweerhenk het volgende:
Frits stond al laatste bij het I Am bord. I Am the mole?
Kan ook een glimlach van verbazing zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk écht niet dat de mol zich zou verraden door zoiets als een glimlach. Je gezicht stijf houden is voor die paar seconden niet moeilijk lijkt me.
Het is feitelijk in beeld gebracht door de regie dat de mol tijdens de onderhandelingen aanwezig was (gebaseerd op de onderhandelingen had het namelijk 2 groen / 3 rood moeten zijn).quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:52 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de makers meteen 2 kandidaten zullen elimineren als mogelijke mol, dus daar zou ik niet vanuit gaan. Bovendien is de kans groot dat het sowieso 'mis' zou gaan.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is feitelijk in beeld gebracht door de regie dat de mol tijdens de onderhandelingen aanwezig was (gebaseerd op de onderhandelingen had het namelijk 2 groen / 3 rood moeten zijn).
De mol zit ook niet in het spel om eerlijk te zijn en wil juist sowieso geld uit de potquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet want dan zou het hele spel met dat stemmen niet eerlijk zijn en ging het geld sowieso uit de pot.
Idd, WIDM is geen eerlijk spel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mol zit ook niet in het spel om eerlijk te zijn en wil juist sowieso geld uit de pot.
Bah, volgens mijn theorie is Hadewych de volgende afvaller (ze zit voor de mol in de test).quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ok dan, al heb ik het gevoel dat deze theorie morgen al voor het blok gezet gaat worden (als er niemand zou afvallen).
1ste test: Dio, Marion
2de test: Maarten, Dio
3de test: Liesbeth, Maarten
Zoals je kunt zien valt de kandidaat die voor de afvaller zit (in de testvolgorde, zoals gemonteerd door het productieteam) in de eerstvolgende aflevering af. Uiteraard is er nog weinig bewijs voor deze theorie, aangezien dit tot nu toe nog toeval kan zijn.
Dus volgens mijn theorie is Liesbeth de afvaller morgen of er is geen afvaller en dan verplaatst het circus zich naar volgende week of Liesbeth is de mol (waar de theorie niet voor geldt en dat dan de persoon die morgen in de executie voor Liesbeth zit in de test afvalt volgende week).
Hoezo naar de kandidaat die rechtsachter zit? Ze gaan toch gewoon willekeurig ergens zitten?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Bah, volgens mijn theorie is Hadewych de volgende afvaller (ze zit voor de mol in de executie).
Het rode scherm gaat volgende week in ieder geval naar de kandidaat die rechtsachter zit (vanuit Art gezien). Enige troost is dat Hadewych meestal in het midden zit.
Als je de promo stilzet op het rode scherm zie je Art duidelijk naar rechts kijken (en volgens mij ook iets omhoog, maar dat is geheel mijn eigen interpretatie).quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo naar de kandidaat die rechtsachter zit? Ze gaan toch gewoon willekeurig ergens zitten?
Nee, maar de spelleiders zijn wel eerlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mol zit ook niet in het spel om eerlijk te zijn en wil juist sowieso geld uit de pot.
Dennis heeft ook eens enveloppen met geld bij een schip overboord geflikkerd, of Yvon die tijdens een opdracht in een dorp lekker op een terrasje ging zitten in plaats van de opdracht uitvoeren. Daar deden de spelleiders ook weinig aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar de spelleiders zijn wel eerlijkAnders zou er nooit geld in de pot komen.
Bij sommige opdrachten kan je als mol ook gewoon achterover leunen en de rest de boel laten verklotenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:50 schreef June. het volgende:
Marit en William zijn het sowieso niet lijkt me.. Als mol wil je toch graag dat alles uit de pot gaat en zelf daaraan meedoen.
Dat is wat anders dan eerst kijken wat er gestemd is en aan de hand daarvan zo te stemmen dat alles uit de pot gaat naar mijn mening. Ik heb nu geen tijd om terug te kijken, maar lijkt mij eigenlijk ook wel logisch dat er een slot op die stembus zat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 03:10 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dennis heeft ook eens enveloppen met geld bij een schip overboord geflikkerd, of Yvon die tijdens een opdracht in een dorp lekker op een terrasje ging zitten in plaats van de opdracht uitvoeren. Daar deden de spelleiders ook weinig aan.
mja het ging hier wel om 10.000 euro dat weggespeeld kon worden, is toch teveel om niet aan deel te nemen als mol zijndequote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij sommige opdrachten kan je als mol ook gewoon achterover leunen en de rest de boel laten verkloten
Wie zegt dat WIDM helemaal eerlijk verloopt? De mol krijgt hulp vd redactie, die bespreken alles van te voren. Dan mag ie ook wel even in de stembus kijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan eerst kijken wat er gestemd is en aan de hand daarvan zo te stemmen dat alles uit de pot gaat naar mijn mening. Ik heb nu geen tijd om terug te kijken, maar lijkt mij eigenlijk ook wel logisch dat er een slot op die stembus zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |