Ok dan, al heb ik het gevoel dat deze theorie morgen al voor het blok gezet gaat worden (als er niemand zou afvallen).quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat is die theorie dan? Als je hem pas achteraf post, kunnen we natuurlijk ook niet controleren of hij klopt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:33 schreef jcdragon het volgende:
Dubbele post.
Ik heb Marit al afgeschreven als de mol. Ze is te fanatiek. Maar toen kwam deze tweet van de mol.Al snel bleek het te gaan om het aantal verdenkingen te gaan op de website.twitter:IkBenDeMol twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:47:212821210014362222347123643583. Wie zien het goed? #widm reageer retweet
http://avro.nl/wieisdemol/Default2.aspx
Toch ben ik daar goed gaan kijken.
Haar fleece jasje viel me op.
Op haar jasje lijkt wel de tekst "Demol" te staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ja, Bench is wel een bestaande merk.
http://www.boredofthehighstreet.co.uk/brands/fleeced-winter-buy-bench-fleece/
De mol wist misschien al wat de anderen hadden gestemd, en kon daar dus prima de eigen stem op aanpassen. Zou me niets verbazen als we in de terugblikaflevering te zien krijgen dat de mol even de andere kaarten bekijktquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar waarom kan de mol niet gewoon op groen hebben gestemd? Dit moest ook gebeuren om de pot leeg te krijgen he...
Omdat die geen invloed hadden op het legen van de pot...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef La_Vita het volgende:
En waarom kan de mol niet Marit of William zijn?
mindfuck!
Maar dan heeft de mol als laatste gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mol wist misschien al wat de anderen hadden gestemd, en kon daar dus prima de eigen stem op aanpassen. Zou me niets verbazen als we in de terugblikaflevering te zien krijgen dat de mol even de andere kaarten bekijkt.
Nee, want we zagen maar 3 mensen stemmen, en of dat in de juiste volgorde was....quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar dan heeft de mol als laatste gestemd.
Maar ja, we komen er natuurlijk nooit achter wie dat heeft gedaan.
?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar er waren dus 3 groene en 2 rode kaarten?
Zag ik ook, even een keer in de herhaling bekijken. Kan gewoon de naam zijn van de overledene natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef Ireth het volgende:
Op een gegeven moment kwam er ook een kruis in beeld (volgens mij voor ze de bus in gingen) waar iets op geschreven stond. Was te kort in beeld om te lezen, maar misschien is het iemand hier opgevallen en heeft die het wel gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |