Opnemen en vertraagd afspelen is handigerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet te doen door gewoon hele tijd op pauze klikken.
Inderdaad. Ook op 4.15 van afgelopen aflevering zegt ze letterlijk "Ik ben de mol".quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Wtf alles begint er op te wijzen dat Liesbeth de mol is.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook op 4.15 van afgelopen aflevering zegt ze letterlijk "Ik ben de mol".
Ik had de hele tijd zoiets van: Liesbeth is niet de mol. Maar nu veranderd dat een beetje.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vatte het ook als grapje van Liesbeth op, maar ja niets is wat het lijkt. Ze is wel vanaf het begin één van mijn hoofdverdachten, alleen ben ik geswitched en terugswitchen is niet zo makkelijk. Ik zit nu in de Timtunnel.
Er zijn erg veel aanwijzigingen, waaruit je kunt concluderen, dat Liesbeth de mol kan zijn, maar het wordt zo sterk geprofileerd door de regie, dat het te duidellijk lijkt. Echter heeft ze vaak de beste positie voor een mol en niks bijgedragen aan de pot.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd zoiets van: Liesbeth is niet de mol. Maar nu veranderd dat een beetje.
Maar ze deed goed mee tijden de boot opdracht en schreeuwde nee toen Tim en William de toren in wouden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:08 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er zijn erg veel aanwijzigingen, waaruit je kunt concluderen, dat Liesbeth de mol kan zijn, maar het wordt zo sterk geprofileerd door de regie, dat het te duidellijk lijkt. Echter heeft ze vaak de beste positie voor een mol en niks bijgedragen aan de pot.
Na bepaalde fragmenten nog eens beter bekeken te hebben vind ik Anne-Marie echter ook steeds verdachter: Zij neemt ook vaak sleutelposities in en haar behulpzaamheid is toch niet zo effectief (of ze weet, dat de opdracht al mislukt is of die op een onopvallende manier kan verzieken).
Wat ik al eerder ergens vermeld heb, is die pim-pam-pet-opdracht een uitgesproken kans voor de mol om goed je best te doen aangezien je voor ieder woord maar 50¤ verdient.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar ze deed goed mee tijden de boot opdracht en schreeuwde nee toen Tim en William de toren in wouden.
Moet je juist van genieten man.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat ik al eerder ergens vermeld heb, is die pim-pam-pet-opdracht een uitgesproken kans voor de mol om goed je best te doen aangezien je voor ieder woord maar 50¤ verdient.
Bij die toren, kon ze niks anders doen, dan William/Tim te weerhouden omdat Frits er ook bij stond en het te verdacht zou zijn als ze niets zou zeggen. De opdracht was eigenlijk al vrijwel gelukt.
Wat Liesbeth betreft: Zij mocht de groepen uitkiezen voor de opdracht en kiest voor Marit en Maarten, is de eerste bij het envelop/joker-spel, is voorop bij het trappenspel. Dat "eerste" komt wel vaak bij haar terug. Dus ehh..
Wat een schijtprogramma is het ook
Jazeker, maar het houdt je teveel bezig. Zat er zelfs gisteren in bed over na te denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:35 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Moet je juist van genieten man.
Heb ik altijd na de aflevering.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jazeker, maar het houdt je teveel bezig. Zat er zelfs gisteren in bed over na te denken
Is dit niet gewoon Maarten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:35 schreef Nostalgist het volgende:
In aflevering 3 is weer een cv te zien.. (op 24:31) het is weer een één-frame plaatje..
[ afbeelding ]
Wie staat er op het cv? Ik neig naar William, maar ik vind het moeilijk te zien..
Nee, Dio.quote:
Sorry....quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee, Dio.
[ afbeelding ]
Of je leest het topic even door...
Volgende week geen wie is de mol voor jou.quote:
bronquote:Er zit iets opvallends in de openingsteksten van Art: hij eindigt steevast met 'de mol'. Ter vergelijking: bij Pieter Jan was dit niet altijd zo.
Aflevering 1: “...Het geld gaat uiteindelijk naar degene die het antwoord weet op die ene vraag: wie is de mol?
Aflevering 2: "...Tot groot genoegen van de mol.”
Aflevering 3: “...Er is er maar één die tevreden kan zijn: de mol”.
Direct daarna volgt het mollogo - en Liesbeth. Zij is de eerste in de leader. Kondigt Art hier elke week de mol aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |