Hoeveel gig? En hoe ziet dat er uit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:27 schreef StevenTerpstra het volgende:
Cd's en dvd's rippen en opslaan op klein servertje. Daarna je cd's en dvd's in de kelder in een
doos gooien. Servertje van mij is 20x20x5cm
Halve terrabyte. Ziet er gewoon uit als een klein zwart glimmend kastjequote:Op donderdag 19 januari 2012 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoeveel gig? En hoe ziet dat er uit?
Heb er wel eens wat besteld, het is slappe troep uit China.quote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik heb uiteindelijk toch iets anders gevonden, het is wel een systeem dat redelijk prijzig is maar daar heb je dan wel een kwalitatief hoogwaardig product voor! Het is het Cd softcoversysteem dat verkrijgbaar is via http://www.softcovers.nl Je kan er alles krijgen voor het opbergen van je cd, dvd en blu ray, een compleet systeem dat ruimtebesparend is!
Waarom klinkt dit als een verschrikkelijk reclame/verkoop praatje ??quote:Op maandag 9 april 2012 16:58 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik heb uiteindelijk toch iets anders gevonden, het is wel een systeem dat redelijk prijzig is maar daar heb je dan wel een kwalitatief hoogwaardig product voor! Het is het Cd softcoversysteem dat verkrijgbaar is via http://www.softcovers.nl Je kan er alles krijgen voor het opbergen van je cd, dvd en blu ray, een compleet systeem dat ruimtebesparend is!
Je betaald zelfs niet alleen ¤ 40,- voor een doosje waarin je 40 cd's kwijt kan, daarnaast betaald je ook nog een keer ¤ 40,- voor 40 hoesjes om je cd's en boekjes in op te bergen. Ik zou het persoonlijk weggegooid geld vinden, maar ja als het voor hem werkt.quote:Op maandag 9 april 2012 19:15 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Waarom klinkt dit als een verschrikkelijk reclame/verkoop praatje ??![]()
En net even gekeken op die site, wat een weggegooid geld als je die oerlelijke dingen koopt !!
¤40,00 voor een vierkant doosje
Het is zijn webwinkel, dus natuurlijk werkt dat voor hemquote:Op maandag 9 april 2012 21:24 schreef Nenaunir het volgende:
[..]
Je betaald zelfs niet alleen ¤ 40,- voor een doosje waarin je 40 cd's kwijt kan, daarnaast betaald je ook nog een keer ¤ 40,- voor 40 hoesjes om je cd's en boekjes in op te bergen. Ik zou het persoonlijk weggegooid geld vinden, maar ja als het voor hem werkt.
Wel mooi opzetje, met dat andere topic erbij.quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is zijn webwinkel, dus natuurlijk werkt dat voor hem
Kijk je erin staat er dat ie leeg isquote:Uw winkelwagen
Uw winkelwagen bevat momenteel 1 artikel.
Totaal: ¤ 78,30
Heb voor 520.000 Euro aan spullen in m'n kar gegooid maar m'n winkelkarretje geeft nog steeds aan dat er voor 78 Euro in zit.quote:Op maandag 9 april 2012 22:12 schreef Guus Muisarm het volgende:
Lol, ik ff kijken op die spamlink
[..]
Kijk je erin staat er dat ie leeg isIk vertrouw het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |