Hoeveel rente geven die?quote:
quote:
Tja, dan staat je geld daar bij ING met een rente die amper boven de inflatie uitkomt. Zoek je iets met nog een redelijke naam en redelijke rente (over de afgelopen jaren) kom je bijvoorbeeld uit bij Moneyou.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ING?
Niet veel rente ..maar goed waar heb je dat tegenwoordig nog wel behalve bij onbetrouwbaar klinkende icesave achtige deals.
Maar je kan bij veel van hun spaarvormen gewoon opnemen en storten wanneer je wil.
Allemaal via internet uiteraard.
Tenzij je echt iets onafhankelijks bedoelde zoals icesave.
I wish you good luck in dat geval.
Dit. Prima ervaringen meequote:Op donderdag 19 januari 2012 17:22 schreef error_404 het volgende:
Ik heb met dat idee jaren geledne een rekening geopend bij de ASN. Goede bank, leuke rente en kostenloos opneembaar wanneer je wilt. Goede service ook btw en regelmatig een berichtje dat ze de rente weer omhoog bij hebben gesteld.
edit: 2,7% en ze doen alleen duurzame en groene beleggingen, dus geen wapenfabrieken, kinderarbeid en zulks.
genoeg betrouwbaar met hoge rente.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ING?
Niet veel rente ..maar goed waar heb je dat tegenwoordig nog wel behalve bij onbetrouwbaar klinkende icesave achtige deals.
Maar je kan bij veel van hun spaarvormen gewoon opnemen en storten wanneer je wil.
Allemaal via internet uiteraard.
Tenzij je echt iets onafhankelijks bedoelde zoals icesave.
I wish you good luck in dat geval.
lage rente.quote:
Tegen 1,7% rente?quote:
Zoals je kunt zien in eerder genoemd topic zijn dit spaarrekeningen waar je kunt inleggen en opnemen wanneer je maar wilt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:57 schreef vosss het volgende:
Zoals ik het zie zou een Leaseplan Internetsparen rekening het beste zijn voor mij toch?
Ben ik hier verplicht om elke maand te sparen of kan ik gewoon wanneer ik zelf wil geld over boeken?
Nee die 3.15% is zonder voorwaarden, overboeken gaat meestal dezelfde dag nog mits vroeg uitgevoerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:57 schreef vosss het volgende:
Zoals ik het zie zou een Leaseplan Internetsparen rekening het beste zijn voor mij toch?
Ben ik hier verplicht om elke maand te sparen of kan ik gewoon wanneer ik zelf wil geld over boeken?
Valt inderdaad onder het garantiestelsel.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:00 schreef vosss het volgende:
Ok mooi. Dan ga ik daar een rekening openen denk ik.
Moet ik nog ergens op letten dat als die leaseplanbank failliet gaat dat ik dan niet mijn spaargeld kwijt ben? Valt dit onder dezelfde voorwaarden als die max 100K waarvoor Nederland garant staat?
Moneyou.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:17 schreef vosss het volgende:
Hoi,
Ik wil elke maand 500 euro gaan sparen en die zelf overboeken elke maand (geen automatische overschrijving dus). Tevens wil ik indien nodig kosteloos op kunnen nemen en soms een maand niet sparen.
Waar kan ik dat het beste doen en wat levert het meeste op? Het idee is om dit 5 jaar vol te houden en zo nu en dan ook eens een 13de maand en/of vakantiegeld erbij storten.
Ow en als alles via internet geregeld kan worden zou handig zijn.
Welke rekening moet ik waar openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop