Ik zag het inderdaad. Dallas hebben met de overwinning op Calgary afgelopen nacht de 7e plek versterkt. Misschien maken de Sharks nog kans op de division lead.. je weet het nooit met Phoenix.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
De Sharks moeten nu ook echt gaan oppassen. 2-7-1 in de laatste 10 en nog maar net in de playoffs. Havlat is niet bepaald wat men ervan verwacht had, helaas wel wat ik ervan verwachtte.
Het is echt kansloos...quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef emokid het volgende:
Buffalo ook opeens 2 punten van de 8e plek. Als ze vandaag winnen van de Jets in regulation staan ze direct 8e. Caps gaan het niet redden vrees ik.. opnieuw verloren thuis, Flyers 1-0.
Dat zei ik al voor Ovi captain werd, maar ja Ovi verkoopt meer shirtjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef emokid het volgende:
Beter wordt Laich Captain. Hem zie ik het hardst werken.
Moves maken? Trade deadline is voorbij...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef emokid het volgende:
Caps verliezen opnieuw thuis, nu van de Canes. Ik denk dat het probleem veel dieper ligt, tenminste, als de GM niet snel moves gaat maken..
Oh en vrolijker nieuws voor St. Louis Blues. Division leaderzo goed
én Conference leider..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef emokid het volgende:
Oh en vrolijker nieuws voor St. Louis Blues. Division leaderzo goed
Nieuwe GMquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Moves maken? Trade deadline is voorbij...
Yup.quote:
Zo te zien is dat misschien omdat het daar wat rustiger is?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Yup.
Die rijdt dus voorbij de twee starbucks tussen Anaheim Stadium en deze Coffee Bean om hier koffie te halen.
Wellicht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:13 schreef BusterPosey het volgende:
Zo te zien is dat misschien omdat het daar wat rustiger is?
haha cool, veel dichterbij zul je dat soort gasten nooit meemaken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:39 schreef maartena het volgende:
[..]
Wellicht.
Maar dat is dus dezelfde CB waar ik en mijn vrouw doorgaans koffie halen.... zij zit er nu toevallig met een vriendin, en nam even die foto.
San Jose moet vanavond gewoon van Dallas winnen, anders gaat het heel moeilijk worden om de playoffs te halen. Treurig eigenlijk als je zag hoe ze 20 wedstrijden geleden ervoor stonden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:11 schreef emokid het volgende:
..eeeeeeeeeeen Dallas is division leader. What the fff
http://www.nhl.com/ice/standings.htm?type=DIV#&navid=nav-stn-div
Southeast en Pacific divisions zijn spannend. Kings maken ook nog goede kans op de division lead, niet alleen omdat ze nu eindelijk weten hoe ze moeten scoren maar ook omdat ze bij winst 1 punt achter Dallas staan, met evenveel wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |