Al een tijdje niet in VBL geweest he.. moet weer opwarmenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je trollskills worden met de dag minder Geo. Dit had ik nog kunnen verzinnen met meer uitroeptekens zelfs.
quote:
zijn jas is wel mooiquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn jas.
yoquote:
Net wakker? Het wordt alweer donkerquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
Ben net wakker en gelijk goed nieuws.
ik wil zijn jasquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft wel Kennis, Perez.
Al die scandinaviers kennen die taal ook zo goed.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
Perezbuitenlander die de taal goed (genoeg) spreekt en komt om te werken en een goed leven te leiden.
Ajax is gewoon weer genaaid door de scheidsrechter. Dat was absoluut geen hands daar waar die Az speler er wel mee weg kwam. Voor de rest zijn de doelpunten gewoon wat lucky tot stand gekomen met een voorzet die per toeval over Vertonghen heen springt bijv.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al een tijdje niet in VBL geweest he.. moet weer opwarmenandere topics gedraag ik me wat meer.
Hoe is het meid? Wel tof dat jij hier ook gewoon bent.quote:
quote:
Tot laat voor tentamens geleerdquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Net wakker? Het wordt alweer donker
quote:
goed hoor met jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe is het meid? Wel tof dat jij hier ook gewoon bent.
quote:
Klopt. Maarja, gebeurd wel vaker, ' eind van het seizoen heft dat elkaar op ' maarja heb je nu niks aan. Zolang die oude knoken bij de FIFA niet over willen op elektronische middelen en eerlijk voetbal ipv omkoop schandalen en gefixte partijen.. tja.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax is gewoon weer genaaid door de scheidsrechter. Dat was absoluut geen hands daar waar die Az speler er wel mee weg kwam. Voor de rest zijn de doelpunten gewoon wat lucky tot stand gekomen met een voorzet die per toeval over Vertonghen heen springt bijv.
Iig positief richting zondag. Ze kunnen toch niet 2 wedstrijden oprij zoveel kansen missen.
een kabouterquote:
yepquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom bedankt wesley? Wat heeft hij gedaan?
Een vrije trap erin geschoten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind je het leuk om dom te doen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kaartjes vergoed voor honderden basisscholen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, normaal worden teams gewoon weggeblazen uit de Arena door een orkaan aan geluid. De term 'Arena vrees' wordt niet voor niks voor spelers gebruikt die het niet bij Ajax redden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
Scheelt ook wel veel hoor dit publiek of het Ajax publiek.. geeft AZ wat meer kans dan normaal.
quote:
Liedje die je niet vaker dan 1 keer moet luisteren.quote:
Beidequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was/is lager.. IQ van Wesley of het niveau van Ajax?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/74786/kennen-jullie-ook-ajax-liedjes
Gekke shit, als Van der Laan dit had gewetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:34 schreef mrstylo het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/74786/kennen-jullie-ook-ajax-liedjes
Hij is nog een beetje gefrustreerd door de zoveelste nederlaag van Real Madrid tegen Barcelona gisterquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het IQ van doublepain geef ik op als antwoord.
Net zo hoog als dat niveau van jou, met je tinie tempah.quote:
en als de rest van de Ajax fansquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net zo hoog als dat niveau van jou, met je tinie tempah.
Lekker nummertje joh, vooral als de bass woop doet en die zanger dan heel hoog zingt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Net zo hoog als dat niveau van jou, met je tinie tempah.
Goede trollquote:Az-suppporters gefeliciteerd met deze overwinning, het is jullie van harte gegund! Ik ben blij dat we hebben verloren vandaag, aangezien ik Ajax niet eens meer wil zien in deze schandelijke beker. Onterecht doelpunt ongedaan gemaakt, en nu ook nog eens onterechte penalty. Maargoed, we zijn het gewend in Amsterdam! Het is dat we in Amsterdam wel fatsoen hebben en niet zomaar van het veld afstappen, anders had de wedstrijd weer opnieuw gespeeld moeten worden wegens arbitrale dwalingen. Ik weet na vandaag ook zeker dat wij aanstaande zondag van Az gaan winnen. Ik vond het overduidelijk dat Ajax op halve kracht speelde vandaag. Zelfs F. de Boer gaf het al aan voor de wedstrijd, de wedstrijd van Zondag is zoveel belangrijker. Die beker, tja, leuk voor kleinere clubs als Az, maar niet voor Ajax. Wij willen alleen die landstitel, die 31e landstitel. En ik weet ook zeker dat die er dit jaar al komt. Ajax gaat zondag haar echte kracht laten zien, en over AZ heen walsen. Let op mijn woorden, wij winnen Zondag en worden gewoon weer kampioen! We zijn en blijven toch altijd de beste, ook als we net in de beker hebben verloren. Ik zal wel weer een hoop reacties krijgen, maar ik heb vertrouwen in dit Ajax. Ik geloof in onze visie, en weet gewoon dat wij Ajacieden altijd de beste club van Nederland mogen bewonderen. Wij zijn Ajax, Wij zijn de beste!
Nou nou wat een sfeer, vond 't eerder vervelend.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef eight het volgende:
Toch apart dat 20.000 kinderen het wel voor elkaar krijgen om sfeer te creëren, iets waar de sk houders vrijwel altijd in falen.
Wel eens.quote:
3x radenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar heb je die nou weer vandaan...
Origineel man.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef eight het volgende:
Toch apart dat 20.000 kinderen het wel voor elkaar krijgen om sfeer te creëren, iets waar de sk houders vrijwel altijd in falen.
Sowieso kinderenquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb liever vuvuzelas dan die klote kinderen
Als je zo gaat denken, dan weet ik nog wel een paar..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef Pindasoepje het volgende:
Leuke poten over de penalty.. Az kreeg de vorige onterecht geen penalty, dus dit was een kadootje
Enne wat de kids betreft, bedankt Wesley idd.. Hun hebben een leuke dag gehad en ik had het idee dat Az mede door de kids beter speelden
Over drie kwartiertjes op NOS te zien(volgens mij)quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:02 schreef Stevenzenl het volgende:
Is er al een samenvatting online waarvoor je niet hoeft in te loggen?(EL)
NOS.nl zegt;quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over drie kwartiertjes op NOS te zien(volgens mij)
Ik wil ze zien verliezen verdomme!quote:VOETBAL
Reacties op de vandaag overgespeelde KNVB Bekerwedstrijd Ajax - AZ
Sfeer? Het klonk als het normale publiek maar dan vooruit gespoeld.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef eight het volgende:
Grijpt Maher nou naar zijn verkeerde been?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
Zal wel weer gevalletje doofpot worden.
[ afbeelding ]
Nee hoor, gewoon het goede been.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grijpt Maher nou naar zijn verkeerde been?, maar niet netjes inderdaad dat mag wel duidelijk zijn.
ok.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon het goede been.
Tevens, Verthongen![]()
![]()
vies gezwel dat hij is
quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
Huh ik zie nu de samenvatting; Mocht 410 wel naar binnen?!?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef Pindasoepje het volgende:
Leuke poten over de penalty.. Az kreeg de vorige onterecht geen penalty, dus dit was een kadootje
Enne wat de kids betreft, bedankt Wesley idd.. Hun hebben een leuke dag gehad en ik had het idee dat Az mede door de kids beter speelden
Ik hoop dat Maher geschorst wordt, wat een aansteller!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
Zal wel weer gevalletje doofpot worden.
[ afbeelding ]
Net als Messi gister, die bewust z'n hand onder de schoen van Pepe plaatstquote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat Maher geschorst wordt, wat een aansteller!
Ik sta dus niet alleen, dat de FIFA niet ingrijpt!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net als Messi gister, die bewust z'n hand onder de schoen van Pepe plaatst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |