Wat wil je eigenlijk testen aan een tuner?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Nee, deze keer niet. Even geïnformeerd naar tuners. Ze hebben niet alles liggen, maar kunnen wel alles bestellen wat er op internet te koop staat, zei ze
Behalve Fender, dat kunnen ze niet meer krijgen. Lijkt me dat het eerder aan Fender ligt dan aan de Groove. Wel vreemd.
Maarja, dus nog geen tuners kunnen testen. Binnenkort maar eens even naar Tonika ofzo.
Het is al bijna 3 weken 'volgend jaar'quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:38 schreef BoerBert het volgende:
Maar ik had mezelf beloofd volgend jaar pas naar een nieuwe te kijkenAl weet je dan wel hoe het gaat.
Ik hoorde trouwens dat Fender een grote klant was van mijn nieuwe werk, helaas niet op de vestiging waar ik werk. Op die vestiging waar het wel zat hadden ze zelfs gitaristen in dienst voor dat gedeeltequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef The_Dean het volgende:
Nee, deze keer niet. Even geïnformeerd naar tuners. Ze hebben niet alles liggen, maar kunnen wel alles bestellen wat er op internet te koop staat, zei ze
Behalve Fender, dat kunnen ze niet meer krijgen. Lijkt me dat het eerder aan Fender ligt dan aan de Groove. Wel vreemd.
Maarja, dus nog geen tuners kunnen testen. Binnenkort maar eens even naar Tonika ofzo.
Dat zit je dus net goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens dat Fender een grote klant was van mijn nieuwe werk, helaas niet op de vestiging waar ik werk. Op die vestiging waar het wel zat hadden ze zelfs gitaristen in dienst voor dat gedeelte
Klopt. En de 9200 is nog weer 5 kilo zwaarder. Die nieuwere eindtrappen zijn een stukje lichter (de EL50/50 en 100/100). Maar je hebt in principe ook gewoon 2 eindtrappen, elk ook met een eigen trafo...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:09 schreef The_Dean het volgende:
9100. Twee keer 50 watt. En ja, die wegen er wel in
Leuk filmpje, alleen ietwat autotune had niet misstaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef KaMo het volgende:
Had ik dit gitaarfilmpje hier eigenlijk al gepost?
Dat ding lijkt me echt helemaal niets. Ik wil mijn effecten gewoon in kunnen stellen met draaiknopjes of met een goede computerinterface. Niet met 2 gare lcd-schermpjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Dit niks voor je Braddie?
Zit meteen een USB interface ding in. De nieuwe Boss Multi-effect, de GT-100.
Als ik niet al een GT-8 en een M13 had, zou ik hem best interessant gevonden hebben...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Op 0:26 had je best wel wat hoger mogen springen. Nu is het net een kleine meisjes huppel...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:23 schreef KaMo het volgende:
Autotune heb ik niet in reaper
Maar in Logic wel, volgende keer zal ik het eens proberen
Gister trouwens bandcontestje gewonnen met Zebrapad!
Filmpje met iPhonekwaliteit
[edit] eerste akkoord mist waardoor het lijkt alsof we ramones coveren!
opzich wel, denk alleen dat de prijs mij laat schrikkenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind het een er goeie stage presentatie. Kunnen een hoop beginnenede bands nog veel van lerenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op 0:26 had je best wel wat hoger mogen springen. Nu is het net een kleine meisjes huppel...
Moet even mijn bas wat hoger hangen. Dan kan ik beter gecontroleerd springen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op 0:26 had je best wel wat hoger mogen springen. Nu is het net een kleine meisjes huppel...
Daar heb ik verder ook geen commentaar opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind het een er goeie stage presentatie. Kunnen een hoop beginnenede bands nog veel van leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |