Haha die is wel mooi. Beter dat trouwens dan dat je hem vol in je gezicht terug krijgt. Zijn ook filmpjes van dat de gitarist zichzelf of bijvoorbeeld de zanger k.o. gooit met zijn guitarswing.quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:12 schreef Svyatagor het volgende:
Epic guitar swing fail (ergens op 1:16)
Ach, bekijk het eens anders, z`n hand past net achter de hals, en hij is 6 he, het klinkt niet goed, maar het feit dat hij het kan spelen, vind ik wel kudo`s..quote:
Nou en? Gitaar is te groot en het klinkt voor geen meter. Geef hem dan een kleinere gitaar, dit is gewoon te groot voor hem waardoor het ruk klinkt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, bekijk het eens anders, z`n hand past net achter de hals, en hij is 6 he, het klinkt niet goed, maar het feit dat hij het kan spelen, vind ik wel kudo`s..
Die dingen spreken elkaar dus tegen. Je kunt het spelen als het goed klinkt. En anders moet je meer oefenen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, bekijk het eens anders, z`n hand past net achter de hals, en hij is 6 he, het klinkt niet goed, maar het feit dat hij het kan spelen, vind ik wel kudo`s..
Van Noisegates ga ook ik slordiger spelenquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die dingen spreken elkaar dus tegen. Je kunt het spelen als het goed klinkt. En anders moet je meer oefenen.
Ben ik de enige die zegt dat je van noisegates slordiger gaat spelen ?
Ik demp een stuk minder af in iedergeval.
Dat filmpje heb ik net ook nog zitten kijken ja, geweldig.. Ozzy die hem in het begin de aanwijzing geeft van "je moet naar het publiek kijken, niet naar mij"quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou en? Gitaar is te groot en het klinkt voor geen meter. Geef hem dan een kleinere gitaar, dit is gewoon te groot voor hem waardoor het ruk klinkt.
Dit jochie is 10
Ben ik de enige die, elke keer als ik een Aziatisch kind iets geweldigs zie doen, denkt dat dat betreffende kind waarschijnlijk onder zware druk dat heeft moeten leren?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou en? Gitaar is te groot en het klinkt voor geen meter. Geef hem dan een kleinere gitaar, dit is gewoon te groot voor hem waardoor het ruk klinkt.
Dit jochie is 10
Hier nog een, ik weet het wel zeker... die kids worden gewoon gedrilled door hun ouders lijkt hoe kan een jochie van 10 anders uit zichzelf zo spelen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ben ik de enige die, elke keer als ik een Aziatisch kind iets geweldigs zie doen, denkt dat dat betreffende kind waarschijnlijk onder zware druk dat heeft moeten leren?
Ik heb dat niet alleen bij Aziatische kinderen maar bij elk kind onder de 10.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ben ik de enige die, elke keer als ik een Aziatisch kind iets geweldigs zie doen, denkt dat dat betreffende kind waarschijnlijk onder zware druk dat heeft moeten leren?
True, maar toch denk ik dat het daar erger is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet alleen bij Aziatische kinderen maar bij elk kind onder de 10.
Bij 0:55 moet ik ineens aan Randy Rhoads denken...quote:
Mooie comment: Skill level: Asianquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik doe net alsof hoorquote:
Kut voor je.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Braddie het volgende:
Bah, al mijn gitaarsoftware weg. Xp vond het leuk om te zeggen dat ik windows moet activeren wat dus niet kan... wat houd dat in, ik kom mn pc niet in, niet voorbij dat activatie schermpje, dat word een nieuwe windows install
idd, dat jappannertje is echt baas man. Als ik die solo zo goed kon spelen als dat zou ik al tevreden zijnquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij 0:55 moet ik ineens aan Randy Rhoads denken...
ook niet als je een key koopt en die invult? (zo duur is een xp key niet meer)quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:16 schreef Braddie het volgende:
Bah, al mijn gitaarsoftware weg. Xp vond het leuk om te zeggen dat ik windows moet activeren wat dus niet kan... wat houd dat in, ik kom mn pc niet in, niet voorbij dat activatie schermpje, dat word een nieuwe windows install
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |