Oh je had het over geroeste snarenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef brother52 het volgende:
Gaat sowieso ten koste van je klank maar daar was toch een of ander trucje voor?
Yep.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:02 schreef brother52 het volgende:
Gaat sowieso ten koste van je klank maar daar was toch een of ander trucje voor?
Nee, met gewone snaren.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Met gecoate snaren?
Ik heb ooit een setje titanium coating snaren van Ernie Ball erop gehad. Merkte toen zelf qua klank niet zo heel veel. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben
Ja, dat was het. Moet ik nog steeds een keer proberen.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Yep.
Flink losser draaien en dan een paar keer goed hard laten klapperen zodat alle rommel loskomt en dan weer opstemmen.
Ja je was mijn edit voorquote:Op maandag 23 januari 2012 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, met gewone snaren.
[..]
Ja, dat was het. Moet ik nog steeds een keer proberen.
Tegen het fretboard laten slaan, of gewoon strummen?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Yep.
Flink losser draaien en dan een paar keer goed hard laten klapperen zodat alle rommel loskomt en dan weer opstemmen.
Volgens mijn geheugen gewoon zo hard mogelijk laten klapperen zodat de troep eruitkomt, dus inderdaad tegen het fretboard aan denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
Tegen het fretboard laten slaan, of gewoon strummen?
Dat ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Yep.
Doe dan ook een doos voor mij, alles is op hier.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:36 schreef brother52 het volgende:
Elixirs ga ik niet aan beginnen, dan wil ik ze overal op hebben en dat gaat me te veel kosten.
Dan kan ik beter zo'n door met 25 setjes d'addario's halen.
.011 toch? die verkopen ze volgens mij niet in van die grote dozen. Maar je kunt dan net zo goed doosjes van 10 sets kopen maakt ook bijna geen verschil.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doe dan ook een doos voor mij, alles is op hier.
Direct inpluggen doe ik nooit, maar dan is 40-50% genoeg. Ik had het inderdaad over mic'squote:Op maandag 23 januari 2012 20:24 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik plug direct in. Misschien dat daar het verschil zit ?
Je hebt alleen die initiële investering hoor. Je kunt dan voor gitaren die je bijna niet speelt 1 keer in het jaar voorzien van nieuwe snaren. Uiteindelijk zijn ze wel iets goedkoper maar dat is alleen op de lange termijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:36 schreef brother52 het volgende:
Elixirs ga ik niet aan beginnen, dan wil ik ze overal op hebben en dat gaat me te veel kosten.
Dan kan ik beter zo'n door met 25 setjes d'addario's halen.
Dat zal nog behoorlijk tegenvallen. Ik jaag er namelijk geen 25 setjes snaren in een jaar tijd doorheen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je hebt alleen die initiële investering hoor. Je kunt dan voor gitaren die je bijna niet speelt 1 keer in het jaar voorzien van nieuwe snaren. Uiteindelijk zijn ze wel iets goedkoper maar dat is alleen op de lange termijn.
Ja, en thanks, eens opzoeken naar de goedkoopstequote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
.011 toch? die verkopen ze volgens mij niet in van die grote dozen. Maar je kunt dan net zo goed doosjes van 10 sets kopen maakt ook bijna geen verschil.
Bij Feedback iets van 38 euro geloof ik. Veel goedkoper zul je ze ook niet tegenkomen. Tenzij ze de setjes van 3 weer in de aanbieding gooien.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en thanks, eens opzoeken naar de goedkoopste
1 optreden en je snaren daarna niet afvegen en die d'addario zijn helemaal verroest. Heb nu al 2 maanden een setje Elixers erop zitten en is nog als nieuw. Mij het geld meer dan waard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zal nog behoorlijk tegenvallen. Ik jaag er namelijk geen 25 setjes snaren in een jaar tijd doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |