Je hebt geen idee wat voor effect lekkere cevapjes op dit mannetje hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nou, een vrouw die cevaps bakt voor d'r vent.. wiehoo..
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil wetenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat voor effect lekkere cevapjes op dit mannetje hebben.
Omdat een stel 60+ers uit Amerika geen kont snappen van het internet. En zeker niet genoeg om in opdracht van stinkend reiche bedrijven de boel op slot te gooien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nu nog met uitgebreide uitleg waarom.
Uh-huh, dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet gewoon bijna lunchtijd voor jouquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Tegen een cute kijkende zeehond kan ik niet op. Ik ga wel wat chow halen.
Zeehondenvlees?quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Och ik kan wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze dat momenteel wil weten
Goed plan.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:35 schreef stbabylon het volgende:
Bedrijfsrestaurant.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:44 schreef stbabylon het volgende:
AAARGH, zo vervelend als mensen in de kantine, die je niet kent, het hebben over een onderwerp waar je heel veel vanaf weet (Dr. Who/Torchwood), compleet niks snappen daarvan, wel domme opmerkingen blijven maken en je sociaal geaccepteerd ze niet mag wijzen op hun domheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |