Ja, speciaal voor jou.quote:
Vlaamse server?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Jump het volgende:
Crap, speelde ik eens op een server van een paar maten, crashed mijn client terwijl ik in de nether ben. Kom ik terug, loop ik bovenaan op de nether boven de bedrock
Dat had ik ook eens!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:21 schreef Jump het volgende:
Crap, speelde ik eens op een server van een paar maten, crashed mijn client terwijl ik in de nether ben. Kom ik terug, loop ik bovenaan op de nether boven de bedrock
Ja, prive serverquote:
Jeetje meid. Gaat het wel weer nu?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:30 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens!Ik schrok me rot
Leve de teleport functies...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok me de tering toen er ineens een creeper in mn nek dook terwijl ik dit op had staan met headphones op.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Speelt ntv nog? Gotcha, appelvla andere oudgedienden dat jij weet?quote:
Huh komen die allemaal uit belgie?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Speelt ntv nog? Gotcha, appelvla andere oudgedienden dat jij weet?
Nee, bij berend speelde er nog wel eens eentje.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:46 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Huh komen die allemaal uit belgie?
Ow zoquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee, bij berend speelde er nog wel eens eentje.
Appelvla en zijn vriendin speelden wel met de pre-releases.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Nee, bij berend speelde er nog wel eens eentje.
En ntv? En toothless? Earcheese? Apij4125? Ik mis zequote:Op donderdag 19 januari 2012 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Appelvla en zijn vriendin speelden wel met de pre-releases.
Die speelt dungeon defenders en battlefield volgens mij.quote:
Apijquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:54 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
En ntv? En toothless? Earcheese? Apij4125? Ik mis ze
En wie ben ik dan? ;_;quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Apij was de Britt van minecraft.
Bobber de johan flemmix.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reallife mincraftFear is the grease of society.
Even iets heel anders, had je mijn voorstel/poll in het vorige topic gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het blijven roepen over een mapreset vind ik persoonlijk nog dommer aangezien het nergens aangegeven staat dat die er komt.
BIJ DEZE: Er komt geen mapreset, en nu kappen met onzin verkondigen.
Ja die over je eigen kasteel toch? Ik zal is overleggen morgen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Even iets heel anders, had je mijn voorstel/poll in het vorige topic gezien?
Tof!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja die over je eigen kasteel toch? Ik zal is overleggen morgen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Jeetje meid. Gaat het wel weer nu?Ach jochie, gaat het nu weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrok me de tering toen er ineens een creeper in mn nek dook terwijl ik dit op had staan met headphones op.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |