Nieuwe map.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar wat betekend dit voor de server?
Is het niet waard, jungle biome is niet zó interessant... vraag me af of er jungle saplings zijn waar megabomen uit komenquote:
wat was er mis mee dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef tuut-chips het volgende:
Ladder collision boxes zijn ook gefixed (zoals het eerst was)
Ik vind het eigenlijk best vet...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een mongolen die Mojang. Gaan ze beetje nieuw world generation elementen toevoegen terwijl het spel uit is.
Echt waar, die CEO die dat bedrijf leidt moet echt een klapmongool zijn. Ik had het wel geweten als ik daar de CEO was.
Inderdaad. DLC is gewoon normaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best vet...
Maar jij beheert dan ook geen serverquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Zodra de mod api klaar is heb je daar veel minder last van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar jij beheert dan ook geen server
I knowquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar jij beheert dan ook geen server
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een mongolen die Mojang. Gaan ze beetje nieuw world generation elementen toevoegen terwijl het spel uit is.
Echt waar, die CEO die dat bedrijf leidt moet echt een klapmongool zijn. Ik had het wel geweten als ik daar de CEO was.
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Het is alleen zo dom om het nu te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Mod, wait for it. API.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het lelijk is. Het is alleen zo dom om het nu te doen.
Nah, ze gaan sowieso gewoon door met updaten en ik vind het wel leuk om ook gewoon nu updates te krijgen. Het is jammer voor de server + de world, maar toch. Je zou evt gewoon een stuk jungle in de map kunnen plakken.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat ze al veel eerder zulke content moesten plaatsen en niet nu het spel uit is. Er zit gewoon geen tempo in MC.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nah, ze gaan sowieso gewoon door met updaten en ik vind het wel leuk om ook gewoon nu updates te krijgen. Het is jammer voor de server + de world, maar toch. Je zou evt gewoon een stuk jungle in de map kunnen plakken.
Daar heb je wel helemaal gelijk in jaquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |