quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:11 schreef maurisioo het volgende:
Vet
[ link | afbeelding ]
En nieuwe stammen
en je kunt klimmen tegen die vines
Ah die had ik niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apen gaan ze proberen erin te zetten.quote:
twitter:jonkagstrom twitterde op donderdag 19-01-2012 om 13:48:28@MikeJohnno Yes monkeys will be a challenge to get right with pathfinding and everything. We will see whats possible after todays snapshot reageer retweet
Zet hem anders eens op de snapshot?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef maurisioo het volgende:
Heb even server gestart als iemand wil joinen
IP: 109.72.41.16
dat is hij daarom juistquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Zet hem anders eens op de snapshot?
Nieuwe map.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar wat betekend dit voor de server?
Is het niet waard, jungle biome is niet zó interessant... vraag me af of er jungle saplings zijn waar megabomen uit komenquote:
wat was er mis mee dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef tuut-chips het volgende:
Ladder collision boxes zijn ook gefixed (zoals het eerst was)
Ik vind het eigenlijk best vet...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een mongolen die Mojang. Gaan ze beetje nieuw world generation elementen toevoegen terwijl het spel uit is.
Echt waar, die CEO die dat bedrijf leidt moet echt een klapmongool zijn. Ik had het wel geweten als ik daar de CEO was.
Inderdaad. DLC is gewoon normaal tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best vet...
Maar jij beheert dan ook geen serverquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:59 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best vet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |