Nou je kan ook doorschieten.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfs Lelystad is nog een mooie stad vergeleken bij Den Helder
Je kan ook overdrijven, zelden zo'n blok beton gezien als Lelystadquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfs Lelystad is nog een mooie stad vergeleken bij Den Helder
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:39 schreef miieejj het volgende:
hey mensen.. hallo![]()
weet iemand of de laatste holy moly al te zien is op internet ?
Ik moet altijd 1x per jaar daar naartoequote:Op donderdag 19 januari 2012 18:20 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, Lelystad is echt Vinex in het kwadraat, wat een ellende
dank je wel!!quote:
Het feest kan beginnen, want wij zijn binnen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:07 schreef CindieY het volgende:
Na amper 6 minuten nu al drie van die kutjingles gehoord. Ik kijk 't nog even aan, maar anders doe ik toch echt de radio uit.
Ik zag net dat Giel gisteren bij Holie Molie zei dat die Nederlandse Birdy-ding op 1 zou staan, da's dus ook niet zo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:12 schreef FZN05 het volgende:
De MT5 is weer gesaboteerd!
Maandag ook al, er was maar één liedje van The Voice te horen, terwijl de MT5 eigenlijk alleen maar van The Voice zou moeten zijn.
Nu wil Giel graag de Nederlandse Birdy erin.
EDIT:
Hmm, dus Giel zegt dat het wel eerlijk is gegaan...
Oja, dat zei hij inderdaad...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zag net dat Giel gisteren bij Holie Molie zei dat die Nederlandse Birdy-ding op 1 zou staan, da's dus ook niet zo.
1 keer eerder gebeurt toen white lies langs kwam. Die gasten hadden zoveel spullen bij zicht dat het niet alleen op de speelplaats kon staan.quote:
Klopt, toen moest de klapwand open om alles kwijt te kunnen... en de halve verdieping stond vol mengpanelen waardoor ik amper bij de keuken kon komen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1 keer eerder gebeurt toen white lies langs kwam. Die gasten hadden zoveel spullen bij zicht dat het niet alleen op de speelplaats kon staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |