abonnement Unibet Coolblue
pi_107159461
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:16 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Hoe kun je skippen? Ik heb er daarstraks niet op gelet maar was er die mogelijkheid? Bij de toelatingstest dan.

En had niemand dezelfde problemen als ik eerder noemde met de POI?
Oh de toelatingstest, nee die niet. Maar bij het onderhouden van je score kan dat wel, daardoor kun je het snel weer opvoeren.
  maandag 30 januari 2012 @ 19:34:23 #52
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_107411981
Moet je teksten typen in het Engels of het Nederlands?
040
pi_107412207
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:34 schreef Internepper het volgende:
Moet je teksten typen in het Engels of het Nederlands?
Kan allebei. Al is het werk qua teksten echt zeeer minimaal. In ieder geval de afgelopen weken.
  maandag 30 januari 2012 @ 19:42:22 #54
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_107412308
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:39 schreef Devz het volgende:

[..]

Kan allebei. Al is het werk qua teksten echt zeeer minimaal. In ieder geval de afgelopen weken.
Oké, bedankt voor het antwoord. Zou je misschien een indicatie kunnen geven van wat je hebt verdiend of kan verdienen in een tijdsbestek van een paar weken?
040
pi_107413552
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Internepper het volgende:

[..]

Oké, bedankt voor het antwoord. Zou je misschien een indicatie kunnen geven van wat je hebt verdiend of kan verdienen in een tijdsbestek van een paar weken?
Ik wil het ook wel vertellen. Ik heb precies nul euro verdiend de afgelopen weken. De enige opdrachten die ik in de afgelopen weken kreeg waren die campingteksten van 700 woorden. Daarna niets meer. Moet er wel bijzeggen dat ik ook geen andere dingen wil doen. Die poi opdrachten interesseren me niks.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 30 januari 2012 @ 22:35:15 #56
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_107421517
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel vertellen. Ik heb precies nul euro verdiend de afgelopen weken. De enige opdrachten die ik in de afgelopen weken kreeg waren die campingteksten van 700 woorden. Daarna niets meer. Moet er wel bijzeggen dat ik ook geen andere dingen wil doen. Die poi opdrachten interesseren me niks.
Oh, bedankt voor de reactie. Dan denk ik niet dat ik een 'clickworker' word.
040
pi_107796778
Ik vertrouwde Clickworker eigenlijk al wel helemaal, maar toch stond ik wel even te kijken toen vandaag mijn geld stond bijgeschreven. :D Nog meer mensen vandaag betaling ontvangen?
pi_107796840
Mezelf uitgeschreven.. de hoeveelheid opdrachten die je krijgt is zo miniem. Als ze dan ook nog zo krom beschreven worden, tja.
pi_107797730
Gisteren een hele heldere opdracht. 80 jobs, ¤5.10 per stuk.
pi_107807011
Ja gister was het wel feest, beetje spijt nu dat ik er niet meer van gedaan heb, dacht dat er vandaag ook nog wel wat van over zou zijn.

Ik snap overigens niet dat je sommige stukken helemaal moet gaan herschrijven bijna, als op de website al hele stukken staan die je kan gebruiken (wel deels gebruikt), maar tis toch mooier voor zon site als je continu dezelfde zinconstructies gebruikt voor consistentie.

Als je laat uitbetalen ben je dan nog iets kwijt voor het overmaken etc?
pi_107815638
Nee je krijgt volledige bedrag. Wel goed IBAN enzo invullen.
pi_107906262
Of Paypal... ;)
Praat hier niet over jezelf; zo belangrijk ben je niet....
Een dag niet gelachen is een dag niet gelachen :-)
Wie niet waagt, wie niet verliest!
Als de kat van huis is, is-ie buiten.
pi_108360004
Wat moet er eigenlijk worden ingevuld bij Tax details? Moet je bepaalde actie ondernemen om uit te laten betalen of wordt dat automatisch periodiek gedaan?

[ Bericht 48% gewijzigd door Devz op 24-02-2012 21:23:15 ]
pi_108444041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:30 schreef Devz het volgende:
Wat moet er eigenlijk worden ingevuld bij Tax details? Moet je bepaalde actie ondernemen om uit te laten betalen of wordt dat automatisch periodiek gedaan?
Niks, tenzij je zelfstandig ondernemer bent. Ze betalen elke maand automatisch uit op je bankrekening (als je dat kiest), als je payable saldo boven de 10 euro is.

Ik verdien er best een leuk zakcentje mee, ook al zijn er inderdaad vaak vage opdrachten :)
pi_109887399
Ik begrijp de Nederlandse opdrachten (voor Groupon) die er nu op staan niet zo goed, iemand wel?
Je moet een begeleidende tekst schrijven voor een bepaalde coupon van Groupon.. maar er staat niet echt bij wat de bon inhoudt, dan kun je ook moeilijk een leuke tekst erover schrijven toch?
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_110900448
Ik heb een payable amount van 0,10 euro.. Niet veel maar ik wilde eens kijken of ik echt betaald zou worden. Ik heb aangegeven dat ik een PayPal account heb en dat ik geen commercieel/freelancer ben...
Toch heb ik vrijdag niks ontvangen...
Weet iemand hoe dit kan? Of heb ik iets verkeerds ingevuld?
pi_110901054
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 16:06 schreef loissie13 het volgende:
Ik heb een payable amount van 0,10 euro.. Niet veel maar ik wilde eens kijken of ik echt betaald zou worden. Ik heb aangegeven dat ik een PayPal account heb en dat ik geen commercieel/freelancer ben...
Toch heb ik vrijdag niks ontvangen...
Weet iemand hoe dit kan? Of heb ik iets verkeerds ingevuld?
Je krijgt pas betaald als je 10 euro hebt, anders wordt het voor hen te duur om het geld telkens naar je over te maken. Ik kan je verzekeren dat je rustig die 10 euro bij elkaar kunt werken, je krijgt alles netjes uitbetaald.
pi_110983776
Ik heb een account balance van ongeveer 11 euro, wanneer verandert dit in payable en word ik uitbetaald?
pi_110990089
Het wordt payable 7 dagen nadat je de opdracht hebt gedaan, en dan wordt het uitbetaald aan het eind van de week (Paypal) of het eind van de maand (bankrekening), wanneer het exact is zou je even moeten nazoeken.
pi_111485849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 11:35 schreef Merel1808 het volgende:
Het wordt payable 7 dagen nadat je de opdracht hebt gedaan, en dan wordt het uitbetaald aan het eind van de week (Paypal) of het eind van de maand (bankrekening), wanneer het exact is zou je even moeten nazoeken.
Ik heb nu een payable amount van 22 euro, het is intussen vrijdag geweest maar er is niks gestort op mijn paypal rekening (heb hem al gekoppeld maar nooit een bevestigings email gekregen ofzoiets). Zou je me kunnen uitleggen welke acties ik moet doen om de uitbetaald te krijgen?
pi_111487928
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 11:35 schreef Gemini99 het volgende:

[..]

Ik heb nu een payable amount van 22 euro, het is intussen vrijdag geweest maar er is niks gestort op mijn paypal rekening (heb hem al gekoppeld maar nooit een bevestigings email gekregen ofzoiets). Zou je me kunnen uitleggen welke acties ik moet doen om de uitbetaald te krijgen?
Als je alles ingevuld hebt hoef je volgens mij niet echt actie te ondernemen? Ik laat het zelf via mijn bankrekening doen (en heb donderdag netjes geld gekregen), dus hoe het precies zit met paypal weet ik ook niet. Misschien iemand anders hier?
pi_111511915
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 12:56 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Als je alles ingevuld hebt hoef je volgens mij niet echt actie te ondernemen? Ik laat het zelf via mijn bankrekening doen (en heb donderdag netjes geld gekregen), dus hoe het precies zit met paypal weet ik ook niet. Misschien iemand anders hier?
Wat heb je bij tax information ingevuld? Kan ik anders ook gewoon mijn ING rekening gebruiken waar t geld dan op gestort wordt?
pi_111512032
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Gemini99 het volgende:

[..]

Wat heb je bij tax information ingevuld? Kan ik anders ook gewoon mijn ING rekening gebruiken waar t geld dan op gestort wordt?
'No', en dan het volgende vakje leeggelaten. Je moet het wel 1x invullen trouwens, ook al ga je 'nee' invullen. En ik gebruik dus mijn Rabo-rekening en dat gaat prima, alleen krijg je dan maar 1x per maand betaald, ik vind dat prima.
pi_111512142
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

'No', en dan het volgende vakje leeggelaten. Je moet het wel 1x invullen trouwens, ook al ga je 'nee' invullen. En ik gebruik dus mijn Rabo-rekening en dat gaat prima, alleen krijg je dan maar 1x per maand betaald, ik vind dat prima.
Wat moet ik bij IBAN invullen en wat bij SWIFT-BIC? Als ik VIA bankrekening wil laten uitbetalen.
pi_111512319
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef Gemini99 het volgende:

[..]

Wat moet ik bij IBAN invullen en wat bij SWIFT-BIC? Als ik VIA bankrekening wil laten uitbetalen.
http://nl.ibancalculator.com/
pi_111513197
quote:
Dankje. Ik heb alles nu netjes ingevuld. Bij de tax details staat dit:

We must have your tax information in order to process your invoice. We can only send payment to your account in conjunction with valid tax information.

CAUTION: Don't forget to "save" your tax details even if you didn't make any changes to the default settings.

Your work for clickworker.com is classified as an independent provider. More information can be found under FAQ.

Ik heb opgegeven dat ik geen freelancer ben en verder op save geklikt. Nu maar hopen op een uitbetaling volgende maand?
pi_111513671
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:18 schreef Gemini99 het volgende:

[..]

Dankje. Ik heb alles nu netjes ingevuld. Bij de tax details staat dit:

We must have your tax information in order to process your invoice. We can only send payment to your account in conjunction with valid tax information.

CAUTION: Don't forget to "save" your tax details even if you didn't make any changes to the default settings.

Your work for clickworker.com is classified as an independent provider. More information can be found under FAQ.

Ik heb opgegeven dat ik geen freelancer ben en verder op save geklikt. Nu maar hopen op een uitbetaling volgende maand?
Zo heb ik het ook allemaal staan en ik krijg elke maand geld, dus ik neem aan dat het goed gaat komen :)
pi_112821238
Hoe zit het nou met betalen? Je maakt een opdracht en deze word bekeken? En kunnen ze ook voor een opdracht je het geld niet toekennen? En hoe is het mogelijk dat ik alleen maar teksten krijg van rond de 200-300 woorden?
pi_112823593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 01:07 schreef Polyfemos het volgende:
Hoe zit het nou met betalen? Je maakt een opdracht en deze word bekeken? En kunnen ze ook voor een opdracht je het geld niet toekennen? En hoe is het mogelijk dat ik alleen maar teksten krijg van rond de 200-300 woorden?
Je maakt een opdracht, een proofreader leest die en geeft er evt commentaar op. Als je teveel foutjes gemaakt hebt komt de tekst bij jou terug en moet je hem verbeteren. Je krijgt volgens mij altijd het geld, maar je score gaat dan omlaag.
De meeste opdrachten zijn zo lang, ik heb nog nooit kantjes vol hoeven schrijven.
pi_114891604
Werkt dit nog steeds als je geen tax information invult?

Ik vind deze zin dan dubieus: We must have your tax information in order to process your invoice. We can only send payment to your account in conjunction with valid tax information.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')