gewoon even naar servicebalie gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wtf ik moet mn voordeeluren abo van ovchip afgooien maar hoe?!?!
Via een automaat? Hoe en wat weet ik verder niet maar het moet sowieso via zo een ding waar je ook producten kunt opladen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wtf ik moet mn voordeeluren abo van ovchip afgooien maar hoe?!?!
hoi mede Game Of Thrones kijkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Via een automaat? Hoe en wat weet ik verder niet maar het moet sowieso via zo een ding waar je ook producten kunt opladen.
Stalkerquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hoi mede Game Of Thrones kijker![]()
Uft ik wil er nog wel meerquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb nog 2 plekken over op td
Heb jij of Zwarte ooievaar een cc?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Uft ik wil er nog wel meerOf wil je zelf nog kiezen?
hihi zelfde tutorial als ik ;Dquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
ik had laatst deze gemaakt =)
[ afbeelding ]
Nee alleenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij of Zwarte ooievaar een cc?Ik kan die van
niet gebruiken, hij heeft hem al gemaxd
Die is ook loikquote:
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb jij of Zwarte ooievaar een cc?Ik kan die van
niet gebruiken, hij heeft hem al gemaxd
Zou je op een later moment kunnen bestellen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee alleenheeft een cc en die is niet in de buurt
Ik zeg doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee alleenheeft een cc en die is niet in de buurt
nee mag niet meer bestellenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zou je op een later moment kunnen bestellen?Of helemaal niet met zijn cc?
Cute!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Deze bijna helemaal zelf bedacht (voor clean up)
[ afbeelding ]
Bwuh, dan moet ik sowieso tot de 20e wachten denk ik. Ik vraag het nog ff.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee mag niet meer bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan hem ook wel ff stelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwuh, dan moet ik sowieso tot de 20e wachten denk ik. Ik vraag het nog ff.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhuahaha heb ik je nu bang gemaakt?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik kan hem ook wel ff stelen(maar das niet weer zo goed voor m'n relatie)
Ik weet paypal ook niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nou doe maar niet dan.
Nope hij is gemaxd, dinsdag kan het pas weer. Weet alleen niet of Nicki Minaj dan nog voorradig is op td
Ik hoop hetquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Nou doe maar niet dan.
Nope hij is gemaxd, dinsdag kan het pas weer. Weet alleen niet of Nicki Minaj dan nog voorradig is op td
Dat is alleen email en wachtwoord he? Of weet je die juist nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik weet paypal ook niet uit mijn hoofd
Ik weet het wachtwoord nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat is alleen email en wachtwoord he? Of weet je die juist niet
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:26 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb net mijn nagels gelakt, en nu moet ik poepen
Zal je altijd zien
Bwhehe ja dat houdt het opquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik weet het wachtwoord niet
Vooral die van mijquote:
OMG! maar hij heeft wel sorry gezegdquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mannen![]()
Wij hebben hier een beetje als regel dat ik de was op me neem en hij de kamer opruimt. (ik doe het nooit goed en grondig genoeg).
En dat wassen doe ik in het weekend want door de week ga ik naar school en werken. Dus ik had afgelopen weekend heel de wasmand leeg, maandag school, dinsdag werken en net weer school. Komtnet naar me toe: 'Ja ik heb weer geen schone werkbloesjes, en nu word ik er wel moe van enzo blabla, gisteren heb ik ook al hetzelfde bloesje voor de 2e keer aan gehad.'
Dus ik: 'Euh, pardon?? Volgens mij was de wasmand op maandag nog helemaal leeg en heb je niet genoeg werkbloesjes.'
En toen riep ik er nog heel hard achteraan: "IK HOU ME GEWOON NETJES AAN DE AFSPRAAK EN ANDERS MOET JE ZELF MAAR EENS EEN WASJE DRAAIEN DOORDEWEEKS!'![]()
En toen kwam ie schoorvoetend naar me toe. 'Euh sorry..'
Dus ik 'Mja, okee.'
'Ja want ik heb net wat bloesjes gevonden in mijn kast.'
Daarom kan ik er ook wel om lachen dat ie weer niet goed kijkt en meteen begint te blerenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
OMG! maar hij heeft wel sorry gezegd
Wat nou, jij zit hier toch ook nog steeds in de nagellak slow chat?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mannen![]()
Wij hebben hier een beetje als regel dat ik de was op me neem en hij de kamer opruimt. (ik doe het nooit goed en grondig genoeg).
En dat wassen doe ik in het weekend want door de week ga ik naar school en werken. Dus ik had afgelopen weekend heel de wasmand leeg, maandag school, dinsdag werken en net weer school. Komtnet naar me toe: 'Ja ik heb weer geen schone werkbloesjes, en nu word ik er wel moe van enzo blabla, gisteren heb ik ook al hetzelfde bloesje voor de 2e keer aan gehad.'
Dus ik: 'Euh, pardon?? Volgens mij was de wasmand op maandag nog helemaal leeg en heb je niet genoeg werkbloesjes.'
En toen riep ik er nog heel hard achteraan: "IK HOU ME GEWOON NETJES AAN DE AFSPRAAK EN ANDERS MOET JE ZELF MAAR EENS EEN WASJE DRAAIEN DOORDEWEEKS!'![]()
Dus ik 'Mja, okee.'
Wij hebben thuis de afspraak, dat ik het huishouden doe en hij de was, komt ie gister bij me of ik wil helpen want ik had toch niet zoveel te doen in huisquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daarom kan ik er ook wel om lachen dat ie weer niet goed kijkt en meteen begint te bleren
You Don't Know Jacques! en Swimsuit…Nailed It! alsjeblieftquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vooral die van mij
Maarrem welke wilde je nog meer? Dan probeer ik ze in mijn mandje te houden tot dinsdag
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben over de emmer... statistiek gefaald. Twee punten minder dan de vorige keer. Ik snap daar echt geen reet van.
Kutvak. Kutschool. Kutlindy.
Ik ben gewoon dom ofzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wij hebben thuis de afspraak, dat ik het huishouden doe en hij de was, komt ie gister bij me of ik wil helpen want ik had toch niet zoveel te doen in huis
Mannenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mannen![]()
Dus ik 'Mja, okee.'
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wij hebben thuis de afspraak, dat ik het huishouden doe en hij de was, komt ie gister bij me of ik wil helpen want ik had toch niet zoveel te doen in huis
Oh neequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben over de emmer... statistiek gefaald. Twee punten minder dan de vorige keer. Ik snap daar echt geen reet van.
![]()
Aww klote zeg.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
HEY !!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
dat is beterquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat nou, jij zit hier toch ook nog steeds in de nagellak slow chat?
Mannen
Nadat ik dus de avond ervoor zijn hele bedrijfs admin had zitten doenquote:
Heee die heb ik ook wel eens gehoordquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Cool zeg die van mij heeft Hyves!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:38 schreef Jacqie1986 het volgende:
https://www.facebook.com/profile.php?id=1232265652
Mijn hippe opa!
Okquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
You Don't Know Jacques! en Swimsuit…Nailed It! alsjeblieft![]()
quote:HAHAHAHAHAH IK BEN NET HELEMAAL DOOD GEGAAN OM DEZE serieus ik quote nooit plaatjes maar dit is het waard (Y)
Ook al hip!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Cool zeg die van mij heeft Hyves!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OkEn nu er vooral voor zorgen dat de Nicki opi's in mijn mandje blijven
mannen hebben geen bloesjesquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mannen![]()
Dus ik 'Mja, okee.'
Wij worden beroemd!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef tliciouz het volgende:
Hehe Priem, weet niet of het al gezegd was maar kwam dit net tegen op het ellegirl forum
[ afbeelding ]
Met als reactie eronder.
[..]
Ik vind dat jij wel een td bestellinkje verdiend als ik het zo hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nadat ik dus de avond ervoor zijn hele bedrijfs admin had zitten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef tliciouz het volgende:
Hehe Priem, weet niet of het al gezegd was maar kwam dit net tegen op het ellegirl forum
[ afbeelding ]
Met als reactie eronder.
[..]
SCORE !!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Met als reactie eronder.
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel een td bestellinkje verdiend als ik het zo hoor
Vind ik ook maar ik mag in feb de Holland collectie bestellen en dan ga ik lekker vet veul bestellen! dat zal hem lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SCORE !!!
Ik verlaat jullie allemaal; ik heb mijn eerste fan !!![]()
quote:
Neeeeeee niet gaan!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SCORE !!!
Ik verlaat jullie allemaal; ik heb mijn eerste fan !!![]()
Doe eens linkje naar het topicquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Met als reactie eronder.
[..]
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=664424&page=116quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe eens linkje naar het topicNu ben ik benieuwd
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=664424&page=133quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe eens linkje naar het topicNu ben ik benieuwd
Ja, ik ga wel naar de inzage toequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon even rustig inkijken waar het aan ligt
Nou... Denk dat het rustig zal zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat wordt wat vanavond met jullie vieren.
Alleen als je ook gaat janken danquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:40 schreef Mss het volgende:
Zullen we samen balen Lin? Ik wil verhuizen, maar er is geen woning vrij.
Wacht we laten hem gewoon een dag alleen met midi en mini om voor te zorgen (misschien is dat ook wel wat zielig) maar we mochten ook naar NY toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef milka82 het volgende:
Hee Swarte,als je gaat bestellen wel even melden heik wil ook een paar van Nicky Minaj..... Maar ik wel ook weer een paar van Opi Holland... Als ik nu op Bird ga zitten jat jij zijn CC.. Deal?
Ja, wordt gezelligquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat wordt wat vanavond met jullie vieren.
Jij bent niet dom. Punt.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Jaoh! NY! Maar dan gingen hun naar de ardennenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:44 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wacht we laten hem gewoon een dag alleen met midi en mini om voor te zorgen (misschien is dat ook wel wat zielig) maar we mochten ook naar NY toch?
Graagquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Alleen als je ook gaat janken dan
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:39 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Met als reactie eronder.
[..]
Ja maar dat boeit niet lekker rustig toch!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jaoh! NY! Maar dan gingen hun naar de ardennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh Lin dat heb ik ook zo vaak gehad joh, gewoon goed doornemen, vraag je tentamen terug zodat je kan zien wat je fout gedaan hebt, desnoods wat uitleg van de leraar of klasgenoten, en dan red je het wel meis
de nagellakkoffer is er helaas nog niet, zou tussen 12 en half 3 komen
What's up babe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja, volgend jaar maar weer dan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bent niet dom. Punt.Volgende keer ga je 'm gewoon halen.
Roze?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:47 schreef milka82 het volgende:
Duty calls,midi en ik gaan shoppen,nieuwe gymschoenen voor der
Oh Lin dat heb ik ook zo vaak gehad joh, gewoon goed doornemen, vraag je tentamen terug zodat je kan zien wat je fout gedaan hebt, desnoods wat uitleg van de leraar of klasgenoten, en dan red je het wel meis
Waddup honey?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Zolang het niet de vormen aanneemt van mijn filosofie, valt het nog alles mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?
Aids.
3 jaar toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang het niet de vormen aanneemt van mijn filosofie, valt het nog alles mee.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben gewoon even gebrokenhet wordt allemaal wat teveel denk ik, en ik moet nu gewoon veel slapen maar ik merk dat ik te vaak te lang op fok blijf hangen
ik wil ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:51 schreef BGTes het volgende:
Gekookt eitje uit mijn eierkoker omnomnom
Jup. De zesde keer had ik 'm pas.quote:
Ik ben gewoon even gebrokenhet wordt allemaal wat teveel denk ik, en ik moet nu gewoon veel slapen maar ik merk dat ik te vaak te lang op fok blijf hangen
spuit 11quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
priem, ze diggen je op het elle forum
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=664424&page=115
Dit snap ik alleen niet?quote:maar op fok gaat t gewoon erom of ze haar zouden doen. hier gaat t meer over wat ze doet en hoe dat ze dat doet, kan me voorstellen dat ze dat minder leuk vindt haha kan ze niet tegen natuurlijk (Y)
maarja misschien ipv te zeiken kan ze er ook iets aan doen. Staan best nuttige tips voor dr bij hier
Dat is zo'n beetje het enige wat hier níet ter sprake komt.quote:
Wasda?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:57 schreef BGTes het volgende:
Ik ga me opmaken/dag 1 doen van de Make-up Challenge
Oohquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat gaat over een topic in ONZ, niet over ons
Ik had zo'n plaatje gevonden (zie mijn blog) en die heeft dan van die make-up uitdagingen per dagquote:
Ahh, check. Geinig idee wel, al zou het bij mij nooit in één maand gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik had zo'n plaatje gevonden (zie mijn blog) en die heeft dan van die make-up uitdagingen per dag
Ja, wat is je blog dan jonge!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik had zo'n plaatje gevonden (zie mijn blog) en die heeft dan van die make-up uitdagingen per dag
Ga ik ook niet elke dag doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahh, check. Geinig idee wel, al zou het bij mij nooit in één maand gaan.
choco genoegquote:
Eten als je zat bentquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
choco genoeg
Met ons bedrijfsfeest hadden ze op het laatste ook muffins. Dus voordat iedereen naar de bus ging zag je iedereen servetten volladen met donuts en muffins enzulksWant iedereen was keizat, nouwja ik dan niet maar ik heb gewoon altijd honger
Doos!! Ze waren toch een maat te groot??quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Eum... kut....Ik heb de (verkeerd geleverde) schoenen nu aan en eens aan collega's gevraagd wat ze er van vonden. Ik loop er niet 100% stabiel op; maar het valt niet op en ze vinden ze wel stoer.. en ik vind ze ook wel gaaf en en en... ik wil ze misschien wel houden
Kut
vrouwenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Eum... kut....Ik heb de (verkeerd geleverde) schoenen nu aan en eens aan collega's gevraagd wat ze er van vonden. Ik loop er niet 100% stabiel op; maar het valt niet op en ze vinden ze wel stoer.. en ik vind ze ook wel gaaf en en en... ik wil ze misschien wel houden
Kut
Alles smaakt zooooooo veel beterquote:
Phihhih I know !! Mijn eerste fan !!! Ik ga haar mijn koffiemok sturen om aan te lebberenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jezus, ik kan de SC hier niet de hele dag bijhouden hoor
Zeker!! En je kan ook eindeloos door eten danquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alles smaakt zooooooo veel beter![]()
Priem!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Kut
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Phihhih I know !! Mijn eerste fan !!! Ik ga haar mijn koffiemok sturen om aan te lebberenMet als tekst: My nr 1 stalker
Noujaaaa.. het vált wel mee... En als ik er een zooltje indoe... En ik schuif verder niet in de schoen (denk eerder dat maat 36 te klein gaat zijn namelijk; want deze sluiten wel goed aan verder...quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doos!! Ze waren toch een maat te groot??
Datquote:
terecht welquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noujaaaa.. het vált wel mee... En als ik er een zooltje indoe... En ik schuif verder niet in de schoen (denk eerder dat maat 36 te klein gaat zijn namelijk; want deze sluiten wel goed aan verder...
[..]
DatI hate myself
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker!! En je kan ook eindeloos door eten dan
Gewoon bellenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ben ik ongeduldig als ik postNL bel? ben bang dat ze niet meer komenwant anders moet ik zaterdag naar t postkantoor
De hele tijd denk je mmmmmm ooohh omnomnom mmmmquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alles smaakt zooooooo veel beter![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noujaaaa.. het vált wel mee... En als ik er een zooltje indoe... En ik schuif verder niet in de schoen (denk eerder dat maat 36 te klein gaat zijn namelijk; want deze sluiten wel goed aan verder...
[..]
DatI hate myself
Gewoon bellen als dat je gerust steltquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
ben ik ongeduldig als ik postNL bel? ben bang dat ze niet meer komenwant anders moet ik zaterdag naar t postkantoor
Ik zou bellenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Goeden actiesquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik was eens op een bbq feestje van een oudcollegaatje/vriend, had die eppo maar 1 piepklein bbqtje voor 30 man. Dus na 1 stukje vlees had ik niet zo'n zin om weer een uur te wachten en was iedereen maar begonnen met zuipen. Hebben we 's nachts met zn allen het overige vlees in een pannetje gebakken
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
De hele tijd denk je mmmmmm ooohh omnomnom mmmm
Maar ik drink niet meeralleen soms de munchies hihi
bekend probleem.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Jaa. Ik had vaker vreetbuien toen ik nog wel eens een blowtje deed
en ook gewoon alles door elkaar etenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik niet geblowd had, was ik 10 kilo lichter geweestquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja jonge, zoet zout koud warm BOEIE!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
en ook gewoon alles door elkaar eten
Ik compenseerde het weer de volgende dag als ik me zo klote voelde dat ik amper mijn bed uit wilde komen, laat staan etenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Als ik niet geblowd had, was ik 10 kilo lichter geweest
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zij is zo eng dat ze het hertentamen onmogelijk maakt
Nee dan die andere maar nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en dan ook nog die andere?
Ja tot ze een paar stomme acties hadquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
'nou, ik vind haar best aardig anders hoor'
Zei jij niet zoiets een paar weken geleden??![]()
Naah dat is minder. Daar heb ik allemaal geen last van. Alleen bij drinken kon ik het nooit bij 1 glaasje houden. Het was niet vaak als ik dronk, maar als ik dronk was het meteen heel veelquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik compenseerde het weer de volgende dag als ik me zo klote voelde dat ik amper mijn bed uit wilde komen, laat staan etenOok een van de redenen dat ik gestopt ben.
Wat een bitchquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja tot ze een paar stomme acties had
Told you so, told you so!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja tot ze een paar stomme acties had
Goed van jequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naah dat is minder. Daar heb ik allemaal geen last van. Alleen bij drinken kon ik het nooit bij 1 glaasje houden. Het was niet vaak als ik dronk, maar als ik dronk was het meteen heel veel![]()
Dus dan maar helemaal gestopt
toch niet alleen omdat er iemand komt waar jij minder voor voelde?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Graag. Ben er na gisteravond echt helemaal klaar mee
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote net Dave Chappelle van 9gag:
'To all the young girls who are losing their virginity: if you age isn't on the clock, you're too young for the cock.'![]()
Ik heb al sinds de verjaardag vanquote:
Bwhehehe als het je geen moeite kost om geen alcohol aan te raken maar wel moeite met maat houden zou ik daar ook wel voor gekozen hebben. Ik drink nu al heel weinig vaak, omdat ik me niet zo klote wil voelen de volgende dag.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb al sinds de verjaardag vangeen druppel meer gedronken, en dat was in juli. En hij wilt maar niet geloven dat het mij lukt
![]()
ik denk dat die 'nt er af moetquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote net Dave Chappelle van 9gag:
'To all the young girls who are losing their virginity: if you age isn't on the clock, you're too young for the cock.'![]()
Ja, ik zat ook al zo te kijken:quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat die 'nt er af moet
Ohjaquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
samequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al zo te kijken:Hij klopt niet....
Ik snapte het al niet.. Wtf dus van 1 tot 12 is goed? Of bedoelen ze een andere soort klok.. euh.. hu?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe maar met een D mutsquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snapte het al niet.. Wtf dus van 1 tot 12 is goed? Of bedoelen ze een andere soort klok.. euh.. hu?
*blont*
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
zoveel blondjes hier.
[..]
Doe maar met een D muts![]()
Zo blont zijn we dan weer nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
zoveel blondjes hier.
[..]
Datquote:
Nee, er speelt veel meer. Ik ben diegene die de alles beheert. Hier wordt regelmatig controle door de brandweer gedaan omdat de gang leeg moet zijn. Ik ben dus diegene die iedereen achter zijn vodden aan moet zitten om op te ruimen zodat we geen boetes krijgen. Ik moet mensen achter de vodden aanzitten dat ze schoonmaken en dat soort dingen. Ik ben daarmee het zeikwijf geworden. Maar ik weet ook dat als ik het niet doe, dat niemand het doet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch niet alleen omdat er iemand komt waar jij minder voor voelde?
Welke vind je mooier?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
En wtf moet ik nu met die schoenen![]()
Waarom hadden ze niet gewoon gruwelijk lelijke kunnen opsturen; die ik uberhaupt wou ruilen
Ik vind ze allebei mooiiiiiiquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Welke vind je mooier?Anders ga je straks alsnog die bruine bestellen.
Hm, misschien vanuit een praktisch oogpunt? Welke passen bij meerdere outfits, welke zal je vaker gaan dragen enzulks?quote:
Dan wordt het kiezen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
En ik kan echt niet nog eens 60 euro kwijt... Dat krijg ik helemaal niet verkocht bij vriendlief
Ben als de dood voor clownsquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]waarom staat dat plaatje bij het hoofdstuk van psychopathologie. Zoveel om te kiezen en dan pakken ze een spin, bah vieze beesten.
ALLEBEIIIII !!! Bruin past bij alles... Zwart past bij alles.... Le fuquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm, misschien vanuit een praktisch oogpunt? Welke passen bij meerdere outfits, welke zal je vaker gaan dragen enzulks?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALLEBEIIIII !!! Bruin past bij alles... Zwart past bij alles.... Le fu
Lees: Eigenlijk zoek ik een excuus om deze te houden en dan die andere ook te kopen; maar dan gaat mijn vriend mij slaanterecht
Herkenbare reden, daarom vertikte ik het om in A'dam op kamers te gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, er speelt veel meer. Ik ben diegene die de alles beheert. Hier wordt regelmatig controle door de brandweer gedaan omdat de gang leeg moet zijn. Ik ben dus diegene die iedereen achter zijn vodden aan moet zitten om op te ruimen zodat we geen boetes krijgen. Ik moet mensen achter de vodden aanzitten dat ze schoonmaken en dat soort dingen. Ik ben daarmee het zeikwijf geworden. Maar ik weet ook dat als ik het niet doe, dat niemand het doet.
En nu is iedereen gaan roken en wordt er of in de gemeenschappelijke ruimte gerookt of gaat 3/4e van het gezelschap om het uur een halfuur roken met zijn allen.
Maar bovenal woon ik al 6 jaar in een studentenhuis en ben ik het gewoon een beetje zat aan het worden om dingen te moeten delen.
emoslinger.gifquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
zoveel blondjes hier.
[..]
Straks wil ie niet meer met me trouwen !!!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan: allebei and take it like a man.
Mja, ik kan niet anders. En ik vind het vaak genoeg nog wel leuk, maar ik heb de laatste tijd steeds meer dat ik gewoon op mijn kamer blijf omdat ik geen zin in mijn huisgenoten heb. Ook ben ik mezelf steeds meer aan het inhouden naar sommige mensen toe.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbare reden, daarom vertikte ik het om in A'dam op kamers te gaan.
ik heb suikervrije dropjes hierquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga denk ik de dropjes van beneden kidnappen. Dropjes.
FUUUUUUUUU!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
nog steeds geen koffer ARGH /rageface
volgens de t&t is ie nog in het sorteercentrumquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef Sharana_LV het volgende:
nog steeds geen koffer ARGH /rageface
Goeden tipquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon de reacties die je niet aanstaan verwijderen! Like a boss.
Nee, inderdaad. De optie om bij m'n ouders te zitten is een stuk makkelijker voor mij dan voor jou. Wel lastig dat je de campus niet af kan!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik kan niet anders. En ik vind het vaak genoeg nog wel leuk, maar ik heb de laatste tijd steeds meer dat ik gewoon op mijn kamer blijf omdat ik geen zin in mijn huisgenoten heb. Ook ben ik mezelf steeds meer aan het inhouden naar sommige mensen toe.
Ik heb alleen het probleem dat ik vanwege mn bestuur wel op de campus moet blijven wonen, en daar staan momenteel geen zelfstandige woningen aangeboden.
Nah, het kan dus wel, maar dan zou ik met mijn bestuursfunctie moeten stoppen. En dat is een beetje lullig en wil ik ook niet. Maar misschien trekt het hier ook bij, we hebben binnenkort weer een feestjequote:Op woensdag 18 januari 2012 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. De optie om bij m'n ouders te zitten is een stuk makkelijker voor mij dan voor jou. Wel lastig dat je de campus niet af kan!
euh?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens de t&t is ie nog in het sorteercentrum
KUSJE VOOR IEDEREEN DIE HET NODIG HEEFTquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh en nog twee dingen:
1. er zijn vandaag een heleboel zielige dingen gepost maar het ging te hard om overal op te reageren, sorry daarvoor
2. wtf waarom zie ik mezelf ineens in allemaal sigs?
JE HEBT FANSquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh en nog twee dingen:
1. er zijn vandaag een heleboel zielige dingen gepost maar het ging te hard om overal op te reageren, sorry daarvoor
Ik heb je gewaarschuwdquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh en nog twee dingen:
Dat wilde ik net postenquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
KUSJE VOOR IEDEREEN DIE HET NODIG HEEFT![]()
Ik wilde het meteen doen toen je het had gezegd, maar vergeten en daarna was ik je quote kwijtquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh en nog twee dingen:
bij de T&T ja? Wazigquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euh?
online staat:
vandaag
12:00 - 14:30
Een verdwaalde userquote:
Ben ik ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht een vriendje van iemand hier ofzo, nou opzouten dan
Ja van mijquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik dacht een vriendje van iemand hier ofzo, nou opzouten dan
nee hoor, mannen/jongens mogen best meeposten, maar als ze irritant en bijdehant gaan doen hoeft het niet per sequote:
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VERDOMME![]()
Dan moet ik dus zaterdag naar het postkantoor /cry
Hé laat ik nou net beide zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, mannen/jongens mogen best meeposten, maar als ze irritant en bijdehant gaan doen hoeft het niet per se
maar bij jouw T&T zegt ie dus wel dat ie onderweg is?quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VERDOMME![]()
Dan moet ik dus zaterdag naar het postkantoor /cry
Maar ik ben keipopulair !! Heb fans en alles !!quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh en nog twee dingen:
Okéquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben keipopulair !! Heb fans en alles !!
Reageer op mij !! Doe het !!
Wat is deze, ik heb een baard.quote:
zie screenshot op vorige paginaquote:Op woensdag 18 januari 2012 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar bij jouw T&T zegt ie dus wel dat ie onderweg is?
.....!!!!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh dat had ik laatst ook. Pakket kwam uiteindelijk 4 dagen later pas_!
Welkeeeeequote:Op woensdag 18 januari 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig is mijn nieuwe game net wel binnen gekomen dus ik ga wel wat mensen op de meest mogelijke manieren afslachten
Goeden afreageermethode.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Gelukkig is mijn nieuwe game net wel binnen gekomen dus ik ga wel wat mensen op de meest mogelijke manieren afslachten
Sjaan, heb je geen buren die hem voor je kunnen aannemen?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
Die werken!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sjaan, heb je geen buren die hem voor je kunnen aannemen?
emoslinker.gif 2quote:
Ohquote:
Gupje.quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Komt omdat er geen recente foto op staat van mij met mijn beboste baard.
Werd gister nog 22 geschat door een 40 jaar oude vrouw ofso
14.gifquote:
MKquote:
en je bent? 17?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Komt omdat er geen recente foto op staat van mij met mijn beboste baard.
Werd gister nog 22 geschat door een 40 jaar oude vrouw ofso
oh gelukkig!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:05 schreef Incantrix het volgende:
Skjoe, lakje isser, superduperdankjewel![]()
Slim!quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik probeer te koffer wel zaterdag af te laten leveren
Mwah ben ik niet meer de jongstequote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mwah ben ik niet meer de jongste
Ik wist nietquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
wtf joysa sinds wanneer heb jij beebie !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |