topic openen in DIGquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
Iemand die toevallig weet wat je moet doen als je telkens "Internet explorer has stopped working" in beeld krijgt zodra je internet op wil starten?
Via google zeggen ze dat ik dan firefox moet installeren blabla, maaaar ik kan dus niet op internet
Firefox via een USB-stick erop gooien?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
Iemand die toevallig weet wat je moet doen als je telkens "Internet explorer has stopped working" in beeld krijgt zodra je internet op wil starten?
Via google zeggen ze dat ik dan firefox moet installeren blabla, maaaar ik kan dus niet op internet
quote:Try resetting Internet Explorer settings, Open Control Panel > Internet
Options > Advanced (tab) > under " Reset Internet Explorer settings, click
"Reset".
Start > Help > Type in " Reinstall Internet Explorer " (without the quotes)
You'll get 60 results - start with the first - Repair Internet Explorer.
There doesn't seem to be a way, anymore, to reinstall just IE7 in Vista -
you'd have to reinstall the OS - but asking for it doubles the Help hits.
It's probably an Add-on/Plug-in causing your grief. Start it with Add on's
disabled and see what you come up with.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
topic openen in DIG
srsly, je wordt daar snel geholpen als je het duidelijk uitlegt

xdquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
Ik werd vandaag bij fitness in gedeeld met een andere gast.
Die deed alles wat ik deed 15 kilo zwaarder, 10x makkelijker.
Wat?quote:
Dat tweede heb ik al geprobeerd en dat werkt nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Firefox via een USB-stick erop gooien?Dit schijnt ook te werken btw:
[..]
Nee, alleen in Amerika.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:26 schreef Allure_ het volgende:
is seizoen 5 van jersey al op mtv bezig? toch niet?
Alleen als je Great Teacher Onizuka bent mag dat.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gaan jullie me haten als ik vertel dat ik afgelopen weekend als 25plusser een meid van net 17 kk hard heb geboeld?
beat zyn assquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n bijdehand joch zegt dat seizoen 5 hier al op mtv is, en nu was ik helemaal door de war
oh wacht ik las het verkeerdquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Gaan jullie me haten als ik vertel dat ik afgelopen weekend als 25plusser een meid van net 17 kk hard heb geboeld?
Smack 'm.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo'n bijdehand joch zegt dat seizoen 5 hier al op mtv is, en nu was ik helemaal door de war
traanfoto.jpgquote:Op donderdag 19 januari 2012 19:47 schreef Allure_ het volgende:
omg vinny eruit ik moest huilen
neehehehehe
Pics ter bewijsvoering.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:42 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Even serieus hè, waar komt die belabberde schrijfstijl zo nu en dan vandaan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:53 schreef Allure_ het volgende:
hij blijft maar zeggen nee hoor is seizoen 5 nu op tvkk
dan kijk ik om half 10 wel even voor de zekerheid =$
quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Even serieus hè, waar komt die belabberde schrijfstijl zo nu en dan vandaan?Is het een gimmick of meme ofzo?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:18 schreef Allure_ het volgende:
Ally kom anders eens met harde argumenten ipv die kaolo plaatjes. zo lame dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |