Ik dacht dat je altijd minder krijgt dan waarvoor ze hem weer gaan verkopen...quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef Rekkie het volgende:
Dat de waarde doorgaans lager ligt dan waar ze hem uiteindelijk voor gaan verkopen.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:52 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd minder krijgt dan waarvoor ze hem weer gaan verkopen...![]()
Maar ik heb hier dan ook echt helemaal geen ervaring mee.
Dan moet ik de vraag herformuleren.quote:
Tja, een nieuwe auto gaat het echt niet worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:09 schreef mvdejong het volgende:
Overigens is de meest lucratieve manier om van je oude auto om deze in te ruilen bij de aanschaf van een nieuwe auto bij een dealer, die zijn vaak bereid verlies te pakken op de inruil om maar te verkopen. Maar goed, dan moet je ook accepteren dat je alweer een paarduizend euro armer wordt op het moment dat je je nieuwe aanwinst over de drempel van de dealer rijdt.
bij inruil bepaalt de verkoper of ie m zelf gaat verkopen of doorschuift naar de handel,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:43 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Tja, een nieuwe auto gaat het echt niet worden.
Iemand die het verschil weet tussen Inruil en Inruil-op-handelsbasis?
Dit is idd wel waar. Kreeg bij de aanschaf van mijn laatste auto 11500 terug voor een auto die volgens de ANWB ongeveer 9000 dealer verkoopprijs wasquote:Op woensdag 18 januari 2012 14:09 schreef mvdejong het volgende:
Overigens is de meest lucratieve manier om van je oude auto om deze in te ruilen bij de aanschaf van een nieuwe auto bij een dealer, die zijn vaak bereid verlies te pakken op de inruil om maar te verkopen. Maar goed, dan moet je ook accepteren dat je alweer een paarduizend euro armer wordt op het moment dat je je nieuwe aanwinst over de drempel van de dealer rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop