Dat was als grapje bedoeld Gray.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:46 schreef Gray het volgende:
[..]
In BNW feedback blijkbaar. Wist alleen niet dat "doet zoals je ontmoet" bij jou vandaan komt. Dacht altijd dat dat de bijbel was. Of ikzelf.![]()
Deze kende ik nog niet:
Willem Kloos
Ik ween om bloemen in de knop gebroken,
en vóor den uchtend van haar bloei vergaan.
Ik ween om liefde die niet is ontloken,
en om mijn harte dat niet werd verstaan.
Drs. P.
Ik ween om bloemen in de knop gebroken.
En vóor de uchtend voor haar bloe vergaan
Ik had er zeven vijftig in gestoken.
Je zou zo'n rotzak ongelukkig slaan.
http://teunisbunt.blogspot.com/2012/01/dichters-als-u-en-ik.htmlquote:Laat ik daarom eindigen met een kwatrijn dat Gerrit Komrij schreef, met een knipoog naar Kloos:
Ik ben een God in ´t diepst van mijn gedachten
En zit in ´t binnenst van mijn ziel ten troon
Maar verder ben ik helemaal gewoon,
Met haaruitval en spijsverteringsklachten.
Soms kijk je naar buitenquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een moeder die fluit, dat klinkt niet goed
breng haar snel een inhaler, anders gaat ze doedt
Stúkken , zo'n mooi gedicht gaat mij niet lukkenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:03 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Soms kijk je naar buiten
glinsterende ruiten
regent het daarbuiten ?
hoor de vogels fluiten
sneeuwklokjes bengelen
ik ga gauw naar buiten, moeder natuur begint te spruiten.
Is het zo beter ?
Bedankt !!quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stúkken , zo'n mooi gedicht gaat mij niet lukken
Ze gaan ook per pondje weg hoor ? Slechts 6,95quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was als grapje bedoeld Gray.
Omdat Gertje hier alle cliché's die je maar kunt bedenken uit zijn mouw schudt vermoedde ik dat hij wie goed doet goed ontmoet al eerder gepost had
Ach, éénoog was koning in het land der blindenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:45 schreef Loppe het volgende:
Er stond een meisje met een glazen oog
achter de copycenter-toog.
Waarom haal je van alles weg of pas je het aan?quote:
Ik zag/voelde mezelf nogal vaak voorbij komen ineens...Vandaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Waarom haal je van alles weg of pas je het aan?
Het is jouw topic.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:56 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik zag/voelde mezelf nogal vaak voorbij komen ineens...Vandaar.
Die uitspraak is van mij en ik kan niet dichten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat is tof om te horen !! Maar stomme vraag, ik ken de uitspraak niet, wat betekend dat, molen die graven ? Of zou je meer willen schrijven of posten hier? Mocht dat het zijn leef je uit hé Niets is van mij, ik ben slechts de ts..
Niemands meesterquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:09 schreef Lavenderr het volgende:
In de beperking toont zich de meester.
Ga vooral jezelf niet betichten van het niet kunnen dichten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Die uitspraak is van mij en ik kan niet dichten.
Want dichten kan iedereen,quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ga vooral jezelf niet betichten van het niet kunnen dichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |