Jup je blijf 2e keus en dat heb je in de gaten en dan neem je het minder serieus en geef je er minder om.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:52 schreef happyday87 het volgende:
Tja... Het feit alleen al dat iemand nog zoveel aan zn ex denkt geeft natuurlijk niet echt een goed gevoel. Dan voel je je toch een beetje 2e keus toch?
Idd, beter geen relatie dan met hem.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:52 schreef happyday87 het volgende:
Tja... Het feit alleen al dat iemand nog zoveel aan zn ex denkt geeft natuurlijk niet echt een goed gevoel. Dan voel je je toch een beetje 2e keus toch?
Wat een gelul. Ik heb een hele lieve vent en benijd vriendinnen met fout mannen en dito relaties totaal niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:05 schreef Frag_adder het volgende:
TS je geeft het antwoord inderdaad zelf al, interessanter is, waarom ben je zo?
[..]
is gewoon natuurlijk hoor. Menig man gaat ook liever voor de spannende vrouw dan voor het muurbloempje. Mannen die altijd lief zijn zijn niet interessant, net zoals vrouwen die altijd lief zijn. Ga nou niet pretenderen dat jij als man anders bent
Waarom... Als die afstand te ver is voor ze? Wat doen ze dan fout?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:20 schreef happyday87 het volgende:
@ Kluts: het is alleen wel lastig als je voor de "goede" mannen niet zo veel voelt toch? Je moet wel iets voelen wil je een relatie aangaan.
Zijn mannen die toch geen vaste relatie willen of die bijv afstand te ver vinden foute mannen trouwens?
Want ik denk bij foute mannen eigenlijk alleen aan vreemdgangers... Want die zijn in hun handelen echt fout bezig; iemand die tot de conclusie komt niet voor een vaste relatie te willen gaan oid is inprincipe niet fout maar legitiem bezig, ook al is het voor mij niet leuk..
Nee, je zet het neer als een vraag waarin het overkomt alsof je het niet weet. Ipv dat jij zegt een mening te hebben dat ze niet fout zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:27 schreef happyday87 het volgende:
Ik zeg juist dat ik een reden als "de afstand is te ver" niet persé fout vindtNet zoals het niet fout is als iemand erachter komt toch niet klaar te zijn voor een relatie ofzo.
Ik vind eigenlijk alleen vreemdgaan echt fout, want dat is bedriegen.
Ja maar je zet je wel erg onderdanig neer.. Je mening komt dus niet al te sterk over..quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:33 schreef happyday87 het volgende:
NietesIk zeg toch in de laatste alinea "want ik denk bij fout mannen eigenlijk alleen maar aan vreemdgangers...". Daar geef ik dus aan wat ik denk; mijn mening dus?
Anyway.. Ik vind het natuurlijk ook slecht als een man z'n vrouw onderdrukt. Of als een vrouw haar man onderdruktWant die heb je ook.
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:50 schreef happyday87 het volgende:
Oke.. Bedankt voor de tip. Ik weet niet waar je precies op doelt, maar bedankt
Is hij leuk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:57 schreef happyday87 het volgende:
Je doet me denken aan mn laatste date
Als jij het doet is het nergens op gebaseerd lijkt me?quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:45 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Moet ik hem inkoppen of doet iemand anders het.....
Klinkt niet als mij sorryquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:46 schreef happyday87 het volgende:
Hij heeft ook al meteen wat op- en aan te merken, vertelt me dat ik niet moeilijk moet denken (en zegt indirect dat ie dat zelf ook zo vaak doet) en lacht hard om mijn sarcasme (en soms vraag ik me af of hij snapt dat ik een grapje maak, of dat hij denkt dat ik serieus ben).
jawel, op jou voorzetquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij het doet is het nergens op gebaseerd lijkt me?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |