Um, nee, dat betekent "ik ben een mietje en weet niet echt wat ik wil".quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef DikBoek het volgende:
(Als iemand roept "we moeten snel afspreken" dan betekent dat bijzonder weinig meer dan: ik vond het in het verleden altijd gezellig met jou).
Dat kwam in mij ook meteen naar boven nadat ik het stukje las.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Dagkaart het volgende:
Ik denk dat je je eigen antwoord al geeft!
wij zijn gewoon goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef Arsenal2012 het volgende:
[..]
Dat kwam in mij ook meteen naar boven nadat ik het stukje las.
Jaa liever voor de klootzakjes gaan, en dan achteraf huilen als die je weer wat flikt en dan klagen dat er geen lieve mannen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef NanaVonB het volgende:
herkenbaat...lieve mannen zijn saai en raak je snel op uitgekeken, het is niet zo zeer dat je die jongens leuk vindt, maar de spanning die er bij komt kijken en het onbereikbare, misschien moet je je er even een tijdje niet mee bezig houden en puur je op jezelf richten, ontdekken wie je bent wat je wilt..
Of wacht gewoon net zo lang tot je kinderwens de boventoon voert, dan is zo'n lieve man ineens precies wat je hebben moet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef NanaVonB het volgende:
herkenbaat...lieve mannen zijn saai en raak je snel op uitgekeken, het is niet zo zeer dat je die jongens leuk vindt, maar de spanning die er bij komt kijken en het onbereikbare, misschien moet je je er even een tijdje niet mee bezig houden en puur je op jezelf richten, ontdekken wie je bent wat je wilt..
De alinea over je eigen bindingsangst en dat je jezelf niet helemaal geeft. Doe het goed of doe het niet zeg ik altijd.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:24 schreef happyday87 het volgende:
@ dagkaart en Arsenal: wat is mijn eigen antwoord dan?
QFTquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Jaa liever voor de klootzakjes gaan, en dan achteraf huilen als die je weer wat flikt en dan klagen dat er geen lieve mannen zijnVrouwen...
Ik zie ook niet direct een patroon, hoor. Het is gewoon even zoeken voordat je de ware hebt gevonden. Negen van de tien keer blijkt gewoon dat het er niet in zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef DikBoek het volgende:
Ik denk dat je je er niet te druk over moet maken, ik zie namelijk niet direct een patroon.
Het kan heel goed dat je iemand waar het goed mee klikt nog niet bent tegengekomen, maar als je weet dat je met dit soort dingen zit, kan het dan niet handig zijn daar eerst eens naar te kijken? Het zijn dingen waarvan ik denk dat het niet anders kan dat je ze in een mogelijke relatie mocht die tot stand komen geheid tegen gaat komen, en hoewel een relatie er afleiding van kan bieden blijft het wel iets wat in jou zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef happyday87 het volgende:
Ik moet erbij zeggen dat ik zelf aan bindingsangst bij mezelf denk omdat ik eigenlijk nog nooit voor 100% me heb kunnen geven in een relatie: ik krijg het altijd erg benauwd als een man dichtbij komt en vind het ook moeilijk om mezelf te laten zien.
is gewoon natuurlijk hoor. Menig man gaat ook liever voor de spannende vrouw dan voor het muurbloempje. Mannen die altijd lief zijn zijn niet interessant, net zoals vrouwen die altijd lief zijn. Ga nou niet pretenderen dat jij als man anders bentquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Jaa liever voor de klootzakjes gaan, en dan achteraf huilen als die je weer wat flikt en dan klagen dat er geen lieve mannen zijnVrouwen...
Bedankt voor deze "nuttige" bijdrage. Als je geen laffe hond bent, dan vertel je ons hoe jouw score is.quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Als je op jouw leeftijd al zoveel mannen meegemaakt hebt ben je wel een beetje een sletje
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:42 schreef Heinlein het volgende:
[..]
Bedankt voor deze "nuttige" bijdrage. Als je geen laffe hond bent, dan vertel je ons hoe jouw score is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |