abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106932096
Heej,

Ik ben hier al een tijdje over aan het nadenken en wie weet kunnen jullie me helpen!

Het is namelijk zo, dat ik altijd op mannen val waar het niet lekker mee loopt.

De een gaat vreemd, de ander zet zich niet echt in voor de relatie en denkt dat "ik het liever wil dan hij", weer een ander komt tot de conclusie dat lange afstand voor hem niet werkt, weer aan ander "wil geen relatie", en dan heb ik nog de mannen die na het daten me aan het lijntje houden: ze blijven soms smsen "we moeten snel afspreken!" maar komen niet tot een concreet plan.

Tuurlijk heb ik ook mannen ontmoet die wel enthousiast waren! Gelukkig maar...

Maar bovengenoemde dingen komen in meerdere mate voor!

En nou zit ik te denken, ligt het aan mij... Wat gaat er toch mis?

Ik moet erbij zeggen dat ik zelf aan bindingsangst bij mezelf denk omdat ik eigenlijk nog nooit voor 100% me heb kunnen geven in een relatie: ik krijg het altijd erg benauwd als een man dichtbij komt en vind het ook moeilijk om mezelf te laten zien.

En er zijn ook wel redenen bij die mannen te noemen die niet willen, bijvoorbeeld dat ze nog met een ex in het hoofd zitten of in de jeugd dingen hebben meegemaakt.

Maar ik vraag me af of ik met dit soort analyses niet te diep nadenk en dat het eigenlijk simpel is waarom ik toch telkens dit soort mannen aantrek waardoor het met mij in de liefde niet wil vlotten.

Iemand enig idee?
pi_106932972
Ik denk dat je je eigen antwoord al geeft!
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 22:47:29 #3
323372 DikBoek
Ook lekker met kaas.
pi_106933162
Ik denk dat je je er niet te druk over moet maken, ik zie namelijk niet direct een patroon. Behalve dan dat je je misschien iets minder illusies moet maken over mensen. (Als iemand roept "we moeten snel afspreken" dan betekent dat bijzonder weinig meer dan: ik vond het in het verleden altijd gezellig met jou). Er gaat weleens wat mis. Och, dat hoort erbij.
Maar laten we wel wezen, dat was natuurlijk al lang duidelijk.
pi_106935199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef DikBoek het volgende:
(Als iemand roept "we moeten snel afspreken" dan betekent dat bijzonder weinig meer dan: ik vond het in het verleden altijd gezellig met jou).
Um, nee, dat betekent "ik ben een mietje en weet niet echt wat ik wil".

Misschien moet je eens een wat betere selectieprocedure ontwikkelen als je steeds met dit soort dweebs eindigt. Voor de rest, als jij je niet 100% hebt kunnen geven heb je gewoon nog niet de juiste kerel gevonden die jou 100% kan nemen.
pi_106935518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:43 schreef Dagkaart het volgende:
Ik denk dat je je eigen antwoord al geeft!
Dat kwam in mij ook meteen naar boven nadat ik het stukje las.
pi_106935687
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef Arsenal2012 het volgende:

[..]

Dat kwam in mij ook meteen naar boven nadat ik het stukje las.
wij zijn gewoon goed.
pi_106935813
Advies: Geen TV kijken.
pi_106936898
herkenbaat...lieve mannen zijn saai en raak je snel op uitgekeken, het is niet zo zeer dat je die jongens leuk vindt, maar de spanning die er bij komt kijken en het onbereikbare, misschien moet je je er even een tijdje niet mee bezig houden en puur je op jezelf richten, ontdekken wie je bent wat je wilt..
pi_106944783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef NanaVonB het volgende:
herkenbaat...lieve mannen zijn saai en raak je snel op uitgekeken, het is niet zo zeer dat je die jongens leuk vindt, maar de spanning die er bij komt kijken en het onbereikbare, misschien moet je je er even een tijdje niet mee bezig houden en puur je op jezelf richten, ontdekken wie je bent wat je wilt..
Jaa liever voor de klootzakjes gaan, en dan achteraf huilen als die je weer wat flikt en dan klagen dat er geen lieve mannen zijn :') Vrouwen...
pi_106945779
Mss je eens durven openstellen?
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:14:43 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_106946871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:21 schreef NanaVonB het volgende:
Of wacht gewoon net zo lang tot je kinderwens de boventoon voert, dan is zo'n lieve man ineens precies wat je hebben moet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_106947069
Sweet irony..
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_106960865
@ dagkaart en Arsenal: wat is mijn eigen antwoord dan :)?
  woensdag 18 januari 2012 @ 20:25:04 #14
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_106963546
TS valt gewoon op foute mannen.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_106975245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:24 schreef happyday87 het volgende:
@ dagkaart en Arsenal: wat is mijn eigen antwoord dan :)?
De alinea over je eigen bindingsangst en dat je jezelf niet helemaal geeft. Doe het goed of doe het niet zeg ik altijd.
pi_106975557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Jaa liever voor de klootzakjes gaan, en dan achteraf huilen als die je weer wat flikt en dan klagen dat er geen lieve mannen zijn :') Vrouwen...
QFT
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 19 januari 2012 @ 07:42:21 #17
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_106978796
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef DikBoek het volgende:
Ik denk dat je je er niet te druk over moet maken, ik zie namelijk niet direct een patroon.
Ik zie ook niet direct een patroon, hoor. Het is gewoon even zoeken voordat je de ware hebt gevonden. Negen van de tien keer blijkt gewoon dat het er niet in zit.

De kans is gewoon niet zo groot dat de chemie goed zit. En als dat wél een keer het geval is, dan zijn er nog allerlei andere zaken waardoor het niet kan werken, bijv. als de ander net uit een relatie komt, in een andere levensfase zit, de lange-afstand niet ziet zitten enz.

Het is de wet-van-de-grote-getallen, je moet heel wat potentieel materiaal tegenkomen voordat je succes hebt.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
pi_106978996
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:26 schreef happyday87 het volgende:
Ik moet erbij zeggen dat ik zelf aan bindingsangst bij mezelf denk omdat ik eigenlijk nog nooit voor 100% me heb kunnen geven in een relatie: ik krijg het altijd erg benauwd als een man dichtbij komt en vind het ook moeilijk om mezelf te laten zien.
Het kan heel goed dat je iemand waar het goed mee klikt nog niet bent tegengekomen, maar als je weet dat je met dit soort dingen zit, kan het dan niet handig zijn daar eerst eens naar te kijken? Het zijn dingen waarvan ik denk dat het niet anders kan dat je ze in een mogelijke relatie mocht die tot stand komen geheid tegen gaat komen, en hoewel een relatie er afleiding van kan bieden blijft het wel iets wat in jou zit.

Zulke dingen kunnen meespelen in het hoe je (onbewust) mogelijk partners uitzoekt, dan kan het veiliger zijn voor iemand waarvan je weet ''dit wordt uiteindelijk toch niet; hij zal nooit echt dichtbij me komen'' en dan kan het niet anders dan dat het 'fout' afloopt (fout tussen '' omdat het eigenlijk precies zo gaat als bedoelt).
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:05:10 #19
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106979623
TS je geeft het antwoord inderdaad zelf al, interessanter is, waarom ben je zo? :)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:08 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

is gewoon natuurlijk hoor. Menig man gaat ook liever voor de spannende vrouw dan voor het muurbloempje. Mannen die altijd lief zijn zijn niet interessant, net zoals vrouwen die altijd lief zijn. Ga nou niet pretenderen dat jij als man anders bent ;)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:06:13 #20
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_106979642
Als je op jouw leeftijd al zoveel mannen meegemaakt hebt ben je wel een beetje een sletje :@
From feudal serf to spender.
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:42:55 #21
356451 Heinlein
Realiteit, I has it
pi_106980346
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:06 schreef S1nn3rz het volgende:
Als je op jouw leeftijd al zoveel mannen meegemaakt hebt ben je wel een beetje een sletje :@
Bedankt voor deze "nuttige" bijdrage. Als je geen laffe hond bent, dan vertel je ons hoe jouw score is.
De waarheid is hard, maar dat maakt het niet minder waar
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:49:13 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_106980463
op je 87ste zou je wel moeten weten hoe een man is, lijkt me?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 19 januari 2012 @ 10:53:27 #23
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_106981836
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:42 schreef Heinlein het volgende:

[..]

Bedankt voor deze "nuttige" bijdrage. Als je geen laffe hond bent, dan vertel je ons hoe jouw score is.
Wat wil je weten? :)
From feudal serf to spender.
pi_106982501
TS ik ken nog een aantal meiden die het zelfde vervelende trekje hadden.
Ik was hier de rebound zal jij vast ook hebben gedaan.(vond ik niet erg het hield me bezig terwijl ik op mijn zoektocht was en zorgde voor uitermate leuke situaties)
Het is of aanpassen of uitgelachen worden. eentje werd vroeg zwanger (vond ik grappig).
De ander verhuisde naar een of ander kutdorpje met een triest jochie dat ging mis en kwam terug en kwam tot de ontdekking dat haar vriendinnen haar gedumpt hebben.
De ander is kassa vrouw geworden en is best vet geworden. :r :r
Ik kon hieruit opmaken dat als je als vrouw date dat dit je persoonlijkheid best wel veranderd en dat het lijkt op Russisch roulette.(sommige werden er beter van)

Ik raad je aan om even goed over jezelf na te denken. (en je niet elke keer door een of ander dom mannetje uit te laten wonen.)
Er is vast wel een lieve man die je kan onderhouden. je moet gewoon niet op elke piemel duiken.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_106984962
@ Sinn3rs: Ik noem hier ervaringen die ik de afgelopen 9 jaar heb meegemaakt hoor :D Dus wees maar niet bang, ik ben echt totaal geen slet ;) Het gaat om korte relaties en dates mijn ervaringen, en ik heb niet elke week 20 dates. Gewoon zo af en toe, als er wat op mn pad komt.

@dagkaart: thanks, daar zit een deel van mn antwoord in inderdaad.

@ Heinlein/canillas: ik denk idd ook dat ik de ware nog tegen het lijf moet lopen.
Het klopt dat er best wat mannen waren waarvan ik achteraf denk: waarom ging ik eigenlijk met ze daten, wat was nou precies de klik... (meestal vind ik iemand dan aantrekkelijk bijv.) Maar er zaten ook mannen bij waarmee het wel echt klikte, maar dan vind ik ze vaak toch niet leuk (/aantrekkelijk) genoeg. Ik zie dan snel beren op de weg zegmaar.

@imanidiot: ik begrijp je stukje niet helemaal, maar jij bent dus wel eens rebound geweest.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook weleens heb meegemaakt dat iemand duidelijk nog met de ex in het hoofd zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')