Ik ging swatches kijken. Vrolijk wel, boeiend niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso niet meteen, zo boeiend is 'ie niet volgens mij.
Ik gaf je al een heul goeden tipquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom eens met tips hoe ik het bordje terug kan/moet geven, zodat ik zo min mogelijk last van ze heb, DANK U!
'ik kom f snel het bordje terug brengen voor ik weg moet'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom eens met tips hoe ik het bordje terug kan/moet geven, zodat ik zo min mogelijk last van ze heb, DANK U!
Langsrennen en zeggen "HIER, VANGEN!"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
'ik kom f snel het bordje terug brengen voor ik weg moet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de deur leggen, aanbellen en wegrennen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je een statement wil maken geeft je het terug met de taart er nog bij
Ik lachte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
Aanbellen, bordje op de grond, kapotstampen en dan zeggen 'Ik heb hem toch gekregen?'
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"
Mwehehehehe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
Aanbellen, bordje op de grond, kapotstampen en dan zeggen 'Ik heb hem toch gekregen?'
Ik moest heeeeeeeel hard lachenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"
Dan zal je toch moeten verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien tip, alleen wil ik daarna minder met ze te maken hebben, maar wel op een goeie manier want:
1. ze moeten mijn pakjes wel blijven aannemen (90% van mijn pakjes wordt bij hun afgeleverd)
2. we willen nog een schutting plaatsen waarbij we willen dat zij meewerken en het liefst ook nog meebetalen
dan wacht ik wel tot ze dood zijn. Beide net 83 geworden, dus dat kan HOOP IK toch niet meer zooooooooooooo lang duren, toch??????quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zal je toch moeten verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |