Ik ging swatches kijken. Vrolijk wel, boeiend niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sowieso niet meteen, zo boeiend is 'ie niet volgens mij.
Ik gaf je al een heul goeden tipquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom eens met tips hoe ik het bordje terug kan/moet geven, zodat ik zo min mogelijk last van ze heb, DANK U!
'ik kom f snel het bordje terug brengen voor ik weg moet'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar kom eens met tips hoe ik het bordje terug kan/moet geven, zodat ik zo min mogelijk last van ze heb, DANK U!
Langsrennen en zeggen "HIER, VANGEN!"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
'ik kom f snel het bordje terug brengen voor ik weg moet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de deur leggen, aanbellen en wegrennen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je een statement wil maken geeft je het terug met de taart er nog bij
Ik lachte hardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
Aanbellen, bordje op de grond, kapotstampen en dan zeggen 'Ik heb hem toch gekregen?'
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"
Mwehehehehe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
Aanbellen, bordje op de grond, kapotstampen en dan zeggen 'Ik heb hem toch gekregen?'
Ik moest heeeeeeeel hard lachenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef BGTes het volgende:
Goeden matigen:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OF ZO WACHTEN EN DAN ALS ZE OPEN DOET ER HEEL HARD OP STAMPEN EN DAN ZEGGEN "WAT, IK HEB HET TOCH GEKREGEN EINZ"
Dan zal je toch moeten verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien tip, alleen wil ik daarna minder met ze te maken hebben, maar wel op een goeie manier want:
1. ze moeten mijn pakjes wel blijven aannemen (90% van mijn pakjes wordt bij hun afgeleverd)
2. we willen nog een schutting plaatsen waarbij we willen dat zij meewerken en het liefst ook nog meebetalen
dan wacht ik wel tot ze dood zijn. Beide net 83 geworden, dus dat kan HOOP IK toch niet meer zooooooooooooo lang duren, toch??????quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zal je toch moeten verhuizen
Gewoon helemaal niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:36 schreef Debsterr het volgende:
Gewoon zorgen dat je het bordje geeft terwijl je wederhelft al doorloopt richting auto: "Hoi ik wil het snel afgeven anders staat het zo lang bij ons maar we moeten nu echt weg!"
Beide wel zeer nuttige tips! Thanks!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet!
Oh edit...ik lees net van de pakjes
een cake bakken en die op het bordje doen en dan terug geven...![]()
Mijn oma is 90 en woont nog steeds zelfstandigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan wacht ik wel tot ze dood zijn. Beide net 83 geworden, dus dat kan HOOP IK toch niet meer zooooooooooooo lang duren, toch??????![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:37 schreef milka82 het volgende:
ik las het verhaal, zag het bordje en ik kon alleen maar denken:![]()
Lekkere buren heb jij Kip...
O hai trouwens, weekendoftewel mijn werkdagen zitten er weer op
Voor je het weet gaat ze je baklessen gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[..]
Beide wel zeer nuttige tips! Thanks!![]()
![]()
Een beetje een vies cakeje dan, heel droog ofzo, of is dat gemeen?
Ik kán natuurlijk een paar keer Noro-virus en MRSA meenemen vanuit het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn oma is 90 en woont nog steeds zelfstandig
ook weer waar....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor je het weet gaat ze je baklessen geven
Of een pakketje met antrax laten bezorgen bij jezelf en dat zij het dan aannemenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kán natuurlijk een paar keer Noro-virus en MRSA meenemen vanuit het ziekenhuis
En dan doet het *POEF*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of een pakketje met antrax laten bezorgen bij jezelf en dat zij het dan aannemen
Bestelling bij PABO doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan doet het *POEF*![]()
Ik zie mijn buurman er ook wel voor aan dat hij elk pakketje onderzoekt en schudt voor hij het bij ons komt brengen
mail dan wel die spin mee uit dat mailtjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik m'n docent mailen hoe ze de giraffe vond?
Die met het missende pootje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
mail dan wel die spin mee uit dat mailtje
(je weet wel welke ik bedoel toch?)
Ik loop al regelmatig in mijn übersexy pyama door het huis heen, helpt ook nietquote:
Ja die jaquote:
maar mijn buren niet, dus daar gaat de grapquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:46 schreef milka82 het volgende:
jaaa, met de discrete verpakking.... not! Elke postbode weet precies waar het vandaan komt
quote:Deze mousse is speciaal ontwikkeld voor gekleurd en ongekleurd haar
Voor jou misschien ik vind het fijne shampooquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:47 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.beautyscene.nl(...)r_marieke_van_#tvoh_
wat een onzin. Die shampoo en conditioner zijn beide überkut... daarnaast zorgen schuim en haarlak nou niet echt voor verzorging en gaat mijn krullenhaar er dan alleen maar enorm van pluizen en klitten en wordt het er alleen maar droger van
Jij hebt toch geen krullen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor jou misschien ik vind het fijne shampoo
Pff die hele site is vol sponsorsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen krullen?
En ik moet toegeven, als iemand zo duidelijk alles van Wella heeft en dat ook zo op de foto komt, vraag ik me af of er geen sponsor-element in die post zit...
Voor droog krulhaar vind ik het niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor jou misschien ik vind het fijne shampoo
no pain no game *sjtttt*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef BGTes het volgende:
Er zitten harsstrips op mijn wenkbrauwen (het stukje bij het begin van je wenkbrauwenDe mijne beginnen iets te vroeg
)
Ik wil ze er niet meer afhalen
Yep dat dus!quote:
Gewoon laten zitten joh!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef BGTes het volgende:
Er zitten harsstrips op mijn wenkbrauwen (het stukje bij het begin van je wenkbrauwenDe mijne beginnen iets te vroeg
)
Laten zitten en zeggen dat het hip isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef BGTes het volgende:
)
Klopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen krullen?
En ik moet toegeven, als iemand zo duidelijk alles van Wella heeft en dat ook zo op de foto komt, vraag ik me af of er geen sponsor-element in die post zit...
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat van de week toch te zeiken op mijn buren en dat we beide hun verjaardag waren vergeten (Freudiaans jonguh, jeweetz!)
Die verjaardag werd dus afgelopen zaterdag, zondag en maandag gevierd![]()
Maar goed, wij dus vergeten, boeiend want ik wilde toch al niet
Score dacht ikDubbele score toch? Niet geweest en toch taartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Volgens mij was het doel ook een beetje contact vermijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dubbele score toch? Niet geweest en toch taart
ja dat dus....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij was het doel ook een beetje contact vermijdenEn dat is dus gefaald.
Heeft het iets met holografische nagellak te maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het even kort doorgespit en ik hoop toch niet dat iemand hier zijn master mee gehaald heeft....
Uitleggen hoe je aan het woord internagellactisch komt![]()
![]()
![]()
Maar goed, ik ga even eten
en harsresten in je wenkbrauwen die je eruit kunt pulken O*quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef BGTes het volgende:
Trek ik die strips eraf, zit er nog evenveel haar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Samenvoeging werd uitgelegd.... like.... DUH!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heeft het iets met holografische nagellak te maken?
het heeft enige historie bij onsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
Naja contact, alleen even bordje aannemen.
Overigens ben ik ook altijd heel goed in snel naar binnengaan als de buurman weer naar buiten komtGaat altijd over hetzelfde onderwerp bij die man.
quote:
yep, zekers....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Jeuzus wat heeft dat beautyscene-figuur een hoop makeuptroep
HELD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb ik de neiging om het nog iets dieper weg te halen, tot daar waar het echt vol begint te worden. Hier heb ik het vanaf precies boven mijn ooghoek weggehaald. Ben er nog niet over uit
quote:Stap 5:
Droog nu je haar droog met een föhn met diffuser. Het liefste de laagste blaasstand en de hoogste warmtestand. En je weet het vast al: ook dit weer ondersteboven. Dat hoeft niet de hele tijd. Ga niet te snel door je haar heen. Per deel haar even de tijd nemen om het te drogen en de krul er als het ware in drukken/knijpen met je handen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:08 schreef BGTes het volgende:
Niet verder weghalen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms heb ik de neiging om het nog iets dieper weg te halen, tot daar waar het echt vol begint te worden. Hier heb ik het vanaf precies boven mijn ooghoek weggehaald. Ben er nog niet over uit
Beetje bijplukken met een pincetje en dan netjes beetje bijtekenen tot je een ideale vorm hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
+1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet verder weghalen!
Beetje bijplukken met een pincetje en dan netjes beetje bijtekenen tot je een ideale vorm hebt.
plukje niet weghalen, alleen beetje temmen en wellicht beetje in een vorm "duwen" met borsteltje en wenkbrauwgel ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef BGTes het volgende:
Oke dus nog verder bijtekenen? Ik vind ze zo ook al prima maar dat plukje is dan zo stom, maar zonder is zo kaal
* BGTes probeert
ik gok dat dat niet helemaal zo bedoeld is.... hoop ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]wel de laagste blaasstand maar heel gezond wel de hoogste warmtestand op droog krullend haar gebruiken?
Beetje bijknippen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:10 schreef BGTes het volgende:
Oke dus nog verder bijtekenen? Ik vind ze zo ook al prima maar dat plukje is dan zo stom, maar zonder is zo kaal
* BGTes probeert
quote:DELFT - De mogelijk ontvoerde Delftse hond Goldy is terug bij haar baasje. Dat heeft de politie Haaglanden dinsdag bekendgemaakt.
Een vrouw meldde zich dinsdagochtend bij de bazin aan de deur dat zij het hondje van een andere vrouw moest afleveren.
Het goudkleurige teefje Goldy maakt het goed, stelt een zegsvrouw. De politie gaat nog wel onderzoeken hoe de vrouw die zich aan de deur meldde, aan het dier kwam.
„Maar het belangrijkste is dat Goldy weer terecht is”, vindt de politie.
De politie Haaglanden had een onderzoek naar de verdwijning van het 11-jarige beestje ingesteld, nadat haar bazin aangifte had gedaan van ontvoering.
Goldy werd sinds 13 december gemist. Een advertentie namens het hondje in de lokale krant Delft op Zondag deed vermoeden dat Goldy was ontvoerd. In de advertentie verweet Goldy haar eigenaresse dat zij haar een aantal keer alleen had gelaten.
De wijkagent onderzocht de verdwijning. De mogelijke ontvoering kreeg landelijke aandacht door een groot artikel in dagblad De Telegraaf.
Hoe kom je erbijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
(zag net bij de supermarkt en briefje hangen over haar vermissing. Maar dat dit verhaal erachter zat is dan wel weer grappig)
Echt fucking briljant!!!quote:Media trappen in Jeroen Krabbé-grap
Algemeen • Opmerkelijk • Geschreven door Stefan op 17-01-2012 @ 16:03
Het is een bekende running gag op Twitter dat als er iemand overlijdt meteen Jeroen Krabbé erbij wordt gehaald die natuurlijk de beste vriend van de overledene was, of het nu gaat om Theo van Gogh, Ghadaffi of zoals vandaag Piet Römer. Een tweet van een nep-Krabbé werd echter als echt overgenomen door de Volkskrant en het Parool.
Het nepaccount @JeroenKrabbé twitterde: "Tot mijn grote verdriet is goede vriend Piet vandaag van ons heen gegaan. Ik je missen vriend. Dit is dus mooi kut. Met K. U. T." De betreffende kranten namen dit meteen over. Tot grote hilariteit van heel Twitter. Jeroen Krabbé is in ieder geval trending. Of de echte Krabbé vandaag nog ergens gaat vertellen de beste vriend van Römer te zijn is niet bekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm eigenlijk zo slecht nog nietMorgen eens goed bij daglicht bekijken want dit ziet er best natuurlijk uit
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Media trappen in Jeroen Krabbé-grap
[..]
Echt fucking briljant!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:24 schreef BGTes het volgende:
De vorm ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm eigenlijk zo slecht nog nietMorgen eens goed bij daglicht bekijken want dit ziet er best natuurlijk uit
Ik zou wel een lichtere kleur potloodje nemen, dat ziet er wat rustiger uit denk ik, maar si nu moeilijk te zien omdat de foto donker is en je geen daglicht hebt enzoKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Oke top, thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De vorm ziet er goed uit
Ik zou wel een lichtere kleur potloodje nemen, dat ziet er wat rustiger uit denk ik, maar si nu moeilijk te zien omdat de foto donker is en je geen daglicht hebt enzo
Hormoonvreten of psychisch (of psychisch door hormonen, kan ook nogquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, jij hebt wat medische kennis toch?
Ik weet niet of je het meegekregen had, maar ik word op dit moment dus misselijk als ik niet aan het eten ben. En dat gebeurd ongeveer binnen 15-30 minuten. Ik zit de hele middag al te vreten en ik word er een beetje moe van. Heb nu sinds half 8 een 200gr.zak sla gegeten, een halve zak trekdrop en een klein zakje chips. Als ik aan het eten ben is het even weg. 21.05 heb ik gepost dat ik niet meer misselijk was door m'n zakkie chips. En nu begint het weer op te komen.
Ik begin er een beetje moe van te worden. Ik dacht dat het misschien aan hormonen zou kunnen liggen omdat ik net ongesteld ben geworden (vorige maand had ik ook ineens misselijkheid rondom m'n menstruatie, heb ik normaal nooit). Wat denk jij, zou dat kunnen?
Of zou het spychisch zijn?
Omdat je dan niets zietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef BGTes het volgende:
Mijn wenkbrauwen zien er wel mooier uit als ik geen bril op heb trouwens
Die winkel ligt naast mijn winkel, zo een rare mensen werken daarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip ik haat je met je l'occutane sale
Ik zie wel op googel dat zwangere vrouwen er nog wel eens last van hebben. Ben zeker niet zwanger, maar het zou dus wel door hormonen kunnen komen. Ik kijk het nog even aan, maar het is wel onmenselijk irritant.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hormoonvreten of psychisch (of psychisch door hormonen, kan ook nog)
Echt geen idee, dat kan van alles zijn joh.
Als je er over 3 dagen nog last van hebt mag je verder gaan denken aan je huisarts enzo
Nee jonge, goed zoals ik benquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nagel mag best wat kilo's aankomen dussed i no see a problem
hormonen zijn echt onwijs klote somsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie wel op googel dat zwangere vrouwen er nog wel eens last van hebben. Ben zeker niet zwanger, maar het zou dus wel door hormonen kunnen komen. Ik kijk het nog even aan, maar het is wel onmenselijk irritant.
[..]
Nee jonge, goed zoals ik ben
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je dan niets ziet
EINZ11!!!1!1
zulke mooie dingen maar ik mag niks kopen, dus steek ik jullie maar weer aanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kip ik haat je met je l'occutane sale
bijbel 2.0quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar is zwanger van God, het is een mirakel! Roep bambi voor het te laat is, we moeten een nieuwen bijbel schrijven!!!!
Die in Maastricht bedoel je dus? Ja die is vaagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die winkel ligt naast mijn winkel, zo een rare mensen werken daarOok altijd maar alleen en heel soms werken er twee mensen. Door de uitstraling dacht ik eerst altijd dat het een eenmanszaak was. Sinds een paar maanden weet ik pas dat het een keten is
Ik zit te denken wanneer ik mijn spiraal heb laten zetten en of het misschien tijd is voor een nieuwe. Maar volgens mij was ik 23, dus hij moet nog een jaartje doorkunnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hormonen zijn echt onwijs klote soms![]()
kan echt álles ontregelen
whateverquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee jonge je hebt er toch al 2 eigenlijk? Nieuwe en oude testament. Dus dan is het bijbel 2s
ik snap al die dingen niet, iPhone 4S en niet 5 ofzo... is me te wazigquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
iBible 2S.nu met extragratis wifi
Jepquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die in Maastricht bedoel je dus? Ja die is vaag![]()
Die in Den Haag is wel top, prima mensen de keren dat ik er was, en in een mooi stukje Den Haag, Hofkwartier
4S is aanpassingen aan toestel, maar niet genoeg om het een compleet ander model te noemen dus een s erachter ipv de 5quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap al die dingen niet, iPhone 4S en niet 5 ofzo... is me te wazig
Nee jonge, 4Stevequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
4S is aanpassingen aan toestel, maar niet genoeg om het een compleet ander model te noemen dus een s erachter ipv de 5
Kan best zijn dat je hormonen in je spiraal (Mirena toch?) nu zo afgenomen zijn dat je eigen überhormonen erdoor "prikken" in je bloed waardoor je je zo voelt. Gewone PMS dus (dat staat bij mij voor premenstrueel syndroom, perimenstrueel syndroom of postmenstrueel syndroomquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zit te denken wanneer ik mijn spiraal heb laten zetten en of het misschien tijd is voor een nieuwe. Maar volgens mij was ik 23, dus hij moet nog een jaartje doorkunnen.
Ik heb echt nooit last van andere dingen dan buikpijn, vind het zo vreemd dat ik dat nu wel heb.
Zou ik in de overgang zijn?
Klein slokje maar hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, cola helpt toch ook tegen misselijkheid?
*gaat cola pakken*
en de winkel Digro Steve?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en de 3gS was de iphone 3 g steve?
Nee toen was hij nog niet doodquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en de 3gS was de iphone 3 g steve?
Dat hoor ik wel vaker van mensen, maar da's voor mij echt een laatste optie als ik misselijk ben, bah, echt geen zin in cola dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, cola helpt toch ook tegen misselijkheid?
*gaat cola pakken*
Ook als ik dat ook voor m'n spiraal nooit gehad heb?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je hormonen in je spiraal (Mirena toch?) nu zo afgenomen zijn dat je eigen überhormonen erdoor "prikken" in je bloed waardoor je je zo voelt. Gewone PMS dus (dat staat bij mij voor premenstrueel syndroom, perimenstrueel syndroom of postmenstrueel syndroom)
dat kan best ja, je bent nu dus 9 jaar verder toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook als ik dat ook voor m'n spiraal nooit gehad heb?
Ik heb het altijd heel makkelijk gehad, alleen buikpijn, advil, klaar. (Sinds m'n spiraal ook geen advil meer nodig)
En Mirena ja.
Zover ik weet nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Klein slokje maar he
Maar heb je de laatste dagen last van maagzuur gehad?
Het is dat of verder met de drop of ander vreten, dan valt cola nog best wel meequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker van mensen, maar da's voor mij echt een laatste optie als ik misselijk ben, bah, echt geen zin in cola dan.
Nee, heb m'n mirena een jaar of 4, daarvoor een hele tijd niks en een jaar of 8 geleden de pil.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan best ja, je bent nu dus 9 jaar verder toch?
Of het is een seintje van het grote vliegende Spaghettimonster dat je kinderen moet gaan baren
En terechtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, heb m'n mirena een jaar of 4, daarvoor een hele tijd niks en een jaar of 8 geleden de pil.
En ik wil heul geen kinderen![]()
![]()
joh, gewoon even aankijken, zal allemaal wel meevallenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, heb m'n mirena een jaar of 4, daarvoor een hele tijd niks en een jaar of 8 geleden de pil.
En ik wil heul geen kinderen![]()
![]()
Daar ben ik ook echt niet bang voor hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, je gaat er vast niet dood van.
Zoals een oud arts die ik ken vaak zegt:
"Als het vanzelf gekomen is, zal het vast vanzelf weer gaan!"
KINDEREN VALLEN HEUL NIET MEEquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
joh, gewoon even aankijken, zal allemaal wel meevallen
ja dat denk ik ook...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoewel sommige mensen wel gedacht zullen hebben OMG 4steve kopen want hij was een eindbaas einzzz *tranen in ogen*
Dat klopt want ik vind het soms een beetje heel erg overpriced. Ik kan een eckten bazenlaptop kopen voor 1500 euro met microsoft ipv een niet zo'n hele goede macbook. Neemt niet weg dat mac betrouwbaarder is maar tochquote:
Je moet ze ook niet omhoog laten vallen, maar omlaag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KINDEREN VALLEN HEUL NIET MEE![]()
![]()
![]()
Sorry garpje
Mijn MacBookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat klopt want ik vind het soms een beetje heel erg overpriced. Ik kan een eckten bazenlaptop kopen voor 1500 euro met microsoft ipv een niet zo'n hele goede macbook. Neemt niet weg dat mac betrouwbaarder is maar toch
quote:
Mijn mac heeft mij hetzelfde gekost als de pc die ik ervoor hadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat klopt want ik vind het soms een beetje heel erg overpriced. Ik kan een eckten bazenlaptop kopen voor 1500 euro met microsoft ipv een niet zo'n hele goede macbook. Neemt niet weg dat mac betrouwbaarder is maar toch
Snel uitkotsen er zaten microchips in zodat ze in jullie hersenen kunnen kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Hap hap, laatste hapje taart naar binnen![]()
Het was ook echt pistache, my fav!![]()
![]()
Dan had je een bazenpc of een dure crappcquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Mijn mac heeft mij hetzelfde gekost als de pc die ik ervoor had![]()
O nee, 100 euro meer
emoslinger.gifquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snel uitkotsen er zaten microchips in zodat ze in jullie hersenen kunnen kijken
OH NEE, NANOCHIPS!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Snel uitkotsen er zaten microchips in zodat ze in jullie hersenen kunnen kijken
Dat laatste heb ik nooit last vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je goed omgaat met je laptop is hij altijd betrouwbaar. En een mac gaat ook kapot. En als ie niet kapot gaat wil je na verloop van tijd toch een andere dus dan koop je toch weer een nieuwe. Dus.
Mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb liever een rijbewijs dan een macbook atm
Ik had een bazenpc (die alsnog na 4 jaar heul kapot was) en heb nu een goeden macquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan had je een bazenpc of een dure crappc
Ik wacht net als met mijn telefoon gewoon tot een ander bedrijf (nu dus Samsung) de hendige functionaliteiten heeft gejat en verbeterd in een niet-Apple-gebonden versie en het voor minder geld aanbiedtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik geld had zou ik wel een mac kopen hurr, maar nu vind ik het gewoon veul geld voor iets wat in mijn ogen het niet waard is
twitter:regio15 twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 21:31:07De politie is bezig met een actie in #Delft. Hiertoe is o.a. de van Bronckhorstraat afgezet. Niet bekend is wat er precies aan de hand is. reageer retweet
Rellentwitter:RedactieD8 twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 21:36:58De #politie heeft in de omgeving van de #Tweemolentjeskade een huizenblok omsingeld. Agenten lopen in kogelwerende vesten #Delft reageer retweet
nee man, da's bah. Gewoon naturel chips van Lay's of Crokyquote:
Van de Lay'squote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee man, da's bah. Gewoon naturel chips van Lay's of Croky
Vandaar dat jij ook patat zegt!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:regio15 twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 21:31:07De politie is bezig met een actie in #Delft. Hiertoe is o.a. de van Bronckhorstraat afgezet. Niet bekend is wat er precies aan de hand is. reageer retweet
Rellentwitter:RedactieD8 twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 21:36:58De #politie heeft in de omgeving van de #Tweemolentjeskade een huizenblok omsingeld. Agenten lopen in kogelwerende vesten #Delft reageer retweet
Ik snap je vergelijking, maar geloof dat je de prijs van een rijbewijs een beetje onderschatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik bedoel van een goeden mac kan ik mijn rijbewijs betalen.
Ik ben denk ik de enige persoon op aarde die niet van dipsaus houdtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van de Lay'sop dit moment ook
met dipsaus omnomnom
D11tquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vandaar dat jij ook patat zegt!
Delluf!!!
(Was vergeten dat je daar vandaan kwam)
Pakketten hiero kosten rond 1500-2000 euro. Dat betaal je dus in 1x en dat is inclusief je examen. 1 examen that is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap je vergelijking, maar geloof dat je de prijs van een rijbewijs een beetje onderschat.
Mijn rijbewijs was dan wel erg duur door rijbewijsgarantie, maar kostte dan ook ongeveer 2x zoveel als mijn mac
Dat vind ik veel te grootquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/c(...)011541789/index.html
Zou ik liever nemen
8GB Ram en 1TB hdd, 17,3 inch
Daar gaat het toch niet omquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vind ik veel te grootheb zelf 13" en dat vind ik groot zat.
En hoeveel lessen is dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pakketten hiero kosten rond 1500-2000 euro. Dat betaal je dus in 1x en dat is inclusief je examen. 1 examen that is.
ja fijn is dat hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
D11t![]()
![]()
![]()
(behalve als er politiehelicopters boven je huis slingeren, jeuzus wat maakte dat ding een herrie)
Zoveel als je nodig hebt. Dus niet een x aantal lessen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En hoeveel lessen is dat?
(mijn mac was 1400 pleuro geloof ik)
Volgens mij was mijn rijbewijs rond de 1800 euro? En dan had ik 35 lessen alles inclusief en mijn ouders stonden erop dat ik examengarantie namquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pakketten hiero kosten rond 1500-2000 euro. Dat betaal je dus in 1x en dat is inclusief je examen. 1 examen that is.
Lijkt me sterk dat dat dan een vaste prijs is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zoveel als je nodig hebt. Dus niet een x aantal lessen.
Maar ik woon in een durp met veel mensen die dat 'alleen' doen rijlessen geven. Heb niet gekeken naar grotere rijscholen hier.
Vind het ook een beetje raar als het een vaste prijs zou zijn. Dan kun je bij sommige mensen bezig blijven!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat dan een vaste prijs is.
Dan betaal je dus hetzelfde als je 20 lessen nodig hebt of als je 40 lessen nodig hebt.
Ik had moeten verhuizen voor m'n rijbewijs![]()
(ik moet wel zeggen dat ik niet voor de goedkoopste ben gegaan, maar voor degene waar ik het beste gevoel bij had)
Ik zeg rond, je wordt ingeschat. Als je dan de auto naar de mallemoer rijdt de 1e x dan zal het geen 2000 euro kosten lolquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat dan een vaste prijs is.
Dan betaal je dus hetzelfde als je 20 lessen nodig hebt of als je 40 lessen nodig hebt.
Ik had moeten verhuizen voor m'n rijbewijs![]()
(ik moet wel zeggen dat ik niet voor de goedkoopste ben gegaan, maar voor degene waar ik het beste gevoel bij had)
en filmen die shit!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen zorgen Nagel, negers/mocro's kunnen meestal slecht richten
Hallo, die zitten allemaal in Delft Zuid jonge!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen zorgen Nagel, negers/mocro's kunnen meestal slecht richten
twitter:kankerfiets twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 21:59:18@Mobz0 IS EASYYYYYYYYY GA MEE WOKKEN EEN KEERTJE MET MIJ IN DELFT IK GA JE LEREN reageer retweet
Kankerfiets, really?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:kankerfiets twitterde op dinsdag 17-01-2012 om 21:59:18@Mobz0 IS EASYYYYYYYYY GA MEE WOKKEN EEN KEERTJE MET MIJ IN DELFT IK GA JE LEREN reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kankerfiets?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
da's vast zo'n Chinees die eruit ziet als een mannelijke zombie voor ze haar make-up, nep wimpers en Westerse oogleden aanbrengtquote:
ik ga je leren jonguh!!!!quote:
de tenten waar je kunt wokken....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
Het idee van wokken![]()
De mensen die gaan wokken
quote:Osama bin Laden
@kankerfiets
Daar boven
Ik ben de rechterhand van god. Echter is hij al een paar eeuwen afwezig, dus ik heb de leiding. Tevens is @MasturBerend de linkerhand van god. http://www.facebook.com/kankerfiets
Mijn nicht (jep ouder dan mij) eet daar alleen de frieten met frikadelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
de tenten waar je kunt wokken....
het eten bij het wokken....
de muziek bij het wokken....
quote:
Ga ik speciaal naar ned 3 voor piemels, krijg ik verwaarloosde ezelsquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga ik speciaal naar ned 3 voor piemels, krijg ik verwaarloosde ezels![]()
ik heb de 2e keer (en tevens laatste keer) dat ik er was de fout gemaakt sushi te pakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn nicht (jep ouder dan mij) eet daar alleen de frieten met frikadel
Ik moest denken aan ezelpiemelsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga ik speciaal naar ned 3 voor piemels, krijg ik verwaarloosde ezels![]()
Ik ga vrijdag naar de all-you-can-vreetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb de 2e keer (en tevens laatste keer) dat ik er was de fout gemaakt sushi te pakken![]()
Zoooooo niet te vreten
Ezelstaartquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die mevrouw heeft wel een goede matigen nepstaart in d'r haar
Verwaarloosde ezelpiemels dan ook nog he?quote:
Da's een stuk ezelstaart denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die mevrouw heeft wel een goede matigen nepstaart in d'r haar
Piemelkaasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Verwaarloosde ezelpiemels dan ook nog he?![]()
I pity the foolquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar de all-you-can-vreet
Nee sushi moet ook echt vers zijn. Zelf pak ik ook alleen maar vlees en groente die nog eens warm gemaakt moeten worden. Bami en die dingen wat daar al uren liggen eet ik ook nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb de 2e keer (en tevens laatste keer) dat ik er was de fout gemaakt sushi te pakken![]()
Zoooooo niet te vreten
quote:
die zag ik niet.... is het de moeite van het terugspoelen waard?quote:
neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zag ik niet.... is het de moeite van het terugspoelen waard?
Ik zorg tegenwoordig altijd dat ik niet kanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee sushi moet ook echt vers zijn. Zelf pak ik ook alleen maar vlees en groente die nog eens warm gemaakt moeten worden. Bami en die dingen wat daar al uren liggen eet ik ook niet
Overigens kom ik er alleen als mijn opa of oma jarig zijnWij hebben dan zo een grote kutte familie dat je op weinig andere plaatsen kunt eten dan een wok of een Van der Valk
tafeltje 2035quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Het zou het uitgebreidste van alle all you can eat dingetjes hier in de buurt zijn.
Ontbijtbuffet in hotel New York in eurodisneyquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
All you can vreet ontbijtbuffet dinges in disney parijs cowboyhotelzah horror, trauma's
jammer welquote:
Daar ben ik ook geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
All you can vreet ontbijtbuffet dinges in disney parijs cowboyhotelzah horror, trauma's
Die op tv was enger.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Speciaal voor kip
[ afbeelding ]
Op de dag dat mijn oma waarschijnlijk haar verjaardag viert zit ik in Disney dus dat heb ik ook al geregeldquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zorg tegenwoordig altijd dat ik niet kan
That one has gone to it's maker.... that is a late donkey.... that donkey is no morequote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Speciaal voor kip
[ afbeelding ]
ik denk dat die vrouw hem doodgeneukt heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die op tv was enger.
Maar vooral omdat hij van die donkere open ogen had waar duidelijk niks meer in gebeurde.
vergeet de egel nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu wil ik een ezel. En ganzen, en een koe, en een minivarken
Zo zien die negert flopmoddols er ook uit. Donkere open ogen waar niks in gebeurtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die op tv was enger.
Maar vooral omdat hij van die donkere open ogen had waar duidelijk niks meer in gebeurde.
Engels ontbijtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ontbijtbuffet in hotel New York in eurodisney![]()
![]()
Tot mijn vriend met een Engels ontbijt aankwam, toen kon ik niets meer eten
Ik Lollerde van de bank af!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat die vrouw hem doodgeneukt heeft
Iemand heeft ooit een dode egel (ik hoop dat hij toen al dood was) over de schutting geflikkerdquote:
nooooooooooooooooooquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat die vrouw hem doodgeneukt heeft
egels zijn net als muizen, die kunnen echt door mini ruimtes heenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit een dode egel (ik hoop dat hij toen al dood was) over de schutting geflikkerd
True story want hij past er niet onderdoor
En die stekols danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
egels zijn net als muizen, die kunnen echt door mini ruimtes heen
heeft jouw moeder weleens de moedertelefoon gebeld voor jou?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik: mama mag ik zoeen? *laat plaatje van ezel zie *
Mama:![]()
bedoel je daarmee wat ik denk dat je ermee bedoelt???quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
net even mijn kleine grote vriend geknuffeld halverwege onze avondwandeling
en zeven kilo gepoept net. Spruitjes
nu weer verder teruglezen
jaja, voor de donkeydick zeker, vunsaap!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een ezel *gaat jankend op de grond liggen gillen en om zich heen schoppen*
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft jouw moeder weleens de moedertelefoon gebeld voor jou?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedoel je daarmee wat ik denk dat je ermee bedoelt???
hehehehe, best wel ernstig trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]. Ik wel de kindertelefoon en dan met een vriendin en dan doen alsof iemand je pakt en voor je ophangt 'neeee niet de stofzuiger'
De onderste is aan het faken jonge, ik zie heul geen piemel!quote:
Neem een Rowdey, net als bij Scrubsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil zo graag weer een hond.
Maar een hond kost geld en daar moet ik voor werken. Maar als ik genoeg werk om een hond te kunnen betalen ben ik te weinig thuis voor de hond....![]()
![]()
Life sucks
Toen was ik al verpestquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, best wel ernstig trouwens
Die doet niksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem een Rowdey, net als bij Scrubs
motortje erin bouwen en dan laten bewegen als ene robotquote:
Ja, jij wilde een ezel!quote:
Die hebben een enooooooorme vagina he, weet je dat ook?quote:
Met een ezeldildo en peurnohakkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
SQ: je bedoelde de baby dus?
Ik dacht dat je halverwege de wandeling bleiblei even had afgeragd in het park
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die hebben een enooooooorme vagina he, weet je dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |